Problem z temperaturą

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Balcer » 9 maja 2013, o 12:32

Ok sprawdze te weze jednak gdyby obudowa byla peknieta to by plyn mi uciekal a poziom jest caly czas taki sam.
Dzis jezdzac po miescie okolo 28 stopni zalaczyl mi sie wentylator gdy temp byla troche powyzej 80 stopni na zegarach.

Moze to kwestia poprawnego odpowietrzenia ? Moze mi ktos powiedziec jak to zrobic bo wiadomo ile ludzi tyle opini.
Wystarczy przy rozgrzanym aucie otworzyc nagrzewnice (dac cieple powietrze) i odkrecic korek w zbiorniku wyrownawczym ?
[img width=406 height=90]http://polatanysklad.pl/logo/2.png[/img]
Balcer
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 14:37
Lokalizacja: włoclawek

 

Postprzez strzelu » 9 maja 2013, o 13:17

hmm pytanie za 5 zł nagrzewnicę "się otwiera w ogóle" ? Ja byłem przekonany, że po prostu pokrętłem puszczamy powietrze na nagrzewnice i tyle, a jak pokrętło na zimne to nagrzewnice pomijamy ? Nie tak jest ?

Ja zawsze odkręcam dekiel zbiorniczka wyrównawczego i zostawiam auto na biegu jałowym, aż do chwili załączenia wentylatora (czyli płyn całym obiegu rusza). W wysokoprężnych zapewne to samo.
strzelu
Badacz tematu
 
Posty: 190
Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 11:55
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Balcer » 9 maja 2013, o 16:04

W niektorych autach jest nagrzewnica "zaslepiona" i na wejsciu do niej jest zawor ktory zamyka doplyw tam plynu aby szybciej auto sie nagrzewalo.

W golfie nie wiem jak jest wiec pytam jak to powinno sie zrobic :)
[img width=406 height=90]http://polatanysklad.pl/logo/2.png[/img]
Balcer
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 14:37
Lokalizacja: włoclawek

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron