Hej od razu mówię że jestem dość zielony w mechanice i nie wiem co moze dawać taki efekt, ale do rzeczy.
Golf III 1.9 Tdi 66 Kw
po starcie coś mi popiskumje pod maską, jak zwiększam obroty to pisk jest ogromny, obrotomierz staje na minimum a pedał gazu powoli wraca na pozycje wyjściową, co skutkuje, zwłaszcza przy zmianie biegów rykiem z silnika, to wszystko się dzieje na początku, dopiero po tym jak się nagrzeje to jest spoko w miarę.
jeśli już było to sorki.. ale już sam nie wiem co robić a za bardzo nie mam teraz forsy by na mechanika wydawać
Pozdrawiam
Moderator: Moderator
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Paski, gaz, sam niewiem(czyli proste przypadki reda)
Ostatnio edytowano 27 maja 2010, o 13:59 przez Red, łącznie edytowano 1 raz
-

Red - Berbeć
Pisk może świadczyć że pasek z alternatora jest luźny lud ze wspomagania.To że gaz powoli wraca to zacierająca się linka miałem taką samą sytuację w polo1.4D.
Pozdro
Zapraszam do mnie.Moje MKIII: http://www.golf3.pl/topics2/wszystko-za ... t20834.htm
Zapraszam do mnie.Moje MKIII: http://www.golf3.pl/topics2/wszystko-za ... t20834.htm
-

GTI07 - Badacz tematu
GTI07 napisał(a):To że gaz powoli wraca to zacierająca się linka miałem taką samą sytuację w polo1.4D
to nie jest zwykła sieczkarnia - tu gaz jest oparty na patencjometrze ...
Red napisał(a):jak zwiększam obroty to pisk jest ogromny
ślizga sie pasek alternatora - naciągnij/wymień - wszystko wróci do normy
-

leopard - Members
Red napisał(a):a co z tym gazem? linka do wymiany?
nie masz linki - gaz jest OK - zadbaj o napęd alternatora
Red napisał(a):a co do wymiany paska, są tam jakieś myki czy nie ma jakiejś większej filozofij
nie ma
co do napinacza - masz napinacz paska PK z rolką która jest przykręcona do pręta - na drugim końcu tego pręta jest napinacz
-

leopard - Members
bobofrut napisał(a):masz napinacz z lapom? jezeli tak to mozesz wymienic pasek o rozmiarach 1043. a z tym gazem to masz problem z pompom.