Remont silnika 1.9 GTD AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Pozor » 16 mar 2013, o 16:31

taa tyle że jak kupisz silnik to też nie wiadomo co kupisz a jak robisz remont to wiesz na czym stoisz
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

 

Postprzez witboy » 17 mar 2013, o 12:30

no 2 silnik to loteria ja 2 kupilem a i tak kolo pasowe sie gibalo .. ale kondycyjnie szalu nie bylo uszczelki pod deklem oringi zimeringi wymienione ale teraz sahara a przy wyciagnietym silniku byla to chwila z wymiana tego a i czesci grosze... po sfrezowaniu czola walu silnik igla nie wazne czy 0 st czy minus 10 czy 20 podgrzanie swiec i jazda do przodu , ale to jest loteria jak w totolotku to co sie kupi bo moze byc rownie taki kibel jak masz albo gorzej...
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Psiakrew » 17 mar 2013, o 19:23

no 2 silnik to loteria ja 2 kupilem a i tak kolo pasowe sie gibalo .. ale kondycyjnie szalu nie bylo uszczelki pod deklem oringi zimeringi wymienione ale teraz sahara a przy wyciagnietym silniku byla to chwila z wymiana tego a i czesci grosze...


no właśnie :-P nawet biorąc pod uwagę ze 2 silniki kupisz i wymienisz parę rzeczy to i tak wychodzi taniej niż generalka zdechłego już silnika
Mój traktor:
moj-golf/gtd-by-psiakrew-t53519.html
Diesel kopci diesel czadzi diesel nigdy cie nie zdradzi
Avatar użytkownika
Psiakrew
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 20 wrz 2012, o 09:31
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez Pozor » 17 mar 2013, o 19:33

fatycznie jest kupić lepiej 2 silnik tylko że wtedy tego samego dnia co się go kupiło lepiej go porządnie przetrzepać sprawdzić stan panewek wymienić siemeringi sprawdzić klin itp. ja jak kupiłem 2 silnik to z głupoty go nie sprawdziłem tylko wio do golfa przez co żałowałem bo klin był kompletnie ścięty pali olej gorszy złom jak miałem i w ten sposób wyrzuciłem 900 stów w błoto ale w końcu człowiek na własnych błedach się uczy :-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez bialy 97 » 17 mar 2013, o 21:05

Mi dwa lata temu skończył sie silnik miałem podobny problem co zrobić .. i nagle dostałem telefon od kumpla ze jest do sprzedania rozbity golf z takim samym silnikiem za 1000 zł , silnik okazał sie żyleta , dawca poszedł na złom za 600 zł i sumujac miałem silnik za 400 zł plus wymiana rozrządu i płynów:) wymieniłem sam, mysle ze nie warto robic remontów nie wspomnę ile kosztuje sama regeneracja glowicy lepiej poszukac silnika.
Avatar użytkownika
bialy 97
Gaduła
 
Posty: 664
Dołączył(a): 27 kwi 2011, o 16:13
Lokalizacja: WND-Adamówek.

Postprzez szuler » 18 mar 2013, o 22:08

Dzięki za odpowiedzi!
Hmm myślałem nad 2 silnikiem. Np. jakimś 90 km/110 km.
Gadałem o tym z mechanikiem ale mówi że tu już trzeba inna turbinę i komputer. A jak nawet znajdę ten co teraz mam boje się o ten klin. A samo wstawienie silnika 500/600 zł:/
szuler
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 5 maja 2012, o 17:19
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Pozor » 19 mar 2013, o 15:01

heh ja z klinem będę robił taki myk że przy remoncie 2 silnika układ korbowy zastosuję od tdi i problemu z klinem już nie będę miał ;-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez szuler » 19 mar 2013, o 20:45

a takie pytanko dla Was znawców:d
Czy silnik od corrado g60 pasuje do Goferka? bo tak widzę 1,8 160kuni:D
szuler
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 5 maja 2012, o 17:19
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Paweu » 19 mar 2013, o 20:53

szuler napisał(a):a takie pytanko dla Was znawców:d
Czy silnik od corrado g60 pasuje do Goferka? bo tak widzę 1,8 160kuni:D


Niby włazi p&p ale zawsze tam przy swapie jakieś klocki wyjdą... Czemu akurat G? wątpię by ten swap wyniósł mniej niż remont aaz'ta, ba... wyremontował byś za to aaz i jeszcze by na piwo , fajki i kwiaty dla kobiety starczyło. A trafić G z popękanymi tokami i zatartym kompresorem nietrudno..
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Pozor » 19 mar 2013, o 22:57

jak kolega wyżej pisał lepeij sobie odpuść to G60 za dużo roboty z takim swapem. W ogóle czytałem że te G60 nie są aż tak fajne jak o nich się mówi więcej z nimi problemów niż zabawy jak benzynkę to ja był kładł ablo ABF 2.0 16v albo VR6 inaczej nawet bym nie myślał o swapie :-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez szuler » 20 mar 2013, o 10:26

tak z ciekawości zapytałem:) teraz musze zająć się swoim AAZ:D
a jak juz bym miał robic swapa niestety to już kosztuje bo czytałem troszku o tym to na 1,8 T:P
szuler
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 5 maja 2012, o 17:19
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Pozor » 20 mar 2013, o 10:50

no to już mega sprawa ;p mega projekty z tego wychodzą :-D silnik równie dobry jak VR6 z tego co wyczytałem na tym silniku ot tak sobie 230 KM się robi
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości