Proszę o analize logów

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Mariusz164 » 19 sty 2015, o 02:10

błędów nie ma żadnych? kąt wtrysku tak wyskoki może świadczyć o uszkodzonym czujniku przestawiacza dynamicznego kąta wtrysku który jest w pompie miałem taki przypadek w passacie.

[ Dodano: 2015-01-19, 01:16 ]
jeżeli jesteś pewien że rozrząd jest ok to ten czujnik nazywa się n108 można sprawdzić vagiem poprzez zrobienie testu powinien cykać.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

 

Postprzez palio » 19 sty 2015, o 21:23

kuzma20, możesz mieć przestawiony rozrząd na kole pompy o jeden ząbek i kąta nie ustawisz.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 22 sty 2015, o 21:31

Jeżeli raz chodzi tak, a za chwile inaczej a potem jeszcze inaczej to bardzo możliwe że ścieło półksiężyc na kole pasowym wału. Albo nawet dodatkowo poluzowana jest śruba i kolo sie przestawia razem z rozrządem i przez to silnik pracuje co chwile inaczej.

Rozrząd na pewno dobrze ustawiony ? Na pierwszy tłok ? Pompa była zablokowana ? Wałek rorządu tez byl odpowiednio zablokowany ? Kolo zamachowe było na znak ? Bardzo łatwo jest aby pasek wskoczył o jeden ząbek do tyłu lub przodu i już auto nie chodzi dobrze. Ma byc na znaki ustawione.

Ten przestawiacz kąta sprawdź vagiem bo moze byc też jego wina.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron