Pomoc AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Pomoc AAZ

Postprzez michal708 » 15 mar 2013, o 21:39

Witam,
Mógłby ktoś podpowiedzieć co to może być za usterka jezeli przy uruchomieniu silnika,zaczyna coś piszczeć(podobnie jak pasek klinowy),zaczyna mrugać kontrolka oleju i wskazówka obrotomierza nie wskazuje wogóle obrotów. Trwa to około pół minuty i w tym czasie gaz słabo reaguje.
michal708
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25 gru 2012, o 09:24
Lokalizacja: Lublin

Pomoc AAZ

 

Postprzez bialy 97 » 15 mar 2013, o 21:46

miałem kiedyś awarie polegająca na przerwaniu kabla idącego od alternatora do zegarów ( przerwal sie przy rozruszniku-kostka), nie działał wtedy obrotomierz i mrygał olej .wniosek ze jak niema sygnału z alternatora to mrygaja kontrolki, może jest cos nie tak z alternatorem łożysko staje albo cos innego, pasek luźny może.
Avatar użytkownika
bialy 97
Gaduła
 
Posty: 664
Dołączył(a): 27 kwi 2011, o 16:13
Lokalizacja: WND-Adamówek.

Postprzez marcino1 » 15 mar 2013, o 22:23

kolego zobacz czy Ci kolo pasowe sie nie giba na wale jesli tak to klin sie scina a skutki sa tragiczne poczytaj na forum duzo jest opisane na ten temat
Moj TDi http://www.golf3.pl/topics2/mk3-czarny- ... t48647.htm

JEDNO SERCE JEDNO BICIE JAZDA GOLFEM TO JEST ŻYCIE



AUTO-COMPLEX
-mechanika
-blacharstwo
-konserwacja
-czesci oleje filtry
e-mail:auto.complexx@interia.eu
Tel 723317489
KOLUSZKI ul NATOLIŃSKA 18
Avatar użytkownika
marcino1
Badacz tematu
 
Posty: 293
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 21:15
Lokalizacja: EBR

Postprzez witboy » 17 mar 2013, o 12:33

jak tak piszczy to na 90 % klin w aaz jak piszczy z rana to klin chyba ze ma sie wyslizgane kolo na altku tak jak ja mam ;] to przez 2 sek zapiszczy bo pasek sie slizga a mam bezsamonapinacza

ale gdy normalnie piszczy itd to 1 rzecz sprawdzic gibanie sie kola , jak sie gibie to nie czekac jechac do mechesa na frezowanie czola walu o ile da sie uratowac jeszcze czolo walu..najczesciej jest ok.. frezowanie plus nowa szpilka i nowe kolo pasowe na rozrzad i bedziesz smigac dalej...chyba ze chcesz olac temat jak ja to i cie czeka wymiana silnika jak i mnie
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez seba650 » 17 mar 2013, o 15:47

Dołączam się do tematu.

Dzisiaj zauważyłem taki problem

http://seba650.wrzuta.pl/film/1qhy0hLDI ... a_pasowego

Nie bije jakoś okrutnie, nie traci mocy, odpala idealnie (nie ma znaczenia temp silnika). Nic mi nie piszczy. Tylko zwyczajnie zacząłem się bać że coś się może stać..

Co poradzicie? Można jeszcze jeździć na tym ? Rozrząd był wymieniany bodajże 3tyś temu.
Pozdrawiam!
seba650
Badacz tematu
 
Posty: 227
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 22:42
Lokalizacja: SKIERNIEWICE

Postprzez Soosexy69 » 17 mar 2013, o 17:31

podpinam się pod temat Panowie,gdyż od tygodnia mam problem z obrotami...a w sumie ich brakiem.Rano gdy odpalam golfine obroty stoją na 0 i miga kontrolka oleju.Dodam że wystarczy dotknąć pedału gazu i wsio wraca do normy.Zaczeło się tak dziać po zmianie oleju na Castrol Magnatec 10W-40,a wcześniej lałem Mobila 2000.Koło pasowe nie ma żadnego bicia,odpala z i bez przyspieszacz,nie kopci...czy wlanie innego oleju mogło coś zmienić?Objaw z obrotami i kontrolką pojawia się tylko po 8h+ stania w garażu.
Soosexy69
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 20:28
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez slawek5t » 17 mar 2013, o 18:26

seba650 napisał(a):Nie bije jakoś okrutnie,

Właśnie mocno bije po tym co widać na filmie
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez bialy 97 » 17 mar 2013, o 18:56

Soosexy69 napisał(a):podpinam się pod temat Panowie,gdyż od tygodnia mam problem z obrotami...a w sumie ich brakiem.Rano gdy odpalam golfine obroty stoją na 0 i miga kontrolka oleju.Dodam że wystarczy dotknąć pedału gazu i wsio wraca do normy.Zaczeło się tak dziać po zmianie oleju na Castrol Magnatec 10W-40,a wcześniej lałem Mobila 2000.Koło pasowe nie ma żadnego bicia,odpala z i bez przyspieszacz,nie kopci...czy wlanie innego oleju mogło coś zmienić?Objaw z obrotami i kontrolką pojawia się tylko po 8h+ stania w garażu.


według mnie to cos z napędem alternatora jak alternator nie ma sygnału ze pracuje ( a pracuje normalnie) to własnie nie działa obrotomierz i miga kontrolka oleju przy czym nie świeci sie ładowanie alternator pracuje .pokrecone to jest a mialem przerwany kabel idacy od alternatora do zegarów i tak bylo.
Avatar użytkownika
bialy 97
Gaduła
 
Posty: 664
Dołączył(a): 27 kwi 2011, o 16:13
Lokalizacja: WND-Adamówek.

Postprzez Soosexy69 » 17 mar 2013, o 19:05

w sumie miesiac temu regenerowałem mojego altka..zobacze czy wszystko jest ok z okablowaniem.Dzięki za sugestie.
Soosexy69
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 20:28
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez seba650 » 18 mar 2013, o 13:12

utro jadę do mechanika, niech się z tym męczy - ma nie bić

edit.

Usterka usunięta, koło od alternatora miało bicie.
seba650
Badacz tematu
 
Posty: 227
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 22:42
Lokalizacja: SKIERNIEWICE

Postprzez mqy1 » 21 mar 2013, o 22:40

Przyłączę sie do tematu. Szukałem tutaj i jakoś nie mogę nic znaleźć. Piszecie o szlifowaniu czoła wału w AAZ i to rozumiem jednak może ktoś wie jak to się robi, czy trzeba wymontować wał z silnika,a może jest jakies urządzenie które to robi w zamontowanym wale.Znalazłem co prawda na Alledrogo frez do podobnej czynnośc i ale nie ma napisane jak to się robi i cena jest na poziomie 700zł. czyli kreska jak dla mnie bo kasa. Ale gdybym musiał to może z kimś na spółę.Tak czy inaczej proszę o wyprostowanie moich myśli i opisanie czynności może sam? Z góry dziękuje Krystian.
Zawsze chwalę swój samochód Golf 3 1,9TD
mqy1
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 22 gru 2012, o 15:30
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez piotrm » 31 mar 2013, o 20:36

Mam pytanie w zwiazku z tym klinem. Rowniez mi popiskuje przy uruchomieniu pasek, niedawno zakladany, nowy. Czy mam sie martwic za wczasu? Poza tym zadnych innych objawów nie ma, silnik pracuje normalnie, kolo pasowe chodzi równo.
Dymi na bialo podczas rozgrzewania ale jest zimno to chyba normalne.
piotrm
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 12 gru 2012, o 19:29
Lokalizacja: Lbn

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości