Silnik z Golfa IV do Golfa III

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Silnik z Golfa IV do Golfa III

Postprzez wlodar » 5 lut 2013, o 20:37

Witam wszystkich :),Mam pytanie czy silnik z Golfa IV 1.9 TDI 130 km podejdzie do Golfa III?Dodam że golf III jest benzyna a raczej silnik to już powoli złom i chce wsadzić TDI.Proszę nie pisać że lepiej kupić Golfa TDI i tyle ,bo mój Golf jest w super stanie blacharskim zero jakiejkolwiek korozji nie mówiąc o krzywych drzwiach itd. a znowu nie chce benzyny bo oprócz tego Golfa mam też jeszcze jednego benzynowego ABF'a wiec mi wystarczy.Jeżeli chodzi o pieniądze to nie grają roli bo ja podchodząc do robienia tamtego ABF'a(robiłem całego od podstaw silnik skrzynia zawieszenie blacharka lakier itd) nie oszczędzałem(wiele części kupowałem w serwisie)żadna chińszczyzna nie wchodzi w grę...A tego chce mieć w dieslu bo chce nim wszędzie jeździć a także chce go potem chipować wiec dlatego diesel, bo moment :) od razu chce zgasić wszystkich ripościarzy którzy piszą że jeżeli mam kasę to dlaczego diesel itd. po prostu chce mieć i szybkiego diesla i benzynę to raz a dwa to w tamtego wsadziłem tyle pieniędzy że szkoda mi jest wyjeżdżać nim codziennie.Jeżeli ktoś jest mi w stanie odpowiedzieć na wyżej wymiennie pytanie to z góry dziękuje i przepraszam za off topik o ABFie.Przy okazji mam pytanie ile móglby taki silnik z osprzętem kosztować z elektryka itd bo na Alledrogo nie mogę znaleźć pełnego kompletu tzn nie ma konkretnej ceny,ae podejrzewam że około 5000 tyś?
wlodar
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 18 sie 2011, o 12:25
Lokalizacja: Warszwa

Silnik z Golfa IV do Golfa III

 

Postprzez Paweu » 5 lut 2013, o 20:47

wlodar napisał(a):Mam pytanie czy silnik z Golfa IV 1.9 TDI 130 km podejdzie do Golfa III?


Podejdzie... Co ma nie podejść... Przespawasz mocowania na łapy... a reszta to już pestka... ;-)

Trochę mniej roboty byłoby ze swapem na AFN + program i masz te 130 km
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez wlodar » 6 lut 2013, o 12:02

Dzięki za odpowiedź :)
wlodar
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 18 sie 2011, o 12:25
Lokalizacja: Warszwa

Postprzez brzesiu » 6 lut 2013, o 12:32

Było by mniej roboty ale jak kupi zadbanego pompowtryska to samym programem wyciągnie z 150. a i kultura pracy będzie dużo wyższa.
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 297
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Krystian1986x » 7 lut 2013, o 17:27

Na Twoim miejscu wstawił bym silnik od golfa 4 ale ten tdi 150KM bo sa takie w 4kach.
Wtedy nie dosc ze bardzo male spalanie to niesamowite odczucie wgnaiatania (Nm), cos pieknego...dziwie sie ludzia ze kupuja benzyniaki gdzie w takim dieslu przyspieszenie czuc bardzo mocno a do tego spalanie jest b.małe :)
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez ślavek » 7 lut 2013, o 20:39

jeżeli już diesel to szukaj silnika o oznaczeniu ARL (150) który niejedno krotnie ma nieco więcej ponad normę. Następnie jeżeli chcesz program to podejdziesz pod 200ps. Ale oprócz silnika z osprzętem potrzebować będziesz jeszcze skrzyni+ wiązki+ecu+ zegary+pompa w bag+ jeszcze kilka drobnych drobiazgów.
ty zobacz- koles ma skutera, ty zobacz on jedzie tym skuterkiem- no to go ciach! Ogólno krajowa akcja- "widzisz skuterkowca, ciachnij skuterkowa- bezpieczne drogi!"
ślavek
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 6 lut 2013, o 20:27
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez k-m-r1 » 7 lut 2013, o 22:32

a myślałeś wsadzić 1.8 T ???
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Krystian1986x » 8 lut 2013, o 16:29

hehe ale po co mu jakies 1.8 T?
1.8 T, więcej spali, o wiele wiecej
- na malych odcinkach jazda na ssaniu ( dalej pali jak smok)
- o wiele mniejsze odczucie przyspeszenia ( mniejsza ilosc Nm)
- przypuszczam, ze na 1.4 mili tdi 150 KM bylo by lepsze od tdi
- nie widze zadnych plusów benzyny...noo..moze cichcsza praca silnika i koniec na tym :)
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez marcinkazimierz » 8 lut 2013, o 16:51

Krystian1986x napisał(a):hehe ale po co mu jakies 1.8 T?
1.8 T, więcej spali, o wiele wiecej
- na malych odcinkach jazda na ssaniu ( dalej pali jak smok)
- o wiele mniejsze odczucie przyspeszenia ( mniejsza ilosc Nm)
- przypuszczam, ze na 1.4 mili tdi 150 KM bylo by lepsze od tdi
- nie widze zadnych plusów benzyny...noo..moze cichcsza praca silnika i koniec na tym :)


tylko ze on ma benzyne i przechodzenie dla mnie na traktor jest bezsensu juz lepiej wsadzic mocne turbo
. diesel ma wzmocnione zawieszenie inny bak i tysiac pierdól. i wieczne problemy przy duzym mrozie .

radzil bym ci sprzedac caly ten szrot i kupic jakis pozadny mocny samochód

jezdziles dieslem kiedys /?
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez tuchel » 8 lut 2013, o 17:03

jak przed zimną zadba o filtry aku i inne sprawy to nie ma problemów zimną :)
Avatar użytkownika
tuchel
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 23:16
Lokalizacja: GPU

Postprzez marcinkazimierz » 8 lut 2013, o 17:09

wiem bo mam diesla a benzyne wchodzis zodpalasz i nie zastanawiasz sie czy przypadkiem pan zdzicho na stacji nie wymieszal z ropa przejściowa albo letnia
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Krystian1986x » 8 lut 2013, o 21:43

hehe jakis uraz chyba do diesli, tez mam diesla...jak dbasz to i przy -50 Ci odpali :)
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości