Raz pali raz nie. 1.9 TD

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Raz pali raz nie. 1.9 TD

Postprzez jaro201 » 17 sty 2014, o 02:13

Witam. Mój problem polega na tym że jak auto postoi (wystarczy czasem noc) czasem jest problem z odpaleniem kręci, kręci i kręci i dopiero zaczyna troche zabierać aż odpali. A bywa że pali na dotyk :| . O co tu chodzi? Bezpiecznik z świec sprawny, filtr paliwa wymieniony. Silnik to 1.9TD. POMOCY
jaro201
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 15:35
Lokalizacja: Katowice

Raz pali raz nie. 1.9 TD

 

Postprzez Pozor » 17 sty 2014, o 12:04

a może masz powietrze w wężykach sprawdzałeś ?
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez jaro201 » 17 sty 2014, o 13:01

no sprawdzałem. Nie widać dokładnie ale raczej powietrze się nie zbiera.
jaro201
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 15:35
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Pozor » 17 sty 2014, o 14:01

z pompą nic nie ruszałeś ? znaczy się czy wyciągałeś pompę ?
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez karol MAŁY » 17 sty 2014, o 17:41

A ten plasticzek z góry filtra paliwa nie jest gdzieś pęknięty?u kolegi w pasku było podobnie kręcił do upadłego a jak się docisneło ten plastik to po chwili zaciągnął paliwo i palił na dotyk
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Postprzez mojzesz09 » 19 sty 2014, o 15:02

Miałem tez takie objawy, po wymianie filtra paliwa oraz wezykow przelewowych bylo tak samo. Pomogła wymiana filtra paliwa na filtr od bodajze golfa mk1 w dieslu to jest filtr bez powrotu paliwa, czyli orginalnie w mk3 powrot paliwa z pompy idzie do filtra paliwa, a w mk1 idzie prosto w zbiornik, dzieki temu ewentualne powietrze w wezykach idzie do zbiornika paliwa a nie krazy w pompie. U Ciebie może być pompa do sprawdzenia i regulacji.
Avatar użytkownika
mojzesz09
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 5 gru 2011, o 00:53
Lokalizacja: Wejherowo

Postprzez jaro201 » 19 sty 2014, o 16:11

W pompie wymieniałem tylko oring na tłokorozdzielaczu bo mi lała. Po tym zabiegu wszystko było ok. Palił na dotyk i tak nagle problemy się zaczeły. Ręce mi opadają... znów wymienianie aż się trafi...
jaro201
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 15:35
Lokalizacja: Katowice

Postprzez mkkay » 19 sty 2014, o 16:24

tak się dzieje jak jest mało paliwa, jak jeżdżę na rezerwie i zapomnę zatankować i jest mało paliwa to tak właśnie mam ze muszę sporo kręcić zanim zapali , ale jak jest ponad rezerwę to niema problemu
moja biała strzała- http://www.golf3.pl/topics2/biala-strza ... t50990.htm


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez mojzesz09 » 19 sty 2014, o 16:47

Może masz faktycznie za mało paliwa ;d
Avatar użytkownika
mojzesz09
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 5 gru 2011, o 00:53
Lokalizacja: Wejherowo

Postprzez jaro201 » 19 sty 2014, o 17:34

Też o tym myślałem ale bywa ze nie chce odpalić nawet jak jest ponad rezerwe
jaro201
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 15:35
Lokalizacja: Katowice

Następna strona




Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 4 gości