Wentylator chłodniczy nie uruchamia się.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez deemek » 18 paź 2012, o 20:47

Wymontować możesz ale wtedy nie złapie Ci temperatury chyba że będziesz mocno kręcił go na obrotach a co do przecieku to nie wiem, ale wydaje mi się że jak na autostradzie mu depnołeś i złapał Ci temperaturę to masz zawieszony termostat. Najlepiej jak po nocnym postoju odpalisz Golfika i sprawdzaj węże. Górny powinien się grzać a dolny cały czas ma być zimny do momentu otwarcia termostatu. Jeżeli przed otwarciem będzie dolny ciepły znaczy termostat do wymiany.
deemek
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18 paź 2012, o 20:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

 

Postprzez pawelus6 » 18 paź 2012, o 20:52

deemek napisał(a):Wymontować możesz ale wtedy nie złapie Ci temperatury chyba że będziesz mocno kręcił go na obrotach a co do przecieku to nie wiem, ale wydaje mi się że jak na autostradzie mu depnołeś i złapał Ci temperaturę to masz zawieszony termostat. Najlepiej jak po nocnym postoju odpalisz Golfika i sprawdzaj węże. Górny powinien się grzać a dolny cały czas ma być zimny do momentu otwarcia termostatu. Jeżeli przed otwarciem będzie dolny ciepły znaczy termostat do wymiany.


Tylko opisujesz przypadek w którym termostat zawiesił sie będąc otwartym.
W moim wypadku wynika że zawiesił sie na zamkniętym i czasami sie otworzy jak juz zagotuje sie.

Stałem na postoju niedawno i auto jak przyjechałem miało 70oC. Stał na postoju czekałem az sie zagrzeje do 90oC i wąż od chłodnicy ten góry w ogole ciepły sie nie zrobił. Zaczał sie robic po 2-3min od osiagniecia 90, ale cholernie wolno. Tak jakby ktos poprostu przez malutką szczelinke puszczał tą wode na duzy obieg. Po 5 min górny waż dopiero był ciepy ale słabo strasznie.
Jutro sie postaram przyjrzeć termostatkowi o ile mi sie uda dojechać...
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości