swap golf3 1.4 na 1.9 tdi

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

swap golf3 1.4 na 1.9 tdi

Postprzez artur5258 » 29 gru 2013, o 14:51

czy warto zrobić swap przy golfie3 1.4 na 1.9 diesla. Ile to będzie kosztowało już z robocizną bo nie posiadam własnego warsztatu.
Ostatnio edytowano 29 gru 2013, o 15:20 przez artur5258, łącznie edytowano 2 razy
artur5258
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 28 gru 2013, o 23:45
Lokalizacja: Trzemietowo(Bydgoszcz)

swap golf3 1.4 na 1.9 tdi

 

Postprzez Paweu » 29 gru 2013, o 15:07

artur5258 napisał(a):Posiadam golfa3 1.4 i zastanawiam się czy nie zrobić przeszczepu diesla 1.9 i w tym problem czy to w ogóle jest opłacalne


Masz zdrową budę w tym 1.4 ? jeśli tak to jak najbardziej.

artur5258 napisał(a):Ile koszty z tym przedsięwzięciem


Pytanie, stwierdzenie ?

Koszty takie:

- Jakieś 1, 2 tauzeny na całego mk3 w dieslu..
- Przerzucenie gratów z jednego do drugiego..

Trochę chęci , piwa , zakąski i będziesz miał wymarzone d , td bądź tdi zamiast 1.4 .

Zaraz odezwą się głosy że lepiej całego kupić a obecnego sprzedać.. Taka sytuacja. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4274
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Pozor » 29 gru 2013, o 15:11

Tak jak napisał kolega wyżej jeżeli buda zdrowa to kupuj 2 golfa w dieslu nawet po wypadku najlepiej uderzony w bok albo tył :hyhy: wtedy idzie wyrwać golfa w dieslu nawet za 800 zł a czasem za 1000 zł w tdi ma masz wszystko do swapa ;-) proponowałbym swapa na TD bo silnik wg. mnie więcej frajdy daje ale dopiero po tuningu a jeżeli chcesz do eksploatacji to tdi :-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez artur5258 » 29 gru 2013, o 15:15

karoseria czysta nie ma rdzy tylko- nie mam posiadam warsztatu i będę musiał oddać go do warsztatu czy 1000 lub 2000 to już z robocizną i częściami bo posiadam tylko samochód z silnikiem 1.4
artur5258
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 28 gru 2013, o 23:45
Lokalizacja: Trzemietowo(Bydgoszcz)

Postprzez Paweu » 29 gru 2013, o 15:27

artur5258 napisał(a):karoseria czysta nie ma rdzy tylko- nie mam posiadam warsztatu i będę musiał oddać go do warsztatu czy 1000 lub 2000 to już z robocizną i częściami bo posiadam tylko samochód z silnikiem 1.4


Zacznij stosować znaki interpunkcyjne bo średnio jest...


Co do (chyba) pytania.. Znajdź warsztat , dowiedź się co do ceny itp. Tutaj nikt gotowego cennika nie posiada.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4274
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez krzyś » 29 gru 2013, o 15:35

Warsztat policzy ok 1000zł za taki swap i pytanie za ile kupisz graty (i czy wsio bedzie z nimi ok)dolicz do tego nowe:paski ,płyny, filtry i zadaj sobie pytanie czy opłaca mi się to robic? ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez artur5258 » 29 gru 2013, o 15:46

Dzięki wszystkim za rady jeszcze się zastanowię i przeliczę koszty. Jeżeli koszty wyniosą powyżej 2-3 tys. to oddaje golfika siostrze i kupuje w diesla. Dzięki i pozdrawiam!!!! :ok:
artur5258
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 28 gru 2013, o 23:45
Lokalizacja: Trzemietowo(Bydgoszcz)

Postprzez mkkay » 29 gru 2013, o 15:48

dużo do zmiany, pas przedni z chłodnicą, instalacja, zbiornik, licznik, cały osprzęt pod maską , itp,
zrobić się da, sam w VW T3 zmieniałem silnik 2.0 pb na 1.9 d roboty masa

do tego jak kolega wyżej pisał zmiana wszystkich płynów, pasków,a i mając silnik na stole uszczelkę pod głowicą też bym zmienił

powiem tak, ostatnio w swoim golfie zmieniałem trupa 1.9 td na żywego 1.9 td
i taka zmiana czyli kupno silnika z wymianą wszystkiego co się da kosztowała mnie prawie 1.5 koła a robiłem wszystko sam
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez artur5258 » 29 gru 2013, o 15:57

O paskach i całym osprzęcie wiem ze trzeba zmienić i dodać instalacje świec żarowych. :-)
artur5258
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 28 gru 2013, o 23:45
Lokalizacja: Trzemietowo(Bydgoszcz)

Postprzez krzyś » 29 gru 2013, o 16:08

artur5258 napisał(a):O paskach i całym osprzęcie wiem ze trzeba zmienić i dodać instalacje świec żarowych. :-)




jeszcze kwestia w jaki silnik celujesz td czy tdi? Gdybyś robił to sam i przy okazji jakieś mody to czemu nie ,ale jak w gre wchodzi warsztat to średnio sie to opłaca.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez artur5258 » 29 gru 2013, o 16:14

celuje w tdi ale jeszcze nie wiem jakiego dorwę. Sąsiad ma warsztat i jeszcze jedna sprawa czy mocowania silnika(łapy) będą pasowały?? :-/
artur5258
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 28 gru 2013, o 23:45
Lokalizacja: Trzemietowo(Bydgoszcz)

Postprzez palio » 29 gru 2013, o 16:25

Łapy powinny pasować.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości