Prośba o analizę logów 1.9tdi AHU

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Prośba o analizę logów 1.9tdi AHU

Postprzez grover » 31 sty 2014, o 19:30

Witam, proszę o analizę logów pacjent to golf 3 1.9tdi AHU. Trochę drga silnik od 2,5k obr w górę. czasem przy przygazowaniu pod 4k obr i spadku do obr jałowych silnik chwile kuleje. pozdrawiam!

http://vaglog.rtnet.pl/kolinaaa_158004.html
http://vaglog.rtnet.pl/kolinaaa_158005.html
http://vaglog.rtnet.pl/kolinaaa_158006.html
http://vaglog.rtnet.pl/kolinaaa_158007.html
http://vaglog.rtnet.pl/kolinaaa_158008.html
http://vaglog.rtnet.pl/kolinaaa_158009.html
http://vaglog.rtnet.pl/kolinaaa_158010.html
grover
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 14 sty 2014, o 22:39
Lokalizacja: wrocław

Prośba o analizę logów 1.9tdi AHU

 

Postprzez palio » 31 sty 2014, o 19:41

korekcje - ok
termostat - ok
dawka - może być
EGR - zaślepiony

Jeżeli log grupy 000 był w robiony w BS to masz delikatnie opóźniony początek kąta wtrysku.
Zrób logi dynamiczne osobno 003, 008, 011 .
Brakuje statycznego 007, BS i dynamicznego 004

Auto po wirusie :mrgreen:

Co do drgania silnika - może winny jest wtrysk sterujący. Niech druga osoba delikatnie puknie w niego od tych obrotów (na postoju) jak szarpanie ustanie to winny będzie wtrysk.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez grover » 31 sty 2014, o 20:52

wszystko się zgadza, a log 000 w BS wynosi 50-51 wiem bo sam ustawiałem, dawka taka bo delikatnie mi zeszło a chciałem ustawić na 3,6. mam pytanie odnośnie przepływomierza, czy jest sprawny?
auto po wirusie to chyba ok? cały swap(auto rozbite w tył) po p[rzebiegu 320kkm kupiłem z niemiec bo miałem 1,9TD.
grover
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 14 sty 2014, o 22:39
Lokalizacja: wrocław

Postprzez palio » 31 sty 2014, o 20:58

Przepływomierz jest jak najbardziej ok. Nic niepokojącego nie widać.

Musi ładnie się zbierać. Mam tylko małe spostrzeżenie turbo nie osiąga wartości zadanej. Trochę jej brakuje.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Bradley » 1 lut 2014, o 11:06

Doladowanie 1,35bara na seryjnej turbinie. Hardcore.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Reiven » 1 lut 2014, o 16:12

Masz źle ustawiony rozrząd, rozjechany jest wałek względem wału.
Resztę trudno ocenić bez logów dynamicznych.
Ja się nie dziwę że sprężarka nie daje rady, niedługo wirnik na dolocie spłynie i urwie się oś więc przećwicz szybkie gaszenie na biegu.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez grover » 1 lut 2014, o 22:55

koledzy na zegarze doładowania w momencie wciśnięcia gazu na 100% jest skok do 1,5bar a następnie trzyma 1.0-1.1 bar a powinno być 1,3 z tego co chce komp tak? hmm co może być problemem? jest gwizd powyżej 3krpm więc nieszczelny dolot?
i na jakiej podstawie kolega Reiven stwierdza źle ustawiony rozrząd? robiłem szlif czoła wału+ poprawa klina, wał na znaku wałek rozrządu i pompa zablokowana była
grover
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 14 sty 2014, o 22:39
Lokalizacja: wrocław

Postprzez palio » 2 lut 2014, o 09:39

grover napisał(a):na zegarze doładowania w momencie wciśnięcia gazu na 100% jest skok do 1,5bar

w peaku jest to dozwolone i dopuszczalne

grover napisał(a):trzyma 1.0-1.1 bar a powinno być 1,3 z tego co chce komp tak?

Tak. Ale koledzy już napisali wyżej, że to sporo dla ori turbiny.



grover napisał(a):jest gwizd powyżej 3krpm więc nieszczelny dolot?

Może musisz to sprawdzić chociaż po logach tego nie widać. Auto ma za sobą czarną chmurę?

grover napisał(a):na jakiej podstawie kolega Reiven stwierdza źle ustawiony rozrząd?

Na podstawie logu 004. Kolega dobrze prawi - sprawdziłbym jeszcze raz ustawienie rozrządu.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez grover » 2 lut 2014, o 10:12

Właśnie nie stawiałbym na nieszczelność(gwizd) bo na niższych obrotach tego nie ma a ciśnienie w dolocie jest już maksymalne ale sprawdzę szczelność od turbiny do kolektora. Golf nie zostawia chmury i nie dymi. Powiedzcie mi jeszcze raz z tym rozrządem. Nie mam regulacji (fasolek) na wałku rozrządu więc może być tylko oszukane o kąt jakim jest jeden ząbek i czy na to wskazują te dane z logów?
grover
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 14 sty 2014, o 22:39
Lokalizacja: wrocław

Postprzez krzyś » 2 lut 2014, o 10:22

grover napisał(a):Właśnie nie stawiałbym na nieszczelność(gwizd) bo na niższych obrotach tego nie ma a ciśnienie w dolocie jest już maksymalne ale sprawdzę szczelność od turbiny do kolektora. Golf nie zostawia chmury i nie dymi. Powiedzcie mi jeszcze raz z tym rozrządem. Nie mam regulacji (fasolek) na wałku rozrządu więc może być tylko oszukane o kąt jakim jest jeden ząbek i czy na to wskazują te dane z logów?


blokowałes wałek płaskownikiem z tyłu? zbijałes koło ze stozka?czy na markera?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez grover » 2 lut 2014, o 10:38

blokowałem i tam niema klina tylko sam stożek? teraz kumam, więc wystarczy, że zluzuje to koło założę rozrząd napnę na gotowe koło się wycentruje i dokręcam koło wałka? następnie kąt wtrysku i musi być ok? oto chodzi?
grover
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 14 sty 2014, o 22:39
Lokalizacja: wrocław

Postprzez krzyś » 2 lut 2014, o 10:45

właśnie tak kolego :ok: . kąt wtrysku reglujesz przekręcajac pompa(całą)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 12 gości