Prosze o ocene logów

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Prosze o ocene logów

Postprzez andrzejg3 » 22 lis 2012, o 20:35

andrzejg3
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 21:11
Lokalizacja: SCI

Prosze o ocene logów

 

Postprzez slawek5t » 22 lis 2012, o 20:51

Soft modzony ?
Przepływomierz według mnie super sie trzyma.
Turbo też pompuje okej
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez andrzejg3 » 22 lis 2012, o 20:54

a ta dziura miedzy 2100 a 2500 obrotów i poczym poznac ze modzony? to afn nie 1z
andrzejg3
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 21:11
Lokalizacja: SCI

Postprzez slawek5t » 22 lis 2012, o 21:19

Zmylił mnie Twój podpis 1Z.
Dziura ? ja tylko widze lekki spadek w jednym momencie. Ludzie jeżdżą z większymi i jest okej.
Co sie dzieje z autem ? ciągnie dobrze czy nie.

Niech sie jeszcze wypowie jakis fachowiec co ma AFNa :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez andrzejg3 » 22 lis 2012, o 21:37

No mam afn i 1z to akurat liogi z afn.Idzie normalnie tylko w tym momencie czuc lekki spadek mocy a potem idzie.
andrzejg3
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 21:11
Lokalizacja: SCI

Postprzez slawek5t » 23 lis 2012, o 01:06

Może przeczyszczenie przepływki coś da , bo widać że w tym przedziale obrotowym lekko zaniża odczyt na moment
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez andrzejg3 » 23 lis 2012, o 20:51

A zmienna geometria nie bedzie sie przycinac w tym przedziale obrotów?
andrzejg3
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 21:11
Lokalizacja: SCI

Postprzez palio » 24 lis 2012, o 09:13

Jeżeli to AFN to przepływka do reanimacji. Zdrowa przepływka potrafi pokazywac wartości powyżej 1000mg/R.

W przedziale 2100 - 2500 obr przepływka zaniża swoje wartości i dlatego odczuwalny jest spadek mocy. Później wskazania przepływomierza są większe lecz rewelacji nie ma.

Napisz jaką masz przepływkę (Pierburg czy Bosch).

Auto po sofcie nie jest.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez andrzejg3 » 24 lis 2012, o 18:31

Przepływka to bosch. Zmienna geometria nie bedzie sie przycinac i przesto to obciecie na przepływce?

[ Dodano: 2012-11-24, 17:36 ]
Kolejne logi tym razem z 1z przepływka pierburg
po wymianie turbo
http://vaglog.rtnet.pl/andrzejskizy_105779.html
http://vaglog.rtnet.pl/andrzejskizy_105778.html
andrzejg3
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 21:11
Lokalizacja: SCI

Postprzez palio » 24 lis 2012, o 19:06

Żeby stwierdzić czy zmienna geometria się przycina należy wykonać loga BS grupy 011. W grupie tej będzie widać jak pracuje zmienna geometria. Jak są złe wskazania LMM to auto dostaje mniej paliwa.
I tu pytanie kiedy był wymieniany filtr powietrza?

Co do logów 1Z
Przepływka osiąga swoje wartości powyżej 2200 RPM. Kiedy wymieniałeś filtr powietrza? Może należałoby go wymienić. Co do turbo to masz niedoładowanie w pełnym zakresie obrotów. Szukałbym nieszczelności w układzie doładowania. Posprawdzaj dokładnie wszystkie wężyki idące od N75.

[ Dodano: 2012-11-24, 18:09 ]
Nie zwróciłem uwagi w pierwszym poście jest log 011BS. Zmienna geometria działa prawidłowo. Jak już wcześniej pisałem wymień filtr powietrza i spróbuj umyć przepływkę płynem do przepływomierzy i zloguj auto jeszcze raz. Zobaczymy czy jest jakaś zmiana.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez andrzejg3 » 24 lis 2012, o 19:19

Do 1z filtr juz jezdzi w aucie czeka na zmiane a w afn wymieniony był jakies 8tys temu.
Co do nieszczelnosci to wezyki powinny byc całe najgorszy jest ten co idzie do ecu.Nieszczelnosc do IC tez wchodzi w gre? Raczej nie kopci.
andrzejg3
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 21:11
Lokalizacja: SCI

Postprzez palio » 24 lis 2012, o 19:25

Też wchodzi w grę. Ten co idzie do ECU również bym sprawdził. W AFN-nie wymień na początek filtr powietrza a następnie przemyj przepłhywkę.

W 1Z martwi mnie to niedoładowanie. Z takim boostem to auto wcale nie jedzie. W tym aucie również wymień filtr i przemyj przepływkę.

[ Dodano: 2012-11-24, 18:32 ]
A powiedz mi czemu w 1Z była zmieniona turbina? Co było z nią nie tak? Z reguły turbiny w 1Z są pancerne.

Jakie turbo założyłeś? Takie samo czy może takie jakie jest w AFN-nie?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 16 gości

cron