TDI 1z za mały v max

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Przemon999 » 18 wrz 2013, o 21:28

Panowie teraz to już mam załamkę na maxa....

Kupiłem filtry zalożyłem filtr paliwa na którym była zmyłka bo strzałka pokazywała odwrotnie niż na starym, więc podłączyłem przewody odwrotnie,. Tak, załałem filtr, ale nie zassało i samochód odpalił i zgasł...
Zapowietrzył się. Zamontowalem filtr poprawnie, i kręce żeby się odpowietrzył. I kręciłem ( z przerwami) ale łapał i padł akumulator.
Naładowałem i chce odpalić a tu nic!!! :-o Nawet rozrusznik nie chce kręcić. Tylko kontrolki się świecą i nie przygasają.

Klemy ok, stukalem lekko w rozrusznik i nic.. Co to może być? Pomóżcie... Nawet nic nie zakręci i nie drgnie i nie tyknie. :-(
Przemon999
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 16:22
Lokalizacja: Suchowola

 

Postprzez krzyś » 18 wrz 2013, o 21:42

zdejmij kostkę z elektromagnesu i sprawdź czy napięcie daje podczas próby kręcenia jeśli tak to szczotki się skończyły prawdopodobnie
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Wujo1983 » 18 wrz 2013, o 21:42

Ale chyba znów dam se dawke ok 3 bo przy 6 jakos jedzie ale nie tak jak przy 6 :)
Przemon999 napisał(a):Panowie teraz to już mam załamkę na maxa....

Kupiłem filtry zalożyłem filtr paliwa na którym była zmyłka bo strzałka pokazywała odwrotnie niż na starym, więc podłączyłem przewody odwrotnie,. Tak, załałem filtr, ale nie zassało i samochód odpalił i zgasł...
Zapowietrzył się. Zamontowalem filtr poprawnie, i kręce żeby się odpowietrzył. I kręciłem ( z przerwami) ale łapał i padł akumulator.
Naładowałem i chce odpalić a tu nic!!! :-o Nawet rozrusznik nie chce kręcić. Tylko kontrolki się świecą i nie przygasają.

Klemy ok, stukalem lekko w rozrusznik i nic.. Co to może być? Pomóżcie... Nawet nic nie zakręci i nie drgnie i nie tyknie. :-(


mogles zalac ropą filtr.
VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 1999r.
BMW E46 KOMBI 2.0d 2004r.
POLSKI FIAT 125p 1972r.
POLSKI FIAT 126p 1974r.
WAZ LADA 2107 1989r.
Avatar użytkownika
Wujo1983
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 18:14
Lokalizacja: SGL

Postprzez Przemon999 » 18 wrz 2013, o 21:53

Wujo1983, zalałem ropą ale odwrotnie podłączyłem przewody więc wyszło to samo co nie zalanie filtra. Jak go odpowietrzyć? Bo kręciłem ze 3 min i łapał i nie odpalił.


krzyś, Czyli jeśl będzie napięcie dochodzące do rozrusznika to znaczy że rozrusznik uszkodzony, tak?
Przemon999
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 16:22
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez Wujo1983 » 19 wrz 2013, o 10:26

Przeczyściłem przepływkę i na dawce ok 6 pokazał mi dzisiaj 190.
Jest różnica wg mnie po czyszczeniu przepływki.
VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 1999r.
BMW E46 KOMBI 2.0d 2004r.
POLSKI FIAT 125p 1972r.
POLSKI FIAT 126p 1974r.
WAZ LADA 2107 1989r.
Avatar użytkownika
Wujo1983
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 18:14
Lokalizacja: SGL

Postprzez Przemon999 » 21 wrz 2013, o 15:04

Panowie wymieniłem te liltry na nowe, naprawiłem rozrusznik, i samochód dalej tak jezdzi jak jezdził. :( Czyli ok 160 v max. CO to może być?
Aaa i czyściłem przepływomierz. Bez rezultatów.
Przemon999
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 16:22
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez palio » 21 wrz 2013, o 15:09

to teraz zrób tak: od zaworka N75 wychodzą 3 wężyki. Zmostkuj ze sobą dwa wężyki - czerwony z niebieskim i jazda w trasę. Jak tak zrobisz to napisz czy jest poprawa. Być może N75 jest wadliwy i w ten sposób sprawdzisz czy jest dobry.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Przemon999 » 21 wrz 2013, o 15:33

palio45, U mnie z n75 wychodzą 3 wężyki jednakowego koloru, 2 z jednej strony (chyba jakieś podciśnienie) i jeden z drugiej strony, więc nie wiem jak to zrobić.... :(
Przemon999
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 16:22
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez palio » 21 wrz 2013, o 15:35

Poczekaj zaraz Ci napiszę które.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Przemon999 » 21 wrz 2013, o 15:38

Czekam. :-D
Przemon999
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 16:22
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez palio » 21 wrz 2013, o 15:46

A więc tak: zaworek N75 znajduje się koło filtra powietrza, ale to chyba wiesz :-P .
Stojąc przodem do niego od strony lewego błotnika musisz podłączyć wężyki tak: ten co idzie do góry i ten z prawej strony. Oba te wężyki idą to turbo.

Jak jeszcze będzie coś niejasne to zrób foto zaworka z wężykami to zaznaczę, które należy podłączyć.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Przemon999 » 21 wrz 2013, o 15:59

palio45, zobaczyłem że czarne węże kryją pod sobą kolorowe :P Jest tam niebieski, różowy i taki chyba biały. O te węże chodzi? Mam podłączyć niebieski z różowym?
Przemon999
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 16:22
Lokalizacja: Suchowola

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 9 gości