i dalej piszczy coś nie słychać żeby pasek był za bardzo naciągnięty i też nie jest luźny rolka od napinacza stawia dosyć opór i ma delikatny luz czy to może być jej przyczyna

Moderator: Moderator


Sprawdź też u Siebie łożyska w altku
Pozdrówkatrybik_gt napisał(a):Kolego a może problem tkwi w kole pasowym alternatora które jest przykręcone do wału korbowego ?
Być może mylisz klasyczne piszczenie luźnego paska ze "świerszczenia" które wydaje uszkodzony tłumik drgań w tymże kole.
Objaw jest taki że po nagrzaniu silnika owe "świerszczenie" ustaje lub jeśli tłumik jest bardzo zużyty ustaje tylko częściowo.
chodzi o koło pasowe z tłumikiem drgań na wale korbowym koledze się coś pomyliło jak pisał
sprawdziłbym także ramię napinacza czy luzów nie ma oraz zainwestował w koło pasowe alternatora ze sprzęgłem sam tak mam
i pasek nie drga po tym zabiegu
Będę wdzięczna za podpowiedzi, czeka mnie w przyszłym tygodniu jazda ~ 1000km i nie wiem czy odstawiać go ponownie do mechanika, czy może przewrażliwiona jestem, wszak to już dziadek z 94 roku i coś popiszczeć czasami musi…, a może się mylę. Jedno wiem, że nie znam się na tym wszystkim co on ma tam w środku, więc wdzięczna będę za wyrozumiałość.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości