tdi 1z szarpie na wszystkich biegach

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 15 wrz 2013, o 19:30

Czyli pozostaje spróbować wgrać inną mapę nastawnika.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez krzyś » 15 wrz 2013, o 19:35

dziwna sprawa no ale to co by się stało z oryginalna mapa. palio jęsli zmieniam kodowanie na automat to komp korzysta z tej samej mapy?Może spróbować kodowanie zmienić?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 15 wrz 2013, o 19:45

Można spróbować zmienić kodowanie. Wydaje mi się, że będzie korzystał z tej samej mapy z tym, że będzie wolniej schodził z obrotów.

Z tego co mówiłeś masz inny nastawnik (inny niż w pompie od 1z) i możliwe, że nie odpowiada mu mapa.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 15 wrz 2013, o 19:53

Jest inny lecz na starym było identycznie potem go czyściłem ale ku mojemu zdziwieniu zero opiłków wiec wszystko przemyłem poskładałem polutowałem i dalej szarpał tak samo, nie możliwe żeby takie same objawy były na dwóch nastawnikach..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 15 wrz 2013, o 19:58

A no nie możliwe. A próbowałeś może zmienić pompę wtryskową na inną?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 15 wrz 2013, o 20:04

Jak pisałem wczesniej pompa była rozebrana do golasa wszystko wyczyszczone poskładane na nowych uszczelkach podmieniony n108 n109 inny tłkorozdzielacz miałem wrażenie że pierścień sie przycina ale cała robota na marne bo dalej objawy te same wiec wykluczam pompę już całkowicie bo to nie możliwe że na innych częściach cały czas te same objawy
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 15 wrz 2013, o 20:08

To już nie mam pojęcia gdzie się podczepić. Skoro wszystko sprawdzone.
A sprawdzałeś okablowanie wtrysku sterującego lub okablowanie impulsatora?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 15 wrz 2013, o 20:14

pewnie że tak to bylo pierwsze co zrobiłem dziwne że jak odepne impulsator to szarpanie przenosi sie z 1200 na 1400 obrotów na drugim biegu i szarpie nawet przy puszczaniu gazu oraz dodawaniu ale tylko w zakresie do 2000rpm powyżej tych obrotów wsio ok
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 15 wrz 2013, o 20:24

A może to wina padających poduszek pod silnikiem i pod skrzynią? Sprawdzałeś to?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 15 wrz 2013, o 20:29

sprawdzałem też, jakiś czas temu mi sie na skrzyni oberwała to wymieniłem ale to wina leży ewidentnie w pracy silnika
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 15 wrz 2013, o 20:42

A może to wina sprzęgła? Łożysko oporowe, docisk bądź uszkodzony tłumik drgań skrętnych w tarczy.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 15 wrz 2013, o 20:49

palio45 napisał(a):A może to wina sprzęgła? Łożysko oporowe, docisk bądź uszkodzony tłumik drgań skrętnych w tarczy.


sprzęgło zmieniałem jakieś półtora roku temu bo szarpał przy ruszaniu na zimnym od tamtej pory z tym mam spokój żadnych uślizgów sprzęgła nie czuję w tej chwili.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości

cron