Prośba o analizę logów 1.9tdi AHU

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Reiven » 2 lut 2014, o 11:40

Tak jak teraz masz ustawiony rozrząd, ustaw na znaki zablokuj wałek i zluzuj koło. Przesuń wał o milimetr lub dwa do przodu, dokręć koło i wyreguluj kąt na fasolkach pompy. W logu 004 w obu oknach wartości wyprzedzenia kąta powinny się pokrywać i obydwie wartości powinny być albo przed albo za GMP. Ty masz wartość zadaną po GMP a wysterowaną przed GMP.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez grover » 2 lut 2014, o 12:45

zrobiłem poprawki ustawienia wałka rozrządu względem wału korbowego (brakowało ok 1mm po lewej stronie patrząc od rozrządu do punktu zero), kąta wtrysku i dawki. grupa 000 mierzona w BS. oto logi:

http://vaglog.rtnet.pl/kolinaaa_158283.html
http://vaglog.rtnet.pl/kolinaaa_158284.html

w TDItiming żółty punkt oscyluje wokół niebieskiej linii lub się z nią pokrywa. Ta synchronizacja rozrządu nadal lipna...
pozdrawiam, dzięki za wszystkie podpowiedzi! ;-)
grover
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 14 sty 2014, o 22:39
Lokalizacja: wrocław

Postprzez palio » 2 lut 2014, o 13:06

Kąt początku wtrysku wręcz idealny.
Z synchronizacją rzeczywiście jest coś nie tak dalej. Synchronizacja robiona w BS? Jak nie to zrób w BS.

U mnie to mniej więcej wygląda tak
BS 004 - http://vaglog.rtnet.pl/palio45_157598.html
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez grover » 2 lut 2014, o 13:17

grover
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 14 sty 2014, o 22:39
Lokalizacja: wrocław

Postprzez palio » 2 lut 2014, o 13:47

Nie ma żadnego błędu?
A można jeszcze poprosić 004 dynamicznego?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez grover » 2 lut 2014, o 13:56

mam powtarzające się błędy
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00625 - Vehicle Speed Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
oraz po przekładce z td na tdi brak kontrolek kierunkowskazw w liczniku, a wcześniej były

dynamicznego 004 mam mierzyć w BS mam rozumieć?
grover
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 14 sty 2014, o 22:39
Lokalizacja: wrocław

Postprzez palio » 2 lut 2014, o 14:01

Nie normalnie tak jak pozostałe logi dynamiczne.

[ Dodano: 2014-02-02, 13:06 ]
00741 - Układ nadzorowania pedału hamulca - Monitoring statusu pozycji pedału, czujnik pedału hamulca, najlepiej wymień


00625 Sygnał prędkości własnej, Sygnał prędkości pojazdu
Masz tempomat?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez grover » 2 lut 2014, o 23:44

koledzy po ustawieniu dawki auto w miarę fajnie teraz jeździ, ma moc i nie rzęzi jakby wyciskano z silnika siódme poty, jutro zrobię logi a z tego co dziś to

dynamiczny w MB i statyczny w BS 004:
http://vaglog.rtnet.pl/kolinaaa_158431.html
grover
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 14 sty 2014, o 22:39
Lokalizacja: wrocław

Postprzez palio » 3 lut 2014, o 09:18

Dynamiczny kąt działa.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez grover » 3 lut 2014, o 19:26

a wiec dlaczego statyczny kuleje? przez wirusa? wieczorem wrzuce nowa serie logow. pozdrawiam :)
grover
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 14 sty 2014, o 22:39
Lokalizacja: wrocław

Postprzez krzyś » 3 lut 2014, o 19:35

nie podbijałeś czasem ciśnienia wewnętrznego w pompie? jak opóźnisz statyczny kąt wtrysku w okolice 40 to będzie ok bo w tej chwili wysterowanie n108 masz 3.1% wiec komp stara się opóźnić kąt wtrysku ale nie może...
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Reiven » 3 lut 2014, o 19:49

Nadal twierdzę że jest źle ustawiony rozrząd albo brudny lub uszkodzony zawór regulacji kąta początku tłoczenia.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości