VAG potrzebna pomoc przy komputerze w 1.9 TDI 90 KM

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

VAG potrzebna pomoc przy komputerze w 1.9 TDI 90 KM

Postprzez Grajek_PSR » 26 gru 2013, o 15:54

Witam. Zakupiłem ostatnio kabel do mego 1.9 TDI bo wydaje mi się że łapie tryby awaryjne i teraz problem z tym jaki program?? I jak się posługiwać nim? Wiem wiem zaraz może się należy ochrzan mi że gdzieś w necie to jest i temat zaczynam, ale grzebałem i nie mogę odnaleźć do tego silnika. Ogólnie się znam deko na komputerach ale co i jak interpretować żeby coś wykryć a niczego nie zepsuć, tego właśnie potrzebuje. Mam laptop kabel auto tylko teraz jaki najlepiej program i jakieś rady jak co interpretować. Za wszelkie linki rady wielkie dzieki.
A tak jeszcze dodam że sam coś już próbowałem jakimś programem VAG 2.5 i wywaliło mi błąd na silniku coś z zaworem turbiny. Ale jak kasuje to zaraz ponownie się pojawia. Liczę że trochę się na tym znacie i na pewno temat był już u kogoś przerabiany.
Z góry dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam Paweł
Wymiana termostatu - 40 zł
Wymiana oleju silnikowego - 120 zł
Usłyszeć pracę turbinki w 1.9 TDI podczas wyprzedzania - BEZCENNE!;)


Golf jest jak romans. Jeśli nie traktujesz go poważnie - nie jest zabawny. Jeśli potraktujesz go serio - złamie Ci serce.
Grajek_PSR
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 16 gru 2013, o 13:03
Lokalizacja: BAU

VAG potrzebna pomoc przy komputerze w 1.9 TDI 90 KM

 

Postprzez krzyś » 26 gru 2013, o 16:08

jeśli masz wid 7 to proponuje vcds lite 1.0(tyko szukaj pełna wersje) co jak diagnozowac jest w sieci :-P co do trybu awaryjnego to prawdopodobnie n75 lub przewody od niego(czesta usterka)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Grajek_PSR » 26 gru 2013, o 16:27

Ok dzięki to program już będę miał. Co do mechaniki to N75 na razie nie wymienię bo to pewnie koszt, a te wężyki to na pewno przydałoby się, pomyślę o nich jeszcze może przed sylwestrem. A czy to możliwe że kabel może ograniczać że np błedy silnika mogę kasować a do licznika już nie mogę się dostać, czy to tylko wina programu że nie czyta??
Wymiana termostatu - 40 zł
Wymiana oleju silnikowego - 120 zł
Usłyszeć pracę turbinki w 1.9 TDI podczas wyprzedzania - BEZCENNE!;)


Golf jest jak romans. Jeśli nie traktujesz go poważnie - nie jest zabawny. Jeśli potraktujesz go serio - złamie Ci serce.
Grajek_PSR
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 16 gru 2013, o 13:03
Lokalizacja: BAU

Postprzez krzyś » 26 gru 2013, o 16:35

koszt n75 to ok 120zł na próbe mozesz połączyć wężyki czerwony z niebieskim przy zaworku i sie przejechać jeśli nie złapie trybu winny jest n75 co do licznika to raczej wątpie bys coś tam wagiem zdziałał przy nim ale mogę się mylić ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Grajek_PSR » 26 gru 2013, o 17:14

Ostro to nawet nie myślałem że to tylko 120 zł.;) To jeszcze przyzwoicie myślałem że więcej. Co do licznika to nie chce ingerować tylko po prostu zobaczyć ile ma naprawdę;) słyszałem że chyba można coś takiego zrobić tylko czy z tym programem i z tym kablem. Hmm a jeszcze ten N75 to jest jak otworzę maskę to po lewej przy błotniku przyczepiony taki mały??i do niego są poprowadzone takie cieńkie gumowe wężyki?? Bo także nie jestem pewien czy to on bo teraz dopiero tym się zainteresowałem.
Wymiana termostatu - 40 zł
Wymiana oleju silnikowego - 120 zł
Usłyszeć pracę turbinki w 1.9 TDI podczas wyprzedzania - BEZCENNE!;)


Golf jest jak romans. Jeśli nie traktujesz go poważnie - nie jest zabawny. Jeśli potraktujesz go serio - złamie Ci serce.
Grajek_PSR
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 16 gru 2013, o 13:03
Lokalizacja: BAU

Postprzez krzyś » 26 gru 2013, o 17:21

n75 to ten koło filtra paliwa ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Grajek_PSR » 26 gru 2013, o 17:23

Ok czyli ten małe gówienko takie to wiem który;) Ale tam czasem nie dochodzą trzy wężyki?? Mi się wydaje że są 3 więc które połączyć żeby czegoś nie zepsuć?;)
Wymiana termostatu - 40 zł
Wymiana oleju silnikowego - 120 zł
Usłyszeć pracę turbinki w 1.9 TDI podczas wyprzedzania - BEZCENNE!;)


Golf jest jak romans. Jeśli nie traktujesz go poważnie - nie jest zabawny. Jeśli potraktujesz go serio - złamie Ci serce.
Grajek_PSR
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 16 gru 2013, o 13:03
Lokalizacja: BAU

Postprzez krzyś » 26 gru 2013, o 17:27

tak są 3 węzyki łączysz górny z bocznym jak sa oryginalne bedzie czerwony i niebieski ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Grajek_PSR » 26 gru 2013, o 17:32

O to już jest coś górny z bocznym, tam jest jakiś niebieski i czerwony. To połączę go jakąś rurką i sprawdzę przy najbliższej okazji. A jeszcze tak zapytam chociaż to nie w tym temacie powinno być ale może coś się znasz. W tym silniku 90 KM jaka jest turbosprężarka?? Ze zmienną geometrią czy jakaś inna? Bo ze zmienną to już bym rozebrał i ją poczyścił sam ale jak jakaś inna to nie bardzo sam a w koszty nie chcę się pchać za bardzo. Więc jaka tu siedzi turbinka?
Wymiana termostatu - 40 zł
Wymiana oleju silnikowego - 120 zł
Usłyszeć pracę turbinki w 1.9 TDI podczas wyprzedzania - BEZCENNE!;)


Golf jest jak romans. Jeśli nie traktujesz go poważnie - nie jest zabawny. Jeśli potraktujesz go serio - złamie Ci serce.
Grajek_PSR
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 16 gru 2013, o 13:03
Lokalizacja: BAU

Postprzez krzyś » 26 gru 2013, o 17:49

jesli jest to silnik 1z lub ahu to siedzi tam turbina z zaworem upustowym spalin i nie ma tam za bardzo co czyścić :-) jedyne co to sam zawór WG może sie zapiec lub skoroduje i także problemy sa z doładowaniem wtedy ale to naprawdę rzadkość w większości przypadków są to uszkodzone wężki i n75
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Grajek_PSR » 26 gru 2013, o 18:02

No właśnie tak naprawdę to nie wiem gdzie to znaleźć ten model silnika 90KM to po prostu 90 KM i tyle;) no i jaka tam turbinka siedzi też nie wiem. Jak tylko będę miał czas to muszę się zabrać za te doładowanie bo na bank jest z nim coś nie tak, jak pamiętam kiedyś jak jeździłem 90 KM znajomego to jak szatan szedł a mój no idzie też kiedyś lepiej a teraz to już się wydaje że tak jakby coś go trzymało i trzeba coraz więcej do podłogi ciskać. Tylko tego czasu brakuje bo to jednak jak nigdy się tego nie robiło to trzeba ze 2-3 dni postawić auto a u mnie to może być problem. Dobrze by to było żeby to tylko wężyki i N75 bo małe koszty jeszcze ale ja myślę że same turbo i te zawory też można a nawet trzeba czyścić bo wszystko co chodzi to wiadomo się zużywa i zabrudza.
Wymiana termostatu - 40 zł
Wymiana oleju silnikowego - 120 zł
Usłyszeć pracę turbinki w 1.9 TDI podczas wyprzedzania - BEZCENNE!;)


Golf jest jak romans. Jeśli nie traktujesz go poważnie - nie jest zabawny. Jeśli potraktujesz go serio - złamie Ci serce.
Grajek_PSR
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 16 gru 2013, o 13:03
Lokalizacja: BAU

Postprzez krzyś » 26 gru 2013, o 20:11

kod silnika masz na w lepce w bagażniku oraz na obudowie rozrządu na naklejce co do turba to jeśli sztanga sie nie zacina to nie ma co tam czyścić ale z twojego ostatniego postu wynika że samochód osłabł ci a nie łapie tryb awaryjny wiec proponuje ci kolego zrobić komplet logów statycznych oraz dynamicznych i wrzucić tu na forum co jak logować masz w dziale "diagnostyka" oraz google pomogą ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości