Rwanie autem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Kamil17a » 20 sty 2009, o 14:59

to jest na 4 i piątym biegu, to jest różnie jeżeli jest po wyżej 1500/ 2000 obrotów to jest spokój. A co może byc przyczyną tego, że tak ciężko pali?

[ Dodano: 2009-01-20, 14:26 ]
odłączyłem jest ok, ale to może coś zrobić z silnikiem? tylko żeprędkosciomież nie działa:-(, czyli co jest przyczyną. teraz chodzi ładnie i równo, ale nie wiem co z paleniem?
Kamil17a
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3 paź 2008, o 22:52
Lokalizacja: Lębork

 

Postprzez SotoM » 20 sty 2009, o 23:51

Kamil17a, no i pieknie..... tak właśnie miało być.... zdecydowanie masz nastawnik pompy do czyszczenia....110%...
z tą wtyczką to jest własnie taki patent...jeśli by szrpła dalej na rozłaczonym predkościomierzu to wtedy na bank wina sprzegła by była-tarcza sprzegła sie prześlizguje. a u ciebie to telepotanie znikło wiec sprzegło jest sprawne a wina brudnego nastawnika pompy wtryskowej. daj do dobrego warsztatu na wyczyszczenie go,ustawienie dawki paliwa i masz spokuj na bardzo długi czas. juz mozesz tą wtyczkę podłączyć...bo własnie nie bedziesz widział prędkości i nie bedzie ci przebiegu liczył....

[ Dodano: 2009-01-20, 22:52 ]
co do palenia auta to musisz sprawdzić swiece ząrowe , kat poczatku wtrysku no i ta dawke paliwa...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez mami210 » 30 sty 2009, o 01:12

Mam podobny problem jak u poprzedników.
1200↔1700 obr/min szarpie silnikiem jakby odcinało mu paliwo. Odczuwalne jest to na V biegu. Mam zamiar udać się z tym problemem na Vaga.
Ile może kosztować taka diagnostyka i ewentualna regeneracja (ustawienie) pompy???
Avatar użytkownika
mami210
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 sty 2009, o 00:47
Lokalizacja: Kluczbork

Postprzez SotoM » 31 sty 2009, o 01:16

mami210, zrób ten sam patent jak opisałem wyżej. odłącz ta wtyczke przy skrzyni. przejedź sie i zobacz co bedzie sie działo. jak przestanie szarpać to nastawnik pompy do czyszczenia. jak dalej bedzie to szarpanie to tarcza sprzęgła sie prześlizguje...na razie zrób to a potem wydawaj pieniadze...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez mami210 » 1 lut 2009, o 01:45

W porządku, jak tylko poprawi się nieco pogoda to wezmę się za testowanie silnika z odłączonym czujnikiem. Na razie brrr... nie chce sie nawet nosa wytknąć :-)
Odezwę się jak to będzie chodziło.

Wszystkim radzę żeby dobrze sprawdzili nowe (tzn. inne) auto, zanim je kupią.

Thx za poradę.

[ Dodano: 2009-02-01, 02:33 ]
W ogóle na czym polega "czyszczenie nastawnika"?
Która to część z http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=1573
Można wykonać to samemu?
Avatar użytkownika
mami210
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 sty 2009, o 00:47
Lokalizacja: Kluczbork

Postprzez Marti05 » 5 lut 2009, o 16:10

U mnie ten sam problem z tym szarpaniem, byłem u mechanika i potem odłączyłem tą wtyczkę i normalnie jak ręką odjął :-) poza jednym szarpnięciem podczas dodawania gazu na 5tym biegu. A więc mechanik kazał mi pojechać do elektryka aby go podłączyć pod kompa i sprawdzić całego oraz ewentualnie ustawić kąt wtrysku i dawkę i może wyczyścić ten nastawnik, a więc we wtorek moja perełka będzie zrobiona jak dobrze pójdzie.
Dam znać jakie będą rezultaty.
A za ten nastawnik samemu się brać, to trzeba być naprawdę specem bo w tdi to masakra jest.
Avatar użytkownika
Marti05
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 27 lip 2008, o 18:44
Lokalizacja: Bytów

Postprzez SotoM » 5 lut 2009, o 20:03

Marti05, jesli dalej szarpie na 5tym biegu w zakresie obrotów od 1500 do2000 na odłaczonym predkościomierzu to w 100% sprzegło - tarcza sprzegłowa sie przeslizguje - przerobiłem juz te tematy osobiscie u siebie....
potem szrpac zacznie na 4tym biegu a na 5tce juz bedzie sie slizgało potem zejdzie to na 3 bieg i nity na tarczy zaczna ci rezać koło zamachowe....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Marti05 » 5 lut 2009, o 21:30

No to mnie teraz trochę przeraziłeś, ale u mnie to na odłączonym prędkościomierzu miał tylko jedno szarpnięcie, jak na 5tym biegu puściłem gaz i go potem wcisnąłem (tak w miarę normalnie) to było takie jedno a poza tym chodził równo, tego innego rwania to w ogóle nie było.

Jeżeli to tak będzie, no to nic to trzeba będzie powoli zbierać na dodatek na nowe sprzęgło :-( (jedno się naprawi to drugie się psuje)
Ale chyba nie jest aż tak źle?
Avatar użytkownika
Marti05
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 27 lip 2008, o 18:44
Lokalizacja: Bytów

Postprzez czitos82 » 22 maja 2009, o 23:40

a jeśli szarpanie/rwanie występuje w zwykłym td dodam że tylko na 2 biegu przy niskich obrotach to co może być przyczyną
czitos82
Czytacz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 17 lut 2009, o 23:16
Lokalizacja: okolice świecia

Postprzez Groch367 » 26 maja 2009, o 11:38

czitos82, kończące sie sprzęgło...
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości