Wał od tdi do td

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Pozor » 17 sty 2013, o 23:59

bo "niby" są mocniejsze od tych TD w końcu jest różnica pomiędzy 75 KM a 90 czy 110 KM czy nie jest w tym trochę prawdy ?
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

 

Postprzez kostek678 » 18 sty 2013, o 07:57

Tak tylko zapytałem ;-) masz racje daje plusik i zabieram się do roboty :cwaniak:

[ Dodano: 2013-01-18, 06:59 ]
DZOLO napisał(a):
AdiK__ napisał(a): od tdi nie podejdzie


Podejdzie podejdzie ;-) sam śmigam już prawie 8 miesięcy i nakulałem lekko ponad 10 tys. km na wale od 1Z więc nikt mi nie powie , że nie podejdzie. Zmieniaj jak masz okazję , wsadz nowe panewki główne i korbowe i śpij spokojnie oraz ciesz się z jazdy i kręć motorek :super: Powodzonka

dla potwierdzenia http://www.golf3.pl/topics2/golfik-mk-i ... t52865.htm





Dzięki za pomoc i daje + ;-)
"...oprócz szaleństwa i głupoty można dodać ciekawość i chęć przesunięcia granicy, cechy bez, których dalej siedzieli byśmy w jaskiniach i ganiali za ogniem:).."
kostek678
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 14 lis 2011, o 02:23
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez Matiuas » 18 sty 2013, o 08:20

Pozor napisał(a):dzięki za odpowiedź ja sam jak uzbieram kasę będę budował nowy motor AAZ ale z wałem i korbowodami od 1Z ;-)

Pozor napisał(a):bo "niby" są mocniejsze od tych TD w końcu jest różnica pomiędzy 75 KM a 90 czy 110 KM czy nie jest w tym trochę prawdy ?

Korbowody muszą zostać z AAZ ze względu na to że AAZ jest na pośrednim wtrysku i komory spalania są w głowicy a każdy TDI ma komory spalania w tłokach, z tego względu w TDI korbowody są troszkę krótsze i chyba też mają inny wymiar sworznia (mocowanie tłoka). O ile z bloku można zebrać trochę materiału, to montowanie tłoków z TDI z korbami mija się z celem bo tylko odprężysz silnik.
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez Pozor » 18 sty 2013, o 11:13

hmmm dziwna sprawa wtedy z tymi korbami a sprawdziłeś to już bo na forum vw golf był temat że pasują korby a tu nagle że nie pasuje więc ja już nie wiem jak to jest bo nie robiłem jeszcze takiej operacji choć i tak sprawdzę ;p
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Matiuas » 20 sty 2013, o 19:58

Pozor napisał(a):hmmm dziwna sprawa wtedy z tymi korbami a sprawdziłeś to już bo na forum vw golf był temat że pasują korby a tu nagle że nie pasuje więc ja już nie wiem jak to jest bo nie robiłem jeszcze takiej operacji choć i tak sprawdzę ;p

Nie sprawdzałem tylko czytałem o tym, sam będę zmieniał wał na taki od TDI jak zaczną się problemy z klinem. Ja jeśli będę zmieniał to sam wał bez korb, bo nie trzeba głowicy zdejmować.
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez Pozor » 20 sty 2013, o 20:41

no u mnie jest akurat taka sprawa że mam 2 silniki i właśnie ten 2 jest już w proszku tylko czeka sobie na remoncik :-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron