PROBLEM Z DIESLEM SŁABNIE I PRZYSPIESZA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez k4sz40ne » 31 gru 2012, o 13:33

Kolego może choć troszkę pomogę ponieważ miałem podobny problem i się z nim w końcu uporałem :-D
1.Wymieniłem wszystkie filtry (powietrza, paliwa, oleju)
2.Gdy podłączył mi znajomy auto pod kompa, okazało się że z temperaturą coś jest zrypane i z czytuje 0C gdy na desce jest 90C.
3.Miałem ustawiona za mała dawkę paliwa ustawiono mi na standardową jaka jest dedykowana dla golfa 3 TDI.

Po zrobieniu porządku z tymi sprawami autko zaczęło śmigać tak jak powinno :-D
Naprawdę miałem w 100% ten sam problem co Ty i po naprawię któraś z tych rzeczy mi pomogła..
Tylko ja jeszcze miałem tak że gdy słabł mi to jak go depłem do oporu i czekałem dłuższa chwile obroty szły ledwo ledwo w górę do 3,5tyś to potrafił puścić i przyśpieszyć.
Avatar użytkownika
k4sz40ne
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 lip 2012, o 11:32
Lokalizacja: Śląsk

 

Postprzez slawek5t » 1 sty 2013, o 22:28

Nieraz szwankuje wtrysk sterujący (ten największy). Można zrobić taki test :
Na postoju trzymać około 2500 obr a druga osoba małym młoteczkiem lub czymś podobnym stuka z wyczuciem w ten wtrysk. Jeśli przerywa to do wymiany.

Kiedy zmieniałes filtr paliwa, powietrza ? ?
Sprawdź też vagiem czy są błędy i zrób logi dynamiczne oraz statyczne
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez golfIIItd » 9 sty 2013, o 17:29

Witam dziś wymienilem n75 i jest poprawa zobaczymy w trasie jak sie bedzie zachowywal.
Przejechalem sie dzis kawalek i nic nie przerywa mam nadzieje ze bedzie dobrze.
Moglby byc winny n75 tych przyczyn co mialem????
Matt
golfIIItd
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 22 lut 2011, o 10:27
Lokalizacja: znajomy

Postprzez slawek5t » 9 sty 2013, o 19:58

golfIIItd napisał(a):Moglby byc winny n75 tych przyczyn co mialem????

Szarpanie autem ? Wątpliwe. On zarządza "mocą" turbiny.
Nawet gdy n75 padnie i ECU załapie tryb awaryjny to auto nie powinno szarpać. Ma wtedy tylko niską moc i nie przekracza 120kmh
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez golfIIItd » 9 sty 2013, o 20:18

Rozumiem. Ale wymienilem n75 i jest dobrze i nie szarpie tzn zwalnia i przyspiesza...
Matt
golfIIItd
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 22 lut 2011, o 10:27
Lokalizacja: znajomy

Postprzez slawek5t » 9 sty 2013, o 20:27

No to szarpał czy zwalniał ? Bo to troche różne rzeczy :) Chodzi o częstotliwość głównie.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez golfIIItd » 9 sty 2013, o 20:29

no tak jakby zwalnial i przyspieszal to przez n75??
Matt
golfIIItd
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 22 lut 2011, o 10:27
Lokalizacja: znajomy

Postprzez slawek5t » 9 sty 2013, o 20:32

No jesli było to przy obrotach około 2800-3000 to n75
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez golfIIItd » 9 sty 2013, o 20:35

nawet powyzej 3000 mial takie objawy
Matt
golfIIItd
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 22 lut 2011, o 10:27
Lokalizacja: znajomy

Postprzez slawek5t » 9 sty 2013, o 20:50

Mogło tak być. Wtedy gdy nie zbił ciśnienia wtedy ecu złapało tryb awaryjny.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości