Problem z odpaleniem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem z odpaleniem

Postprzez Serek102 » 16 kwi 2012, o 15:30

Witam wszystkich jestem tu nowy no i nie wiem jak zaczac ale temat jest nastepujacy przyjechalem golfem do uk w polsce zrobilem rozrzad wtryski swiece filtr no wszystko co trzeba jest tu cieplo jednak w swieta auto zrobilo straszny problem zeby je odpalic krecilem ze 10 moze 20 minut lecial dym ale nie palil w kancu zapalil i chodzil jak trzeba gasilem palil na dotyk po nocy tez az po 3 dniach jazdy problem sie powturzyl znowu po duzszym kreceniu zapalil no i znowu chodzil dzisiaj problem sie powtorzyl lecz wcale nie chce zapalic akumulator nowka krece nic tylko dym leci z tlumika moze mi ktos do radzic od czega mam zaczac zeby go odpalic dodam ze zawur dziala tyka swiece grzeja a nie pali
Serek102
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16 kwi 2012, o 15:23
Lokalizacja: Birmingham

Problem z odpaleniem

 

Postprzez Kutasinski » 16 kwi 2012, o 17:07

A skąd wiesz,że świece grzeją?
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Serek102 » 16 kwi 2012, o 17:11

Sprawdzilem miernikiem czy dochodzi prad do swiec
Serek102
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16 kwi 2012, o 15:23
Lokalizacja: Birmingham

Postprzez Kutasinski » 16 kwi 2012, o 17:13

A ile Amper pobierają?
To,że dochodzi prąd,nie znaczy,że są sprawne świece..
Ostatnio edytowano 16 kwi 2012, o 17:15 przez Kutasinski, łącznie edytowano 1 raz
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Serek102 » 16 kwi 2012, o 17:14

po za tym 4 wymieniłem 2miesiace temu na bosch no i nie mam zielonego pojęcia co mam zrobić dalej nim ściągnę go do jakiegoś mechanika przecież musi być jakiś sposób na odpalenie nie jest to nie wiadomo jaki silnik

[ Dodano: 2012-04-16, 16:16 ]
Wiesz co zaraz naladuje sie akumulator i sprawdze dokladnie ile dostaja
dokladnie

[ Dodano: 2012-04-16, 16:18 ]
nie pokoi mnie to ze wcale nie idzie paliwo z filtra tymi rurkami no ale w zbiorniku jest tylko smok ktory przeczyscilem
Ostatnio edytowano 16 kwi 2012, o 17:20 przez Serek102, łącznie edytowano 1 raz
Serek102
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16 kwi 2012, o 15:23
Lokalizacja: Birmingham

Postprzez Kutasinski » 16 kwi 2012, o 17:19

Dobra,załóżmy,że te świece masz OK,prąd do nich dochodzi,jak włączysz grzanie świec to światełko w kabinie mocno przygasa,paliwo masz,filtry czyste..
Skoro to 1.9D a nie jest zimno,to mimo wszystko nie musisz używać urządzenia rozruchowego (w Passacie było sterowane cięgłem z kabiny).
A zawór STOP na pompie dostaje prąd?
Jeśli mimo trudów nie odpalisz,a jak twierdzisz,wszystko w aucie jest cacy..może przestawił się rozrząd.
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez boleK1315 » 16 kwi 2012, o 17:20

Pompa ma dość?
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Postprzez Serek102 » 16 kwi 2012, o 17:23

no pompa tak nagle by raczej nie stanęła zwłaszcza ze sile miał chodził ładnie prędkość tez osiągał dobra pompa była robiona i ustawiana 2 miesiące temu wtryski tez sprawdzane zmienione te końcówki bo się nie otwierały tak jak powinny
Serek102
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16 kwi 2012, o 15:23
Lokalizacja: Birmingham

Postprzez Kutasinski » 16 kwi 2012, o 17:23

Serek102 napisał(a): Dodano: 2012-04-16, 16:18 ]
nie pokoi mnie to ze wcale nie idzie paliwo z filtra tymi rurkami no ale w zbiorniku jest tylko smok ktory przeczyscilem


A skąd wiesz,że nie idzie..?
Jeśli nie ma w paliwie pęcherzyków powietrza,trudno stwierdzić jakieś ruchy paliwa w przewodzi.
Kolego! Jeśli otwierałeś układ paliwowy na 100% zapowietrzyłeś swojego dieselka!
Kiedy czyściłeś tego smoka?
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Serek102 » 16 kwi 2012, o 17:24

zawur stop dostaje 9v bodajże i tyka jak przekręcam zapłon

[ Dodano: 2012-04-16, 16:26 ]
a może mi ktoś powiedzieć bo nie orientuje się w dieslu co ciągnie te paliwo ze zbiornika ponieważ idą przewody do filtra a później na pompę czy to ta pompa odpowiada za pobór paliwa z baku.

[ Dodano: 2012-04-16, 16:28 ]
no smok czyściłem dzisiaj bo myślałem ze może to wina jego i paliwo nie dochodzi
Serek102
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16 kwi 2012, o 15:23
Lokalizacja: Birmingham

Postprzez Kutasinski » 16 kwi 2012, o 17:30

Serek102 napisał(a):zawur stop dostaje 9v bodajże i tyka jak przekręcam zapłon

[ Dodano: 2012-04-16, 16:26 ]
a może mi ktoś powiedzieć bo nie orientuje się w dieslu co ciągnie te paliwo ze zbiornika ponieważ idą przewody do filtra a później na pompę czy to ta pompa odpowiada za pobór paliwa z baku.


Tak,to pompa wtryskowa ciągnie paliwo z baku.
Jeśli rozszczelniłeś układ to..hmmm dobrze byłoby jakoś pomóc pompie zaciągnąć na powrót paliwo.
Jeśli w filtrze jest sucho-tak łatwo go nie uruchomisz.
Trzeba by odkręcić przewód w okolicy filtra i..zasilić go paliwem.
Lub..dobry akumulator+PLAK ale to bvywa ryzykowne:)
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Serek102 » 16 kwi 2012, o 17:34

no powiedzmy ze akumulator jest nowy do pomocy mogę mieć 2 disla i z kabli no np można wlać rope do filtra do pompy i nie powinien odpalić chodzi o to ze od tak sobie przestał palić
Serek102
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16 kwi 2012, o 15:23
Lokalizacja: Birmingham

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości