obroty 1z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

obroty 1z

Postprzez Mariusz164 » 22 sie 2012, o 20:04

witam.
od niedawna zauważyłem że mój golfik raz pokazuje obroty blisko tysiąca a raz są bliżej kreski poniżej tysiąca co ma na to wpływ? a i jak obroty są wyższe to jakby słabszy był i słabiej się rozpędzał no i chmura dymu czarnego jak przegazuje do 5tyś. przebieg 240 tyś platinium pełen syntetyk oleju nie bierze ani grama. a drugie pytanie czy powinna być jakaś reakcja jak odłącze czujnik temperatury? bo nic się niedzieje poza świecącą się lampką od świec żarowych.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

obroty 1z

 

Postprzez slawek5t » 22 sie 2012, o 22:33

Mariusz164 napisał(a):czy powinna być jakaś reakcja jak odłącze czujnik temperatury?

Silnik bedzie wtedy zachowywał sie jak zimą. Czyli dłuższe grzanie świec, bogatsza mieszanka itd. oraz nie bedzie działał wskaźnik temp.

Może coś z pompą skoro nie ma stabilnych obrotów.
Przydały by sie logi statyczne ;) czyli komputer , kabel i vag
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Mariusz164 » 22 sie 2012, o 23:39

no właśnie logi jutro zrobię i wstawie do oceneny bo kompletnie nie wiem o co chodzi z tymi cyferkami;). hmmmm jak odłączę wtyczkę to temperature pokazuje, kontrolka świec świeci się cały czas i nie gaśnie ogólnie to chyba czas już na wtryski próbowałem kiedyś wyjąć i dać do sprawdzenie ale zapieczone i nie chciało mi się z tym bawić zrobie jutro logi statyczne i dynamiczne do oceny. może ma ktoś wiedze jeszcze na ten temt,
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez slawek5t » 23 sie 2012, o 00:47

Przy odłączonym czujniku powinna gasnąć kontrolka świec. Po ok 15-20 sek.....
U mnie nie pokazuje temp gdy ją odłączę......
Raczej to nie jest wina tego czujnika.
Pompa jest sucha ?

Zrób te logi to fachowcy ci je obejrzą :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Mariusz164 » 25 sie 2012, o 16:12

man na ta chwile logi statyczne jakie logi jeszcze zrobić jutro będą dynamiczne, czy z tych coś wynika?
Grupy: 001,004,007 - http://vaglog.rtnet.pl/legi321_95299.html
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez palio » 25 sie 2012, o 16:59

Po logu grupy 001 wynika, że jest za duża dawka paliwa. Zmniejsz na 3.0-3.2 ( w tej chwili wynosi 2,2 - 2.4mg/R). Przydałyby się jeszcze logi statyczne grupy 003, 010 i 013.

Jak możesz to zrób jeszcze logi BS (nastawy podstawowe) grup 000, 003 każdy z osobna logowany przez ok. 60s.

dynamiczne 003+010 oraz 003+008+011
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Mariusz164 » 25 sie 2012, o 20:27

no zrobiłem te logi.
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/legi321_95326.html
Grupy: 003,001,013 - http://vaglog.rtnet.pl/legi321_95327.html
Grupy: 003,001,013 - http://vaglog.rtnet.pl/legi321_95328.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/legi321_95329.html
tylko że świateł nie wyłączyłem :kwasny: czy to ma wpływ jakiś
a powiedz mi jak tą dawkę zmniejszyć bo nie kumam wiem że program tylko jak to zalogować

[ Dodano: 2012-08-25, 19:31 ]
dynamiczne jutro będą wstawione
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez palio » 25 sie 2012, o 20:54

kąt początku wtrysku - ok
co do LMM - na razie wygląda ok, ale więcej na jego temat wypowiem się po wstawieniu logów dynamicznych
nie podobają mi się korekcje wtrysku

co do dawki tu masz link -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=327249
poczytaj sobie mam nadzieję, że nie będzie problemu z ustawieniem dawki

[ Dodano: 2012-08-25, 19:57 ]
na samym końcu tematu co podałem jest zdjęcie, pokazujące, które śruby należy poluzować. pamiętaj aby to robić na rozgrzanym silniku.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Mariusz164 » 25 sie 2012, o 21:13

ok. jutro będzie wiadomo. hmmm a może poprostu wtryski nadają się już na złom by trzeba dać je do ustawienia czy co. ja po pracy silnika słysze właśnie że coś jest nie tak bo jak mu sie depnie to warczy jaby jakiegoś obciążenia dostawał albo właśnie to przez dawkę paliwa jest.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez palio » 25 sie 2012, o 21:32

Przez dawkę paliwa to nie jest. U siebie zanim zmieniłem ECU (a miałem 8 bit) to dawka była jeszcze większa niż u Ciebie (czasami nastawiałem 1,6). Auto wtedy miało niesamowitego kopa, ale dużo paliło.

Mnie się wydaje, że wtryski leją. Końcówki są przegrzane. Zapewne nie ruszane od nowości. Trzeba by szukać nowych końcówek.

A jak rano odpalasz auto (zimny silnik najlepiej po nocy) to nie ma białego dymku przez chwilę?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Mariusz164 » 5 wrz 2012, o 00:02

logi nie zrobione bo bateria w lapku padła ale na dniach będzie sprzęt i się zrobi.na obecną chwile dałem wtryski do sprawdzenie u dobrego fachowca i powiedział po sprawdzeniu że wtryski są w bardzo dobrym stanie. złożyłem wszystko odpaliłem chodzi elegancko jak przegazowałem to zadyma taka ze szok dym czrny. nie pokoi mnie jeszcze tki dziwny stuk metaliczny coś mi się wydaje że popychacze chyba do wymiany ale czy to by miało wpływ na kopcenie. no ale myśle że i tak nic nie wywnioskujemy aż będą logi dynamiczne.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez januszst » 8 wrz 2012, o 22:35

objawy pasują do brudnego nastawnika pompy
januszst
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3 lut 2009, o 22:30
Lokalizacja: Wrocław

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 17 gości