Moderator: Moderator
krzyś napisał(a):dawka sama sie nie zmieni chyba że pukniesz w nastawnik ale tego nie robiłeś wiec musiała taka być z tym że ta dawka jest mala i silnik jest trochę mulasty bardziej na takiej dawce nie jest to jakaś mega różnica ale da się wyczuć. zmiana pracy silnika podczas logowania bs jest normalna,ogólnie z logów nie wynika nic złego ale brak dymu mnie zastanawia najbardziej (nie zdarzyło sie kiedyś że po odpaleniu ciepłego silnika wskoczył na wyższe obroty?) jeśli masz możliwość podmień zawór n109
a n109 nie da się sprawdzić w testach vaga bo chyba on tam jest? ale z tego co pamiętam to te testy walą mi immobilizer
krzyś napisał(a):podmień ten zawór test n109 vagiem na nic się zda..
palio napisał(a):Zrób loga dynamicznego 010 i 011 każdy z osobna jeszcze raz.

krzyś napisał(a): czujnik pedału hamulca oraz sprzęgła na vagu nie pamiętam która grupa
palio napisał(a):sylwek1191, albo podwiesza się N75 (wydaje mi się, że on jest winny) lub w co wątpię WG. Jak masz możliwość podmień N75 na inny i przejedź się i napisz czy jest zmiana.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości