Spadek mocy.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Spadek mocy.

Postprzez sylwek1191 » 2 gru 2013, o 20:26

WITAM
Borykam sie z tym problemem ze ostatnio nastąpił spadek mocy i doładowania turbo(wnioski na podstawie dołożonego zegara ciśnienia doładowania ).
Podmieniane:
-N75
-Przepływka
Wymienione:
- all filtry
- przewody podcisnieniowe.
Wymiany około 2.5 miesiąca temu. Czerwiec/lipiec była planowana głowica.
Brak Katalizatora. Wydech jest drużny.
Obiawy:
-długo sie rozpędza porównywalnie do 1Y (v max obecnie 165km\h(
-turbo wcześniej pompowało 1,1-1,2bara obecnie 0,5-08bara
-brak dymienia z wydechu
-na 3 i 4 biegu przy wciśnięciu pedału w podłogę wskaźnik doładowania faluje od 0,3bar do 0,9bara

Brak błędów w kompie.
Wykonane logi 003 i 011 na 3 biegu:
http://vaglog.rtnet.pl/sylwek1113_151585.html
http://vaglog.rtnet.pl/sylwek1113_151589.html

Znajomy mechanik obstawia pompę lub wtryski walnięte przez lipne paliwo :/
Ostatnio edytowano 2 gru 2013, o 20:33 przez sylwek1191, łącznie edytowano 3 razy
Polska (wlaśc. POLSKA – Polna Organizacja Ludzi Skupująca Kradzione Auta)
sylwek1191
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 1 maja 2013, o 22:08
Lokalizacja: Puławy

Spadek mocy.

 

Postprzez palio » 2 gru 2013, o 20:29

Wklej logi tu : http://www.vaglog.rtnet.pl/ bo z tych co wysłałeś można oczoplonsu dostać.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez sylwek1191 » 2 gru 2013, o 20:32

Polska (wlaśc. POLSKA – Polna Organizacja Ludzi Skupująca Kradzione Auta)
sylwek1191
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 1 maja 2013, o 22:08
Lokalizacja: Puławy

Postprzez palio » 2 gru 2013, o 20:37

Zrób dodatkowo jeszcze;
BS 000 , 004 i 003
statyczne: 001, 003, 010, 007 i 013
dynamiczne: 004, 008, 010

Z tych co podałeś nic niepokojącego nie widać. Wężyki wszystkie sprawdzone? Są szczelne nie popękane?

Czy log dynamiczny 011 jest wykonany na Twoim N75 czy podmienionym? Jest prawie na granicy wysterowania.

[ Dodano: 2013-12-02, 19:38 ]
Czy auto ma podłączoną diodę do przepływomierza?

[ Dodano: 2013-12-02, 19:39 ]
Czy auto posiada seryjny sterownik? Czy coś było grzebane w nim?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez sylwek1191 » 2 gru 2013, o 20:42

palio napisał(a):Zrób dodatkowo jeszcze;
BS 000 , 004 i 003
statyczne: 001, 003, 010, 007 i 013
dynamiczne: 004, 008, 010

Z tych co podałeś nic niepokojącego nie widać. Wężyki wszystkie sprawdzone? Są szczelne nie popękane?

Czy log dynamiczny 011 jest wykonany na Twoim N75 czy podmienionym? Jest prawie na granicy wysterowania.

[ Dodano: 2013-12-02, 19:38 ]
Czy auto ma podłączoną diodę do przepływomierza?


logi jutro porobię lub dziś w nocy :D
Wężyki sprawdzone dziś były bo obstawiało się ze któryś może spadł(bo były all nowe zakładane jak pisałem)
N75 mój.
Jaka diodę :D?


a i co to te BS :D?
Polska (wlaśc. POLSKA – Polna Organizacja Ludzi Skupująca Kradzione Auta)
sylwek1191
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 1 maja 2013, o 22:08
Lokalizacja: Puławy

Postprzez palio » 2 gru 2013, o 21:04

BS - Bassic settings - nastawy podstawowe (zablokowane).

Tak zwany test z diodą prostowniczą (w ten sposób sprawdzamy czy przepływka jest ok - oszukujemy przepływ powietrza.
W tym temacie wszystko znajdziesz - http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-przeplywomierza/

Zrób resztę logów to będziemy dumać co go boli. Ale tak jak pisałem wyżej- po logach, które podałeś to nic złego mu nie dolega.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 2 gru 2013, o 21:54

:-) yhmmmm wszystko palio napisałeś, tak ode mnie: diody na pewno brak bo miałby wartość max cały czas, wysterowanie zaworka n75 faktycznie wysokie (oblukałbym gruszkę przy turbo ) i jak napisałeś komplet logów przydałby sie :-) bardziej mnie zastanawia brak dymu jak stwierdził sam autor tematu hmmm :-/ podobny problem do mojego niegdyś winny był zawór n109, poczekajmy aż kolega dorzuci resztę logów ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez sylwek1191 » 2 gru 2013, o 22:01

Ostatnio edytowano 2 gru 2013, o 23:09 przez sylwek1191, łącznie edytowano 1 raz
Polska (wlaśc. POLSKA – Polna Organizacja Ludzi Skupująca Kradzione Auta)
sylwek1191
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 1 maja 2013, o 22:08
Lokalizacja: Puławy

Postprzez krzyś » 2 gru 2013, o 22:45

do żuć loga dynamicznego i statycznego 001 oraz jak pisał palio statycznego 000bs a wiec klikasz w lewym dolnym rogu bassic settings i mryga kontrolka świec żarowych i wciskasz log i przez 60 sekund loguj.uważaj na lelenie :lol: jak tak wieczorkiem logujesz furkę dynamicznie ;-) obroty ci faluja delikatnie ,nie szarpie podczas jazdy na 4,5 biegu przy niskich obrotach?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez sylwek1191 » 2 gru 2013, o 23:07

krzyś napisał(a):do żuć loga dynamicznego i statycznego 001 oraz jak pisał palio statycznego 000bs a wiec klikasz w lewym dolnym rogu bassic settings i mryga kontrolka świec żarowych i wciskasz log i przez 60 sekund loguj.uważaj na lelenie :lol: jak tak wieczorkiem logujesz furkę dynamicznie ;-) obroty ci faluja delikatnie ,nie szarpie podczas jazdy na 4,5 biegu przy niskich obrotach?

kurde nie dodał się :zalamany:
stat
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/sylwek1113_151615.html
a resztę już jutro :hyhy:
a leleń 1 mi się trafił właśnie :lol:
i nie zauważyłem falowań i szarpań :-|

[ Dodano: 2013-12-03, 13:02 ]
dynamiczne:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/sylwek1113_151644.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/sylwek1113_151645.html

BS:
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/sylwek1113_151647.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/sylwek1113_151651.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/sylwek1113_151648.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/sylwek1113_151649.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/sylwek1113_151650.html
Polska (wlaśc. POLSKA – Polna Organizacja Ludzi Skupująca Kradzione Auta)
sylwek1191
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 1 maja 2013, o 22:08
Lokalizacja: Puławy

Postprzez palio » 3 gru 2013, o 19:33

Dawka mała - zwiększ ją do 3,0-3,2 mg/str. W tej chwili wynosi 4,4-4,6
Termostat - ok
korekcje- - ok
kąt początku wtrysku delikatnie opóźniony, ale może być

Choć na biegu jałowym wartości kąta wtrysku w bloku 004 są co najmniej dziwna ,to w czasie jazdy (log dynamiczny), jak widać w logu jest ok i niby n108 przestawia kąt prawidłowo.
Jeżeli silnik chodzi tak jak powinien, nie zaczyna głośniej klekotać wraz ze zmianą obrotów, to ja bym się tymi wskazaniami na jałowym zbytnio nie przejmował Powód do zmartwienia byłby wtedy gdyby kąt nie był przestawiany wraz ze zmianą obrotów.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez sylwek1191 » 3 gru 2013, o 21:52

palio napisał(a):Dawka mała - zwiększ ją do 3,0-3,2 mg/str. W tej chwili wynosi 4,4-4,6
Termostat - ok
korekcje- - ok
kąt początku wtrysku delikatnie opóźniony, ale może być

Choć na biegu jałowym wartości kąta wtrysku w bloku 004 są co najmniej dziwna ,to w czasie jazdy (log dynamiczny), jak widać w logu jest ok i niby n108 przestawia kąt prawidłowo.
Jeżeli silnik chodzi tak jak powinien, nie zaczyna głośniej klekotać wraz ze zmianą obrotów, to ja bym się tymi wskazaniami na jałowym zbytnio nie przejmował Powód do zmartwienia byłby wtedy gdyby kąt nie był przestawiany wraz ze zmianą obrotów.

wiec to dawka wtrysku by sie sama zmieniła :shock: ?
i nie wiem czy to ważne ale podczas logów BS dźwięk silnika się zmieniał troszkę to tak ma być :cry: ?
Polska (wlaśc. POLSKA – Polna Organizacja Ludzi Skupująca Kradzione Auta)
sylwek1191
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 1 maja 2013, o 22:08
Lokalizacja: Puławy

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości