obroty 4000 silnika podczas regulacji kąta wtrysku

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

obroty 4000 silnika podczas regulacji kąta wtrysku

Postprzez k-m-r1 » 24 sie 2013, o 21:06

hejka

pytanie jest takie
Czy przy regulacji kąta wtrysku może przestawić sie rozrząd o 1 ząbek???

sytuacja taka
ustawiam z bratem w audi a4 silnik 1Z kat bo tego nie zrobił po wymianie rozrządu
ustawiamy i trzeba było zwiększyć kat o 20

przy którejś próbie silnik zaczął sie rozbiegać do 4 tys

z tego co wyczytałem to albo zablokowany nastawnik
albo rozrząd przestawiony

pytanie bo nie znalazłem odpowiedzi czy po zablokowaniu nastawnika będą błędy??
(inteligentny brat chciał szybko ustawiać i trochę napierdzielał pompę młotkiem... pomimo moich uwag )
brak błędów na ECU
Ostatnio edytowano 4 wrz 2013, o 21:01 przez k-m-r1, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

obroty 4000 silnika podczas regulacji kąta wtrysku

 

Postprzez Pozor » 24 sie 2013, o 23:01

Z tego co ja doświadczyłem to zły kąt wtrysku objawia się tym że albo w ogóle nie odpala albo ciężko odpala i potem trzęsie obrotami na granicy zgaśnięcia lub jest zbyt wczesny objawia się tym że głośno chodzi i nie ma mocy a z tego co napisałeś o sytuacji z młotkiem ja bym stawiał że w nastawniku coś się stało (zawiesiło lub pękło)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez palio » 25 sie 2013, o 08:33

Sprawdź rozrząd czy jest na znakach. Gdy ustawiamy kąt wtrysku to NIGDY nie uderzamy młotkiem w pompę bo można ja uszkodzić. Obstawiam to co kolega wyżej napisał.

Vag może pokazać błąd choć nie musi.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 25 sie 2013, o 11:50

Ok jutro będzie rozbierane auto

jeszcze zapytam
bo w poradzie na necie jest napisane by poluzować śrubę z tyłu pompy przy rurkach do wtryskiwaczy tą na środku chyba 13 klucz czy jest potrzeba luzowania? bo przy poluzowanej dość szybko ucieka paliwo tamtędy
trzeba zakręcić przed odpaleniem i znów luzować
jeszcze pytanie odnoście nastawnika

czy jest możliwość sprawdzenia go przez vag? zrobić jakiś test
Ostatnio edytowano 25 sie 2013, o 13:05 przez k-m-r1, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Pozor » 25 sie 2013, o 17:01

Chodzi ci chyba o tą śrubę od regulacji kąta wtrysku nie odkręcaj jej jeżeli nie masz aparatu do ustawiania KWW. W TDI nie trzeba tak ustawiać kąta wtrysku wystaczy podpiąć się pod VAG i przez sterownik patrzeć jaki jest kąt jest to o wiele wygodniejsze jak ustawić kąt wtrysku to znajdziesz na pewno u nas na forum albo na vwgolf.pl
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez k-m-r1 » 25 sie 2013, o 17:34

strona http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235

punt 4 tyczy sie foto 6

i właśnie chodzi o tą śrubę
przy odpalaniu ucieka paliwo tryska wiedzie
więc dokręcaliśmy bo nawet silnik nie mógł odpalić

Obrazek
Ostatnio edytowano 25 sie 2013, o 18:07 przez k-m-r1, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez palio » 25 sie 2013, o 18:12

k-m-r1, powiem Ci szczerze, że nigdy nie odkręcałem tej śruby. Wszystko robię tak jak jest napisane za wyjątkiem pkt. 4.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez rex_hunt » 25 sie 2013, o 18:48

Tu nie chodzi o śrubę gdzie wkręca się czujnik zegarowy w głowiczkę pompy. Z tyłu pompy pod przewodami wysokiego ciśnienia jest śruba która dodatkowo mocuje ją do bloku silnika. Jeśli się jej nie poluzuje to bardzo ciężko lub wręcz niemożliwe jest przestawienie pompy .
rex_hunt
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 17:32
Lokalizacja: Podlaskie

Postprzez Pozor » 25 sie 2013, o 18:52

Nie dziwię się że ci nie odpalał jeżeli układ się zapowietrzał przez tą śrubę i jak pisałem wcześniej jest ona do aparatu od ustawiania KWW Obrazek więc punkt 4 jak kolega wyżej napisał dotyczy śruby która trzyma pompę i bez popuszczenia jej nie ruszysz nawet młotkiem pompy
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez k-m-r1 » 4 wrz 2013, o 21:03

A więc po kolei
na starej pompie ustawiliśmy po znakach rozrząd i pasowało wsio

błędów dalej brak
nowa pompa efekt ten sam 4 tys obroty

sprawdzony potencjometr gazu jest ok

czego jeszcze szukać lub czego nie zrobiliśmy
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez krzyś » 4 wrz 2013, o 21:14

jak ustawialiście kat to w nastawach podstawowych kontrolka świec żarowych migała?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 4 wrz 2013, o 21:18

nie mrugało nic bynajmniej na 100%

żarówka dobra po przy odpalaniu chwile świeci
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości