problem ze sprzęgłem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez marcin2105 » 27 maja 2010, o 22:37

Usterka usunięta wymienione gumki w siłowniku i wszystko ok nawet nie było tak zle z rozbiórką jak sie zapowiadało
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

 

Postprzez l007 » 6 cze 2010, o 19:08

Witam,
Również mam pewien problem ze sprzęgłem
tzn jak silnik pracuje i wciskam sprzęgło to słychac takie świergotanie jak puszcze, to czasem przestaje a czasem nie
Procz tego przy zmianie biegów nie ma komfortu tzn sprzeglo nie jest takie ostre (jak w innym moim samochodzie)
Czy to zonaka zurzytego sprzęgła czy tez moze czegos innego
Jesli sprzęgło to kompletne czy mozliwe ze tylko któreś z elementów
Pytam dlatego że mam takiego mechanika - przeważnie on mowi zeby odrazu wymieniac wszystko - ale pewnie dla tego ze to jest bardziej pewne wyjscie a mu się nie chce oceniac czy to jest zurzyte a to nie,
pozdrawiaam
Avatar użytkownika
l007
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 28 mar 2010, o 12:27
Lokalizacja: chicago

Postprzez Nowal » 7 cze 2010, o 08:14

wymienia sie wszystko zeby nie wyciegac skrzyni 3 razy w ciągu rokui potrójnie płacić.
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcin2105 » 20 lip 2010, o 17:10

Po kilku kilometrach usterka powróciła.
Tym razem wymieniłem już całą pompę i wysprzęglik na nowe nie tylko same gumki i jest ok
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez SotoM » 21 lip 2010, o 09:45

marcin2105 napisał(a):Tym razem wymieniłem już całą pompę i wysprzęglik na nowe
:super: dlatego jestem zdania ze kto oszczędza to póżniej 2 razy płaci. jeśli chodzi o naprawę rzeczy hydraulicznych jak wysprzęglik,pompa sprzęgła, pompa hamulcowa czy cylinderki z tyłu to tylko i wyłącznie kupować nowe nie bawić się w zestawy naprawcze
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcin2105 » 29 sie 2010, o 12:31

SotoM napisał(a):
marcin2105 napisał(a):Tym razem wymieniłem już całą pompę i wysprzęglik na nowe
:super: dlatego jestem zdania ze kto oszczędza to póżniej 2 razy płaci. jeśli chodzi o naprawę rzeczy hydraulicznych jak wysprzęglik,pompa sprzęgła, pompa hamulcowa czy cylinderki z tyłu to tylko i wyłącznie kupować nowe nie bawić się w zestawy naprawcze




Po miesiącu jazdy na nowym wysprzęgliku i pompie znowu awaria. Padła pompa (nowa ). Objaw był taki że pojawił się luż na dzwigni sprzęgła. Myślałem ze w jakiś sposób dostało się powietrze więc postanowiłem odpowietrzyć. W trakcie odpowietrzania okazało się że pompa nie zasysa w ogóle płynu z pojemniczka. Ten płun który był w układzie wypchało przez odpowietrznik a nowego nie pociągło. Jutro jade do sklepu reklamowa pompe tylko zastanawiam się czy to coś da.

Tak że kolego SotoM czasami nowy zamiennik made in Germany wyprodukowany w Chinach jest znacznie gorszy od oryginalnych używek
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez SotoM » 29 sie 2010, o 12:44

owszem racja- zamienniki tez nawalaja. nieneguje tego...nieraz miałem problemy...
a jakiej firmy zakladales graty??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcin2105 » 29 sie 2010, o 22:54

Nie pamiętam ale jakiejś mało znanej chyba. A jak jest dobra? bo jutro musze znowu kupić pompę.
Zastanawiam się czy jest możliwość przerobienia na zwykłą linke???
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez SotoM » 30 sie 2010, o 09:37

marcin2105 napisał(a):Nie pamiętam ale jakiejś mało znanej chyba. A jak jest dobra?
osobiście bym pakował z TRW
marcin2105 napisał(a):Zastanawiam się czy jest możliwość przerobienia na zwykłą linke???
jak zmienisz skrzynie i pedały to jasne ze tak.
a tak na marginesie - weź młoteczek i wybij to sobie z głowy... ;-) :-D
załatwiaj reklamacje niech penisy oddają ci szmalec i bierz pompe TRW.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcin2105 » 30 sie 2010, o 14:21

oki
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez Strolf » 29 sty 2013, o 13:12

Kolega ma rację, kupuj albo TRW albo celuj w SACHSA.

Prawda jest taka, że Polaków nie stać na tanie części...dlatego warto ciut dopłacić do lepszego zamiennika i mieć święty spokój na dłużej.
Strolf
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 29 sty 2013, o 12:13
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości