Prośba o odczytanie Logow

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Prośba o odczytanie Logow

Postprzez Elmo » 22 wrz 2014, o 14:15

Witam prosił bym o skomentowanie i odczytanie poniższych logów
Obrazek
Dzieki i pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
Elmo
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 00:30
Lokalizacja: Ustroń

Prośba o odczytanie Logow

 

Postprzez palio » 22 wrz 2014, o 19:06

A czy mógłbyś je wkleić tutaj -> http://vaglog.rtnet.pl/index.php
do rejestracji wystarczy adres @
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Elmo » 23 wrz 2014, o 10:49

Avatar użytkownika
Elmo
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 00:30
Lokalizacja: Ustroń

Postprzez palio » 23 wrz 2014, o 20:25

Jakie turbo tam siedzi i wtryski? O jakim aucie mowa? Napisz coś więcej danych.

Najlepiej będzie jak zrobisz komplet logów dynamiczny, statycznych i BS.

Jest przeładowanie a potem niedoładowanie. Posprawdzaj wężyki wszystkie czy są szczelne i nie maja luzów. Sprawdź gruszkę przy turbo.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Elmo » 24 wrz 2014, o 22:27

1,9 TDI 1Z
A co z gruszką może być nie tak ?
Turbo fabryczne.

Ostatnio był zmieniany n75 na używany czy to może być tym spowodowane ?
Avatar użytkownika
Elmo
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 00:30
Lokalizacja: Ustroń

Postprzez palio » 25 wrz 2014, o 19:48

Turbo nie jest ori bo nigdy by nie osiągnęło doładowanie 1,5 bara. Poza tym dawka nie do ori wtrysków. ECU też chyba z AFNa.

Wydaje mi się, że przepływomierz zaniża, ale to potwierdzę jak wrzucisz mi loga dynamicznego grupy 003 samego.

Winny może być n75. Jak chcesz możesz go zreanimować.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Elmo » 25 wrz 2014, o 21:52

Dobra to jutro zrobię pełny zestaw logów wrzucę i będizemy dalej myśleć :)

A jeśli chodzi o jakieś dodatkowe info to mam stożek :) Nie wiem czy to coś zmienia daje w każdym bądź razie jest :)
Avatar użytkownika
Elmo
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 00:30
Lokalizacja: Ustroń

Postprzez BartheZz_3 » 26 wrz 2014, o 11:46

To wywal ten stożek :suchy:
A co do N75 - to takie info - Jeśli się zdecydujesz zregenerować/kupić nowe, to podpowiem ze z 1.8T też pasuje. Sam mam takie i doładowanie jest książkowe - 0,8-0,9 Bar. Szukałem info przed kupnem i turbiny pracują na tej samej zasadzie.
R.I.P Mystic B. [*]
Avatar użytkownika
BartheZz_3
Members
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 10:24
Lokalizacja: PMI
Rocznik: 95
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Elmo » 26 wrz 2014, o 12:20

Dobra dzięki za info i wgl :) Ja ide robic logi i jak coś to wam wszystko powrzucam :)

[ Dodano: 2014-09-26, 12:29 ]
Proszę oto pełny zestaw :)
BASIC SETTINGS:
Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187409.html
Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187406.html
Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187407.html
Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187403.html

DYNAMICZNE:
Grupa 010, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187408.html
Grupa 003, 004, 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_187405.html

STATYCZNE:
Grupa 001, 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187404.html
Avatar użytkownika
Elmo
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 00:30
Lokalizacja: Ustroń

Postprzez palio » 26 wrz 2014, o 17:18

termostat - ok
dawka - ok
korekcje - ok
początek kąta wtrysku delikatnie przyśpieszony jest ok (może być) ;-)
przepływomierz - ok, ale mógłby lepiej trzymać. Kiedy był wymieniany filtr powietrza? Może warto byłby wymienić lub umyć go płynem do przepływomierzy.

Ogólnie jest wszystko ok. Nic tylko lać ropę i cieszyć się z jazdy. Nic złego nie widać.


Teraz mi powiedz - co to są za logi z pierwszego i trzeciego postu?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Elmo » 26 wrz 2014, o 17:35

Te logi były robione przed konsultacją przez kumpla i z tego co wiem i co się dowiedziałem to na postoju i dodawał gazu do 4k :D wiec może temu wyszły takie bzdury :D A teraz mi powiedz że wszystko jest normalnie i tak jak w 1Z to padnę :D
Avatar użytkownika
Elmo
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 00:30
Lokalizacja: Ustroń

Postprzez palio » 26 wrz 2014, o 17:39

Jak nie masz żadnych błędów zapisanych w sterowniku to jest ok. Nic bym nie ruszał.

Jedyne co można się doczepić to 004 statyczny. Ustawienie rozrządu bym sprawdził. Ale w dynamicznym jest wszystko ok.

Jeżeli nic nie dzieje się z autem nie pożądanego to pozostaje tylko cieszyć się z jazdy :-D
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości