Prośba o analizę logów

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez roziwelet » 4 cze 2013, o 20:54

zaraz coś poszperam :)
roziwelet
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 cze 2013, o 12:36
Lokalizacja: Zabrze

 

Postprzez leopard » 5 cze 2013, o 01:31

palio45 napisał(a):004 statyczny może być choć mogło by być lepiej


przemysl to co napisales ... ewentualnie przygladnij sie logom z 004

jesli to log z goracego silnika - moim skromnym zdaniem - rozrzad do ponownego ustawienia - zastanow sie - dlaczego wymaga 2' po GMP :-|


BTW - byc moze za szarpanie odpowiedzialny jest inny czynnik :cwaniak:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez roziwelet » 5 cze 2013, o 17:44

Panowie, rozrząd był wymieniony 7 tyś temu.(kompletny) i przez 6 tyś nic z autem się nie działo. Od miesiąca mam problem z golfem, ale to raczej nie rozrząd, skoro wcześniej wszystko było ok... Poza tym, mechanik sprawdzał ostatnio rozrząd i było wszystko tak jak.trzeba. Już nie wiem co myśleć...
roziwelet
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 cze 2013, o 12:36
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez leopard » 5 cze 2013, o 22:04

roziwelet napisał(a):Już nie wiem co myśleć

tu nie ma co myslec ... parametry masz jak na dloni

jesli log byl robiony na zimnym silniku - takie parametry sa dopuszczalne - (ATDC/BTDC)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez roziwelet » 5 cze 2013, o 22:48

Wszystkie logi były robione na nagrzanym silniku

[ Dodano: 2013-06-05, 21:50 ]
Jutro zmniejsze dawkę, zobaczę rozrząd jeszcze raz no i n75.

[ Dodano: 2013-06-06, 11:17 ]
Witam ponownie. Wkleję logi statyczne i dynamiczne po zmianie dawki. Rozrząd jest sprawdzony, jest na pewno dobrze ustawiony, N75 też sprawdzony, wszystkie przewodu są dobre.

Statyczne:

001 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks15_129816.html

004 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks15_129817.html

007 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks15_129818.html

013 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks15_129819.html

dynamiczne

003 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks15_129820.html

004 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks15_129821.html

008 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks15_129822.html

010 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks15_129823.html

011 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks15_129824.html
roziwelet
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 cze 2013, o 12:36
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez leopard » 6 cze 2013, o 14:06

rozrzad nadal jest zle ustawiony - widac to w 004 i obecnie w 013 ...
to ze ktos ustawil go na blokadach nie oznacz ze jest dobrze zsynchronizowany
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez roziwelet » 6 cze 2013, o 14:35

A co dokładnie jest źle? I czy te logi lub któryś z nich mógłby wskazywać na to, że pompa jest do wymiany?
roziwelet
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 cze 2013, o 12:36
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez palio » 6 cze 2013, o 16:55

Pompę pozostaw w spokoju. Już kolega podpowiedział od czego zacząć.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez roziwelet » 6 cze 2013, o 17:10

Ok. Ale proszę powiedzcie, co jest nie tak z rozrządem? Co i w jaki sposób mogło się przestawić? Przecież silnik pracował i nadal pracuje dobrze, nie słychać żadnych niepokojących dźwięków, itp. Jakim cudem mogło się coś samo od siebie przestawić...

[ Dodano: 2013-06-06, 16:15 ]
A może po prostu te logi nie wskazują stanu faktycznego... Przecież gdyby rozrząd był źle ustawiony to nawet nie odpaliłbym auta albo przynajmniej dziwnie by się zachowywało a tu nic takiego nie ma... Bo zmniejszeniu dawki czuć poprawę w kilku kwestiach o których pisałem na początku.

[ Dodano: 2013-06-07, 13:15 ]
Może być tak, że 013 się pogorszył przez zmianę dawki?

[ Dodano: 2013-06-07, 19:06 ]
spoko, że mnie olaliście... :(((
roziwelet
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 cze 2013, o 12:36
Lokalizacja: Zabrze

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości