Mrozy załatwiły mi "gofra" :/

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez radomiak » 18 lut 2012, o 01:08

Pewnie zapchany filtr parafiną, wymienić lub na próbę założyć taki tani bez wyjmowania tamtego:


dobre :!:



bendi86 napisał(a):bez wyjmowania tamtego:


ale to jest :wstyd:

jak juz masz doradzac to pomysl zanim napiszesz albo nic nie pisz jak masz pisac takie farmazony.

pomysl co mu pomoze zalozenie tego filterka jesli
bendi86 napisał(a):zapchany filtr parafiną,
a ty piszesz
bendi86 napisał(a):bez wyjmowania tamtego:


ja bym tamten najpierw sprawdzil i nie montowal tego filterka fajnie to on wygladal ale w 126p
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

 

Postprzez mrooff » 18 lut 2012, o 11:49

gdyby to był rozrusznik to by nie kręcił. Poza tym zaholowałem auto do garażu ktoregos razu i 2 dni w cieple stało. Odpalił bez problemu w garażu, a na mrozie nagle podczas KRĘCENIA coś zachrobocze i nic dalej się nie dzieje- CISZA. Wystarczająco objaśniłem, bo nie wiem już jak jaśniej to napisać?

konkluzja:

W GARAŻU - odpala bez gadania
NA MROZIE - nie odpala. Kręci, kręci i nagle coś zachrobocze i zupełna CISZA
mrooff
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 lut 2012, o 10:42
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez PiJey88 » 18 lut 2012, o 12:21

mrooff, przecież piszą ci wszyscy ze rozrusznik, mam to samo w skodzie, jak jest ciepło odpala, jak jest mróz to bendix nie zazębia, kręci przez 2-3 sekundy potem trzeszczy i przestaje kręcić - ewidentnie rozrusznik pada
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mrooff » 18 lut 2012, o 12:49

ech no to do warsztatu:(
mrooff
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 lut 2012, o 10:42
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Ciesielko » 18 lut 2012, o 13:08

na pewno rozrusznik u mnie było to samo wyjąłem i automat słabo odbijał ;/ ale wymieniłem i wszystko gra jak powinno :)
Ciesielko
Czytacz
 
Posty: 132
Dołączył(a): 12 lis 2011, o 21:43
Lokalizacja: Końskie

Postprzez slawek5t » 18 lut 2012, o 15:55

Jak mocno zabrudzony to wyczyść i nasmaruj.
Ja to robiłem przed mrozami i teraz nie mam najmniejszych problemów.

Masz może dużo syfu plus tawot, i ta mieszanka na mrozie przymarznie i nie "zatrybi" ci.

Wszystko musi być czyste i lekko chodzić
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez BodeQ23 » 19 lut 2012, o 00:09

mrooff napisał(a):ech no to do warsztatu:(


możesz to samemu zrobić, to nie jest straszny problem
Avatar użytkownika
BodeQ23
Czytacz
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:04
Lokalizacja: Stara Jastrząbka

Postprzez mrooff » 2 mar 2012, o 14:35

Faktycznie to był rozrusznik. Po wymianie kręci jak szatan :)
mrooff
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 lut 2012, o 10:42
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez BodeQ23 » 2 mar 2012, o 23:53

a tak strasznie byłeś przekonany że to nie rozrusznik :-P
Avatar użytkownika
BodeQ23
Czytacz
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:04
Lokalizacja: Stara Jastrząbka

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 19 gości