problem 1z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

problem 1z

Postprzez simson233 » 26 wrz 2012, o 22:17

witam mam problem z golfem z silnikiem 1z problem polega na tym ze moj golf jedzie tylko 140 i nic wiecej zmieniałem zaworek n75 ale nic nie dalo dzisiaj podjechałem na kanał zobaczyc czy sztanga turbiny chodzi poruszałem ja odpaliłem silnik przygazowałem tak do 4 tys nagle pach chmura dymu silnik zacza inaczej chodzi zgasilem odpaliłem i normalnie co to moze byc ?
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

problem 1z

 

Postprzez Przemas3107 » 26 wrz 2012, o 22:45

ja miałem cos podobnego przy afn... kupiłem drugi zawór n75.. a okazało sie ze były źle podlaczone weżyki które tam są.. bodajrze od cisnienia... i wszystko było ok....
Przemas3107
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 18:32
Lokalizacja: KUJ - POM

Postprzez slawek5t » 26 wrz 2012, o 23:33

zimnego silnika sie aż tak nie gazuje.
A żeby dowiedziec się czemu nie ciągnie to trzeba zrobić diagnostykę komputerową podczas jazdy
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez AdiK__ » 27 wrz 2012, o 09:19

Ten objaw przy 4tyś na zimnym jest spowodowany podwieszeniem się szklanki. Nie pałuj go na zimnym! Sprawdź filtr powietrza też może powodować mały v-max
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez siemo012 » 27 wrz 2012, o 12:33

a moze poprostu intercooler się rozszczelnił. miałem tak kiedyś;/
siemo012
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 22:09
Lokalizacja: Płońsk

Postprzez simson233 » 27 wrz 2012, o 15:54

koledzy jak podlaczyłem vaga to wyskoczył błąd przepływki
http://zapodaj.net/f9246308368df.jpg.html
http://zapodaj.net/b6812ba85b0af.jpg.html
http://zapodaj.net/42519aa024bb0.jpg.html
http://zapodaj.net/4bc9c82a3718b.jpg.html
http://zapodaj.net/a1b375c11e9d6.jpg.html
tu macie co wyszlo na vagu bylo to robione tydzien temu moze wam cos podpowie
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

Postprzez AdiK__ » 27 wrz 2012, o 16:41

Kup CRC do czyszczenia przepływomierza (ja do czyszczenia swojego zużyłem prawie całą buteleczkę) polej go obficie powinno pomóc bo mi np nie uśmiechało się wydawać ponad 500zl na nowy :) jak na razie chodzi bez zarzutów
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez simson233 » 27 wrz 2012, o 16:56

a to czyscic te siateczke czy ta plytke co jest w srodku
mowisz moze pomoc takie cos
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

Postprzez slawek5t » 27 wrz 2012, o 16:56

vag 4.9..... lepszy jest 3.11 (english)
Logi na wolnych obrotach... A powinny być w czasie jazdy.... zakres 1500-4000 obrotów, czwarty bieg.
Grupy pomiarowe 3, 8 oraz 11 .
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez AdiK__ » 27 wrz 2012, o 19:28

simson233, siateczka znając życie będzie zawalona to ją przetrzyj szmatką jak już ją wyczyścisz to ładuj strumieniem w tą płytkę.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez palio » 28 wrz 2012, o 16:48

Umyć LMM może również WD 40. Nic jej nie zaszkodzi. Siateczkę od strony filtra to możesz zdjąć i ją wyrzucić. Należy umyć pręcik w środku, ale trzeba na niego uważać żeby go nie uszkodzić. Przed założeniem LMM musi być sucha.

A poza tym mycie pomoże na jakiś czas. Prędzej czy później i tak czeka Cię wymiana.

Również polecam vag-com 3.11 lub 409.1
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez simson233 » 28 wrz 2012, o 21:43

a co to jest LMM? pomoze wogule cos przeczyszczenie tego a jest jakis sposób zeby przeczyscic bez rozbierania tej siateczki

[ Dodano: 2012-09-28, 22:24 ]
panowie powiecie mi czy w silniku 1z slychac turbine jak gwizdze bo np ja u ciebie zadnego gwizdania nie slysze tylko przy odpaleniu slychac
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 6 gości