Problem w czasie jazdy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem w czasie jazdy

Postprzez kayt » 3 lut 2013, o 16:32

witam wszystkich, na początek, szukałem na forum posta odnośnie mojego problemu, ale nic konkretnego nie znalazłem. Otóż gdy przyśpieszam od 3 biegu auto wpada w spore wibracje, to samo dzieje się na 4 i 5, redukuje przy 2/2,5tys obr. zauważyłem ten problem od niedawna, jest to dość niekomfortowe podczas jazdy, nie wiem czy jest to coś poważnego czy nie, ale mam nadzieję, że ktoś poradzi mi co zrobić, z góry dzięki.
kayt
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3 lut 2013, o 16:23
Lokalizacja: Katowice, Polska

Problem w czasie jazdy

 

Postprzez palio » 3 lut 2013, o 16:37

Jaki silnik? 90 czy 110? Na wolnych obrotach dzieje się tak samo?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kayt » 3 lut 2013, o 16:54

90km, tzn na jałowym biegu mam gdzies 900obr. też wpada w lekkie wibracje
kayt
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3 lut 2013, o 16:23
Lokalizacja: Katowice, Polska

Postprzez palio » 3 lut 2013, o 16:56

Czy na wolnych obrotach również występują takie wibracje?

Wydaje mi się, że do czyszczenia nastawnik pompy. Było na forum. Wystarczy poszukać ;-) .
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kayt » 3 lut 2013, o 16:59

A jest to jakaś poważna rzecz?
kayt
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3 lut 2013, o 16:23
Lokalizacja: Katowice, Polska

Postprzez palio » 3 lut 2013, o 17:05

Dobrze byłoby to zrobić bo szarpanie może się nasilać i będzie coraz gorzej.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kayt » 3 lut 2013, o 19:00

ok dzięki
kayt
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3 lut 2013, o 16:23
Lokalizacja: Katowice, Polska

Postprzez BGolf3 » 27 lut 2013, o 20:17

Mam podobny problem tdi 90ps
Czyściłem już nastawnik bo wcześniej strasznie falował na biegu jałowym teraz po zagrzaniu pracuje równo, jednak podczas jazdy pod górkę itp. przy dodawaniu gazu szarpie . Czy to wina nastawnika zabrudził sie od nowa ( rok czasu opłynęło od czyszczenia )
BGolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 23:46
Lokalizacja: Połaniec

Postprzez palio » 1 mar 2013, o 18:42

BGolf3, jak masz możliwość to zrób kpl. logów. Może one coś rozjaśnią. Jak na biegu jałowym to raczej nie jest to wina nastawnika.

Wina może leżeć po stronie wtrysku sterującego.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez witek220 » 1 mar 2013, o 23:44

Sprawdzic mozesz wtrysk. Odczep go , właczy sie tryb awaryjny i sprawdz czy szarpanie nadal wystepuje.

Powiem Ci ze mam ten sam problem. W druga strone tez dziala. ze przy hamowaniu silnikiem potrafi na nizszych obratach zaczac szarpac , a po dodaniu gazu sie to traci. Mysle ze to nastawnik ale nie sprawdzam tego bo to sa drogie rzeczy i nawet jeśli by wyszlo ze to to , to nie stac mnie na takie zabawy :)

Wtrysk sterujacy mialem wymieniany juz, ale szczerze mowiac nie wiem czy przed wymiana sie tak działo bo nie mialem możliwosci sprawdzenia dokładnie kazdej możliwości jazdy wtedy.

Jak dowiesz sie co to to napisz, sam jestem ciekawy :)
Pasja zaczyna się tam, gdzie kończy się rozsądek.
Avatar użytkownika
witek220
Gaduła
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2 gru 2011, o 16:10
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez palio » 2 mar 2013, o 16:06

witek220, u kolegi ewidentnie wskazuje to na brudny nastawnik.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez witek220 » 2 mar 2013, o 16:48

palio45, Ja u siebie tez stawiam na nastawnik. Bo przy przerywaniu ktore u mnie występowało był on brany pod uwage. Ale wszystkie dane na komputerze jak dawka itd wskazywały dobrze. Wtedy wtrysk wymieniony byl i przestał przerywac, Ale w przypadku tego mojego poszarpywania przy bardzo delikatnym wcisnieciu pedału gazu mysle ze to bedzie nastawnik. Ale nie mam pieniedzy zeby go dac do czyszczenia albo wymienic. Wiec tak jezdze i staram sie unikac tego typu szarpan. Wystarczy zredukowac i potrzymac na wyzszych obratoach i tego nie ma.
Pasja zaczyna się tam, gdzie kończy się rozsądek.
Avatar użytkownika
witek220
Gaduła
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2 gru 2011, o 16:10
Lokalizacja: Zabrze

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron