Przerobienie tdi 90KM na 110 KM

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 10 lis 2012, o 09:45

Tuning to nie taka prosta sprawa. Softy najlepiej robić w renomowanych firmach zajmujących się profesjonalnym chipem.

Przed zrobieniem chipa auto jest sprawdzane czy wszystko w nim jest ok. Jeżeli coś nie domaga to dana firma nie podejmie się zmiany softu dopóki auto nie zostanie doprowadzone do stanu idealnego.

Każdy soft jest jest robiony pod konkretne auto.

Nie kupuje się gotowych chipów z alledrogo.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Piaggio » 10 lis 2012, o 15:42

no no mistrzu slavku nie zajmujesz się już chip tuningiem? A zajmowałes się? No proszę zadziwiasz mnie coraz bardziej! Normalnie rosniesz w moich oczach- standardowy program nie jest zły! A co tam parametry i indywidualną kondycja silnika... Ważna sztuka dla sztuki oczywiście na własną odpowiedzialność...
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez slawek5t » 10 lis 2012, o 16:27

Piaggio napisał(a):zadziwiasz mnie coraz bardziej

no już dzięki dzięki :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Krystian1986x » 12 lis 2012, o 21:58

Ludzie..ja pytałem jak przerobic golfa z 90 na 110 a nie jak go przetunigowac z 90 na 110....

Czyli co waszym zdanie jak stoji golf 90 i 110 to roznia sie jedynie softem?! o czym wy w ogole piszecie... chce z oryginalnych czesci przerobic 90 na 110, zeby moja przerobiona 90 była identyczna jak oryginalna 110..zrozumieliscie teraz? jak tak to prosze o odpowiedzi.
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez Opik » 12 lis 2012, o 22:32

znajdź AFNa i swap jak tak koniecznie chcesz mieć oryginał ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Grzesiek2507 » 12 lis 2012, o 22:43

Krystian1986x napisał(a):Ludzie..ja pytałem jak przerobic golfa z 90 na 110 a nie jak go przetunigowac z 90 na 110....

Czyli co waszym zdanie jak stoji golf 90 i 110 to roznia sie jedynie softem?! o czym wy w ogole piszecie... chce z oryginalnych czesci przerobic 90 na 110, zeby moja przerobiona 90 była identyczna jak oryginalna 110..zrozumieliscie teraz? jak tak to prosze o odpowiedzi.


z takim :idiota: podejsciem to Ty napewno daleko ujedziesz na naszym forum... :idiota:

popieram Opika, jesli tak bardzo zalezy Ci na ori to kupuj afn i wsadzaj w swoja bude...
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Krystian1986x » 12 lis 2012, o 22:53

Liczyłem na normalne odpowiedzi a nie typu ,, a po co'' ,,kup se'' itd..

no wlasnie widze ze nie mozna daleko dojsc skoro jest ciagle odbieganie od tematu bo nie ma sie nic ciekawego do powiedzenia..

zamiast odpowiedziec
,,..do swojej 90 kup to, to i to i wyjmnij to to i to'' - przyklad
to mamy odowiedzi jakie mamy, z ktorycjh nic kompletnie nie wynika, wiec po co to forum w ogole..
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez Piaggio » 12 lis 2012, o 23:04

Krystian1986x, nie ingerując w mechanike silnika jedynie nowa mapa (chip)
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Opik » 12 lis 2012, o 23:06

Piaggio napisał(a):Krystian1986x, nie ingerując w mechanike silnika jedynie nowa mapa (chip)


już widzę tą frustrację użytkownika Krystian1986x :lol:


Krystian1986x, turbo, wtryski i soft, przekładając samą mechaniczną stronę i nie robiąc softu, którego tak bardzo nie chcesz ruszać niczego nie osiągniesz, to jest podstawa.
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Krystian1986x » 12 lis 2012, o 23:20

no ok
soft- ale zeby było oryginalnie jak w 110
wtryski i turbina od 110
i co dalej?
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez Opik » 12 lis 2012, o 23:31

I raczej tyle
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Piaggio » 12 lis 2012, o 23:35

Krystian1986x napisał(a):no ok
soft- ale zeby było oryginalnie jak w 110
wtryski i turbina od 110
i co dalej?

+ pompa wtryskowa + ecu z afn-a(110)
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron