Kondycja 1Z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Kondycja 1Z

Postprzez siti07 » 4 mar 2013, o 22:39

Witam. Chciałbym się dowiedzieć jakich grup porobić logi, żeby się dowiedzieć czy wszystko gra, w jakiej kondycji silnik i jego osprzęt, np. turbo itd. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Kondycja 1Z

 

Postprzez slawek5t » 4 mar 2013, o 23:54

Witaj. Zrób te logi:

Measuring :[/b]
Dynamiczne 004, 010 , 011
Statyczne 000, 001, 013

[b]Basic setting:

Statyczne 000

To są główne rzeczy w naszych starych poczciwych TDI czyli :
jak pracuje turbo, jak pracuje przepływomierz, jaki jest kąt wtrysku, dawka itp

Do tego sprawdź czy sterownik nie zapisał błędów .
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez siti07 » 6 mar 2013, o 22:10

OK :) Dzięki wielkie za info postaram się autko zlogować jak najszybciej tylko na razie trochę brak czasu, a jak zloguję to wrzucę do oceny :) a ciśnienie na cylindrach też pewnie by nie zaszkodziło sprawdzić? :)
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez slawek5t » 7 mar 2013, o 19:34

Zaszkodzic to nie :) Wiedziałbyś bardzo dokładnie na czym stoisz a raczej czym jeździsz :)
Ogolnie te silniki dobrą kompresję trzymają bardzo długo.
Dopuki nie pali duzo oleju, nie kopci, ładnie zapala na dużych mrozach to raczej jest wszystko oki.

..... logi 013 własnie mówią w jakim mniej wiecej stanie są : kompresja , wtryski.
jak są duże odchyłki to znaczy że któryś podzespół nie domaga.
ale jak auto śmiga to nie trzeba śię martwić tylko lać paliwo i pomykać.

silniki te są bardzo udane więc potrafią zrobić wiele kilometrów bez większych remontów - oczywiście nie licząc eksploatacyjnych rzeczy.
Dasz logi to powiemy więcej o twojej maszynce ;)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez siti07 » 7 mar 2013, o 22:39

OK czyli już wiem co posprawdzać :) w sumie czy mu coś jest to nie wiem delikatnie coś klepie tylko już nie wiem czy mi w głowie bo tak ma być czy to zawory.... a może wtryski :P wydaje mi się, że troszkę słabiej ciągnie ale to też mogłem się już przyzwyczaić :D nalatane mam 360kkm także już dość przebieg raczej prawdziwy bo koło 300kkm przeważnie pompy siadają podobno i mi właśnie koło tych km siadła :)
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez slawek5t » 7 mar 2013, o 23:40

Pompy nie siadają tak szybko ;) Pompują często ponad pół miliona km i nadal chcą napędzać silnik :P
Czasem tylko przy 300-400 tys zaczynają sie pocić ale to żaden wydatek bo uszczelki są tanie.
Ogólnie silniki długo trwałe bardzo.....
No możliwe że leciutko coś tam klepie, wszystko jest do zrobienia :) To akurat też nie powinien byc duzy wydatek. Ale moze jest tak jak mówisz że jestes przewrażliwiony :)

Pamietaj aby dbać o rozrząd (zresztą nie tylko) bo jak przeskoczy to już mogą być spore koszta w stosunku do ceny całego auta.

Co do mocy to tak już jest że człowiek sie przyzwyczaja :) podniesiesz osiągi i po chwili znów Ci mało :D
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez siti07 » 8 mar 2013, o 20:51

Pompa mi właśnie przy około 300kkm zaczęła się pocić to dałem do regeneracji bo mam znajomego pompiarza :) Rozrząd tyle co wymieniłem oczywiście oryginał siadł :) a olej to co 8tys km :D a klepanie przeważnie to od czego jest?
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Suchy87 » 9 mar 2013, o 02:27

witam kolego jak to diesel klepać musi :)
Avatar użytkownika
Suchy87
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 27 lut 2008, o 01:03
Lokalizacja: Bielsko-B.

Postprzez slawek5t » 9 mar 2013, o 03:08

Niby ma klepać ale klepanie klepaniu nie równe.
Najpierw logi a potem porównać z inną trojką z takim samym silnikiem czy faktycznie coś klepie nadmiernie. Bo wypisywac to można wtryski i wiele innych.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez palio » 9 mar 2013, o 08:26

siti07, a czy klepanie słychać tylko na zimnym silniku?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Suchy87 » 9 mar 2013, o 11:55

może masz gęsty olej 15W40 i wtedy będzie troszke dłużej klepał na zimnym
Avatar użytkownika
Suchy87
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 27 lut 2008, o 01:03
Lokalizacja: Bielsko-B.

Postprzez siti07 » 10 mar 2013, o 14:37

olej 10w/40 a klepie na ciepłym i zimnym, dziś może dam rady porobić logi to wrzucę :)

[ Dodano: 2013-03-11, 19:44 ]
No nareszcie logi zrobione wrzuciłem na stronkę spakowane wszystkie które miały być :)
http://przeklej.net/file_details/67302.html
nie wiem czy dobrze wyszły bo sam robiłem i tak się to trochę źle robi :P
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 15 gości