Pomoc AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez bialy 97 » 31 mar 2013, o 20:55

piotrm napisał(a):Mam pytanie w zwiazku z tym klinem. Rowniez mi popiskuje przy uruchomieniu pasek, niedawno zakladany, nowy. Czy mam sie martwic za wczasu? Poza tym zadnych innych objawów nie ma, silnik pracuje normalnie, kolo pasowe chodzi równo.
Dymi na bialo podczas rozgrzewania ale jest zimno to chyba normalne.


Jeśli koło chodzi równo to powinno byc ok, ile przejechałeś kilometrów autem? kiedy zmieniałeś rozrząd? Proponuje przy kolejnej wymianie rozrządu sprawdzić profilaktycznie stan klina .Najlepiej wymienić na nowy wraz z kołem zębatym napędzającym pasek rozrządu.
Avatar użytkownika
bialy 97
Gaduła
 
Posty: 664
Dołączył(a): 27 kwi 2011, o 16:13
Lokalizacja: WND-Adamówek.

 

Postprzez piotrm » 31 mar 2013, o 21:07

Autem przejechalem ok 5 tys, najechane ma juz 300 tys. Czy ten klin warto zaczepiac jezeli jest ok? zebym po wymianie nie mial klopotow.
Wczesniejszy wlasciciel rozrzad wymienial a uzytkowal tylko rok.
piotrm
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 12 gru 2012, o 19:29
Lokalizacja: Lbn

Postprzez bialy 97 » 31 mar 2013, o 21:45

Np.mój obecny silnik ma przejechane ponad 300.000 jest z 93 roku historie silnika znam od nowości auto było w jednej rodzinie od nowości , jeździł nim starszy pan , nie katował , nie przeciążał silnika , na ta chwile silnik nie bierze prawie nic oleju od wymiany do wymiany . stary silnik zmieniałem własnie przez pechowy klin, zerwał się i rozwalił cały rozrząd fakt zaniedbałem to nie patrzyłem czy kolo bije czy nie a silnika tez nie żałowałem, uważam ze to jest jedyna wada tej konstrukcji , jeśli kolo nie bije i silnik chodzi równo to możesz śmiało jeździć ale ostrzegam jeśli kiedyś zacznie ci coś delikatnie stukać w górnej części silnika to gaś go i na lawetę lub hol i mechanik.
Avatar użytkownika
bialy 97
Gaduła
 
Posty: 664
Dołączył(a): 27 kwi 2011, o 16:13
Lokalizacja: WND-Adamówek.

Postprzez sh019m » 4 kwi 2013, o 18:53

Witam, nie chce zakładać nowego tematu więc mam nadzieje ze tu mi pomożecie. Sprawa wygląda tak: http://www.youtube.com/watch?v=-QVhpIGvELQ - krótki opis, dziś wleciało mi się do rowu, ale nic sie nie stalo, na sniegu sie zatrzymalem (20cm od drzewa - strona kierowcy). Wyciągneli mnie Terrano i pojechałem do domu. Pod domem zajrzałem pod maskę i zobaczyłem to co na filmie. Jak zgasiłem to próbowałem ruszyć ręką to koło ale nie czuje luzu i rusza sie caly silnik wtedy.

Do domu przyjechałem z wiszącą osłoną silnika (nic nie widzialem ani nie słyszałem po trasie) więc ją wyrzuciłem przy okazji niszcząc troche pasek klinowy z którego coś latało.( tak jakby pewna warstwa jego odpadła - mozliwe ze przy wyciaganiu osłony cos zje.. popsułem.)

Autem nie ruszam bo nie wiem co sie dzieje, nie chce tak jak moj brat w 1Z, wsadzic 2300zl bo mu klin na wale scielo calkowicie + rozrzad przeskoczył. W to auto tez nie chce pakowac większych pieniedzy bo w czerwcu wylatuje z polski na stale i bede je sprzedawał..

EDIT:
zapomniałem napisać że po zwiększeniu obrotów nie widac zeby koło latało
sh019m
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24 wrz 2012, o 23:32
Lokalizacja: biała podlaska

Postprzez seba650 » 4 kwi 2013, o 19:32

Pewnie koło od wspomagania oberwało i dlatego wydaje się że bije. Pochyl głowę centralnie nad kołem pasowym i wtedy popatrz czy ma bicie :-) .
seba650
Badacz tematu
 
Posty: 227
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 22:42
Lokalizacja: SKIERNIEWICE

Postprzez sh019m » 5 kwi 2013, o 19:33

no wiec zrobilem tak jak kolega powiedział i nadal twierdze ze to pasowe, przed jazda latało tak jak na wczorajszym filmie, a jak wrocilem do domu to nagralem nowy, na ktorym widac ze juz nie ma az takiego bicia. nie wiem co jest grane..
http://www.youtube.com/watch?v=r-q8aLzotBI
sh019m
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24 wrz 2012, o 23:32
Lokalizacja: biała podlaska

Postprzez seba650 » 5 kwi 2013, o 20:02

Słuchaj, na filmie chodzi dobrze ale jeżeli uważasz że bije to tylko pozostaje kupno nowego (~300zl). Nie ma na to innej rady.
seba650
Badacz tematu
 
Posty: 227
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 22:42
Lokalizacja: SKIERNIEWICE

Postprzez hanawald » 5 kwi 2013, o 22:16

seba ma racje posłuchaj go ;-)
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez zomiwatchme » 6 kwi 2013, o 12:25

Niestety takie rzeczy tyle kosztują :/. :-o
Tak się kręci tak się kręci AAZ :p
Avatar użytkownika
zomiwatchme
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 16 lip 2011, o 22:07
Lokalizacja: Zbrosza Duża

Postprzez sh019m » 8 kwi 2013, o 16:24

czyli nic z tym nie robie ;-)

dziękować :ok:
sh019m
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24 wrz 2012, o 23:32
Lokalizacja: biała podlaska

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości