Rozrzad....

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Mariusz77 » 3 paź 2008, o 10:27

Mam pytanko wstawiłem mojego golfika do warsztatu na wymianę rozrządu ,mechanik do mnie zadzwonił i powiedział że naprawa się przedłuży bo przestawił im się kąt wtrysku i teraz nie wiem co dalej czy im się uda to ustawić tak jak było? i czy jest to normalne przy wymianie rozrządu? :przestraszony: Jak ktoś ma dobry warsztat w łodzi do polecenia to proszę podać adres
Avatar użytkownika
Mariusz77
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 3 paź 2008, o 09:27
Lokalizacja: Łódź

 

Postprzez haqur » 3 paź 2008, o 13:01

A odnośnie z tym przestawieniem się paska to kolejność zakładanie paska jest następująca:
- zakładamy pasek na dolne koło wału korbowego (uwaga! sprawdź dokładnie czy koło nie jest wyślizgane i najlepiej odkręć je i sprawdź w środku jak wygląda klin i rowek na wale!!!!)
- później zakładamy je na kolo pompy wtryskowej(uwaga! sprawdź koło tzn złap je rękoma i poruszaj góra dół czy ma luz!!!)
- nastepnie zakładamy na koło wałka rozrządu po uprzednim odkręceniu jej śruby tak żeby mogło się swobodnie obkręcać (potrzebny jest ściągacz a jak nie ma to dwa mocne śrubokręty!!!)
- a dopiero na napinacz paska rozrządu.
Jeżeli już założysz i napniesz pasek mając oczywiście wszystkie punkty wraz z blokowaniem pompy i wałka rozrządu dokręcasz mocno śrube na wałku rozrządu.
Wyjmujesz blokady obracasz dwa obrotu i ustawiasz ponownie punkty tak żeby wszystkie się pokrywały!!!! Powodzenia.
haqur
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 25 lip 2008, o 19:32
Lokalizacja: Zgierz

Postprzez mani51 » 4 paź 2008, o 20:08

Mariusz77 napisał(a):Mam pytanko wstawiłem mojego golfika do warsztatu na wymianę rozrządu ,mechanik do mnie zadzwonił i powiedział że naprawa się przedłuży bo przestawił im się kąt wtrysku i teraz nie wiem co dalej czy im się uda to ustawić tak jak było? i czy jest to normalne przy wymianie rozrządu?


nie przejmuj się tak bardzo, takie rzeczy się zdarzają jak np nie zablokowali pompy to mogło się tak zdarzyć że koło im "uciekło" ale spokojnie, od tego są znaki, czujniki, więc ustawienie tego dla mechanika nie powinno być problemem
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Reiven » 4 paź 2008, o 21:41

Kolego audi1986, nie odbierz tego źle że się nabijam czy coś, ale w języku polskim istnieje "ó" i tak ogólnie ortografia cieniutko a przecież na forum jest auto korekta.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez audi1986 » 5 paź 2008, o 03:38

hehe z polskiego bylo kiepsko w podstawówce,spoko niemam zalu ludzik :-D
audik
audi1986
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 14:38
Lokalizacja: Poznań

Postprzez scols11 » 5 paź 2008, o 12:03

Mariusz77 napisał(a):Mam pytanko wstawiłem mojego golfika do warsztatu na wymianę rozrządu ,mechanik do mnie zadzwonił i powiedział że naprawa się przedłuży bo przestawił im się kąt wtrysku i teraz nie wiem co dalej czy im się uda to ustawić tak jak było? i czy jest to normalne przy wymianie rozrządu? :przestraszony: Jak ktoś ma dobry warsztat w łodzi do polecenia to proszę podać adres


Kolego kąt wtrysku ustawia się po każdej wymianie paska rozrządu. A jego ustawienie zajmuje jakies 10 minut i robi sie to za pomocą programu VAG lub zegara. Mysle ze Ci mechanicy cos kręcą!!!!
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez Reiven » 5 paź 2008, o 12:29

Pewnie źle ustawili albo nie dokręcili dolnego koła i się zawory z tłokami klepnęły teraz kombinują i głowicę ściągają :p ;-)
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

cron