POMOZCIE

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

POMOZCIE

Postprzez rafol1988 » 26 sty 2012, o 09:57

witam mam ogromny problem a spieszy mi sie.....tydzien temu wziolem akumulator do domu naladowalem go,dzisiaj schodze wkladam akumulator ide odpalic a tu nawet zegarek sie niezapalil ..nie reaguje na nic pomozcie
rafol1988
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 16:31
Lokalizacja: Olsztyn

POMOZCIE

 

Postprzez BartheZz_3 » 26 sty 2012, o 10:02

No ale to jest nowy akumulator ??
Moze sie calkiem skonczyl ??
Albo miales prostownik zle ustawiony i nie naladowal ??
R.I.P Mystic B. [*]
Avatar użytkownika
BartheZz_3
Members
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 10:24
Lokalizacja: PMI
Rocznik: 95
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez rafol1988 » 26 sty 2012, o 10:04

tak nowy..no prostownik dziwnie ladowal......dziwnie wskazywal..no ale tyle dni w domu lezal to musza sie chodziaz kontrolki zapalic niemowiac juz o zegarku...a tu nic..jakbym niemial aku..moze to alternator?
rafol1988
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 16:31
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Piaggio » 26 sty 2012, o 10:12

zacznij od Sprawdzenia miernikiem akumulatora czy ma w sobie prąd, sa tez specjalne gruszki do pomiaru naładowania w poszczegolnych celach- może całkowicie sie rozładował na amen.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez rafol1988 » 26 sty 2012, o 10:15

no zaraz ten miernik bede mial...no ale mialem go podlaczonego na noc i nawet do tej pory jest cieply...ale mam stary prostownik i dziwnie mi wskazywal...zaraz bede mial nowy aku od kumpla to sprawdze...

[ Dodano: 2012-01-26, 09:18 ]
powiem szczerze nieznam sie no ale to moze jakis bezpiecznik?bo nawet sie zegary niepala.tak jakby chcial odpalic bez akum.z tego co czytalem moze to byc alternator.

[ Dodano: 2012-01-26, 09:26 ]
to cos musi byc z akumulatorem! bo czy on jest podpiety czy nie to i tak zaro roznicy
rafol1988
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 16:31
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez AdiK__ » 26 sty 2012, o 10:27

W AAZ masz na ścianie grodziowej bezpiecznik wyjmij go przetrzyj papierkiem styki włóż ponownie i zorganizuj kogoś z kablami rozruchowymi i innym samochodem spróbuj wtedy to Ci podpowie czy aku leży i kwiczy czy przyczyna jest inna.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez rafol1988 » 26 sty 2012, o 10:34

spoko wlasnie mialem bytac gdzie ten bezpiecznik...za 20 minut sprawdze.

[ Dodano: 2012-01-26, 09:45 ]
sory ale jestem zielony..czy to chodzi o ten bezpiecznik obok zbiorniczka plynu chlodniczego??mam tam 30 i jest dobra
rafol1988
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 16:31
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez slawek5t » 26 sty 2012, o 10:59

To jest od świec żarowych.
Szukaj innego. Wszystkie bezpieczniki w puszcze w kabinie również przejrzyj.

A akumulator możesz prosto sprawdzić jesli nie masz miernika -
- zwykla żarownka na 12Volt i podłączasz. Jesli sie nie zaswieci to Aku jest CALKIEM wyladowany.

Co do prostownika. - załatw sobie jakiś porzadny którym możesz ustawić natężenie (ampery) .

Jesli akumulator to NP 12V - 75AH - 650a to łądujesz napięciem 12V o natężeniu 7,5 Amper. Jesli np 12v 80AH to ładujesz natężeniem 8.0A, kapujesz ? "prąd" na prostowniku zalecany jest aby był mniejszy o 10 razy.


edit :

Sprawdź również czy dobrze podłączasz sam akumulator :) I czy masa lub kabel prądowy sie nie urwał przy klemach. U mnie tak raz sie stało i auto zgasło. Tez nie było kontrolek itd.

Pozdro

edit 2 :
Jesli aku ciepły a nie daje pradu no to jest martwy. Sprawdź na jakimś innym Acu , np od kolegi.
Tylko pamietaj że Diesel musi miec mocny i najlepiej w miare nowy Akumulator.
Najlepiej 75-80 Ampero godzin
Ostatnio edytowano 26 sty 2012, o 11:04 przez slawek5t, łącznie edytowano 1 raz
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez AdiK__ » 26 sty 2012, o 11:03

rafol1988,

Obrazek

Miałem taka sytuacje w passacie z tym silnikiem sprawdziłem wszystko co możliwe a okazało się że tamten bezpiecznik zaśniedział i nie przepuszczał prądu ;) tam masz te 2 kabelki od dołu na imbus odkręć przetrzyj i skręć przeczyściłem i od strzała ruszył. Ale też sprawdź tak jak kolega slawek5t, pisze czy jest masa dobrze podpięta.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez SotoM » 26 sty 2012, o 12:54

sprawdź dokładnie mase AQ/buda
oraz przewód plusowy do skrzynki bezpieczników.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez rafol1988 » 26 sty 2012, o 15:41

Noi jednak to akumulator...oddalem go na gwarancje wogole nietrzymal spadalo napiecie po ladowaniu nawet niechcial odpalic na kable..najgorsze jest to ze musze czekac do 21 dni na naprawe wrrrrrrr!! DZIEKI za zainteresowanie se tematem punkcik dla was dzieki :ok:

[ Dodano: 2012-02-15, 20:06 ]
odebrałem akumulator z gwarancji...
uwagi serwisu-nie pdlega gwarancji i powoduje jego utrate glebokie rozladowanie akumulatora napiecie spoczynkowe ponizej 8V pkt 6.6 warunki gwarancji
u mnie napiecie wynosi 0,03v noi tyle od nich..mam pytanie...czy moze byc tak ze akumulator juz sie nie nadaje do niczego??bo mam nadzieje ze to tylko prostownik bo jest stary..ladowalem dzisiaj 10h i nic sie nie naladowal..
rafol1988
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 16:31
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez pietrasiak2 » 15 lut 2012, o 21:48

a nie zamieniłeś biegunów podłączając akumulator? Albo po prostu cela (ogniwo) się oberwało.
uwagi serwisu-nie pdlega gwarancji i powoduje jego utrate glebokie rozladowanie akumulatora napiecie spoczynkowe ponizej 8V pkt 6.6 warunki gwarancji

nie wiem ale gwarancja powinna to objąć uszkodzenie jest nie działa potrząśnij nimi i tyle pamiętaj klient ma rację :ok:
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości