Jakie części do większej pompy 10 czy 11

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Pozor » 1 sty 2014, o 17:07

bezpiecznie tak do 130 KM bez dłubania silnika jeżeli pójdziesz dalej niż te 130 KM będzie możliwość że korbowód wyjdzie bokiem lub stopa wału pęknie ale bardziej prawdopodobne że korbowód ;-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

 

Postprzez karol MAŁY » 3 sty 2014, o 18:23

Pozor napisał(a):bezpiecznie tak do 130 KM bez dłubania silnika jeżeli pójdziesz dalej niż te 130 KM będzie możliwość że korbowód wyjdzie bokiem lub stopa wału pęknie ale bardziej prawdopodobne że korbowód ;-)
Aaa no to spoko bo moim celem jest około 110-120 dla mnie to w zupełności wystarczy ;-) (przynajmniej na początku)do dalszych rzezb mam na oku cały nabój z TDi tyle że motor to słupek z wtryskami narazie mam pin boosta z 1,6 turbina podkręcona na 1,0bara i intercooler z paska b-3 zastanawia mnie co trzeba jeszcze wyrzezbić aby osiągnąć moc o której pisałem wyżej(tylko prosze nie kierujcie mnie na szukajke :mrgreen: :-P )
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Postprzez Pozor » 4 sty 2014, o 17:04

pff 120 KM w TD to pestka :lol: boost pin/wtryski 165 bar/min. turbo garrett T2 lub KKK K14 a najlepiej Garrett T3 lub jakieś VNT jak kto woli/gov mod i timing mod/podnieść ciś. doładowania min. 1.0 bar i wyżej/wraz z ciś. zwiększyć dawkę paliwa/Intercoller obojętnie jaki byle by był ale najlepiej FIMC /Można zrobić pompę na 10 mm dla lepszej dynamiki ale 9 mm starczy na 120 KM/ Jak kto woli zmiana skrzyni na tdi wraz z osprzętem/ lekkie stoczenie koła zamachowego dla lepszego wkręcania się w obroty tak max 20 % masy koła no i masz gotowy przepis na Turbo diabła :mrgreen: Dalsze zapędy w większą moc to masakryczne pieniądze a m.in. przeróbka silnika na na taki pół tdi pół TD a mianowicie prawie cały dół silnika z tdi + rozrząd tdi a reszta z TD można się pokusić o kolektor ssący AWX ;-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez karol MAŁY » 4 sty 2014, o 17:24

Pozor napisał(a):pff 120 KM w TD to pestka :lol: boost pin/wtryski 165 bar/min. turbo garrett T2 lub KKK K14 a najlepiej Garrett T3 lub jakieś VNT jak kto woli/gov mod i timing mod/podnieść ciś. doładowania min. 1.0 bar i wyżej/wraz z ciś. zwiększyć dawkę paliwa/Intercoller obojętnie jaki byle by był ale najlepiej FIMC /Można zrobić pompę na 10 mm dla lepszej dynamiki ale 9 mm starczy na 120 KM/ Jak kto woli zmiana skrzyni na tdi wraz z osprzętem/ lekkie stoczenie koła zamachowego dla lepszego wkręcania się w obroty tak max 20 % masy koła no i masz gotowy przepis na Turbo diabła :mrgreen: Dalsze zapędy w większą moc to masakryczne pieniądze a m.in. przeróbka silnika na na taki pół tdi pół TD a mianowicie prawie cały dół silnika z tdi + rozrząd tdi a reszta z TD można się pokusić o kolektor ssący AWX ;-)
czyli z tego co mówisz najlepiej w moją bude wepchnąć nabój z tdi ale z moją pompą wtryskową(po tuningu :mrgreen: )a powiedz mi w czym szukać wtrysków 165bar?(chodzi mi o to w jakim samochodzie były standartowo)bo nabój z tdi moge mieć za bybki ale te 100+ w zupełności mi starczy ;-)
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Postprzez palio » 4 sty 2014, o 17:28

Wtryski z TDI nie podejdą do TD :mrgreen:
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez karol MAŁY » 4 sty 2014, o 17:37

palio napisał(a):Wtryski z TDI nie podejdą do TD :mrgreen:
To wiem TD ma wkręcane a TDi ma wkładane
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Postprzez palio » 4 sty 2014, o 17:49

karol MAŁY napisał(a):
palio napisał(a):Wtryski z TDI nie podejdą do TD :mrgreen:
To wiem TD ma wkręcane a TDi ma wkładane


Nie pisz takich głupot jak nie wiesz :wstyd: musisz się trochę dokształcić.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez karol MAŁY » 4 sty 2014, o 17:52

palio napisał(a):
karol MAŁY napisał(a):
palio napisał(a):Wtryski z TDI nie podejdą do TD :mrgreen:
To wiem TD ma wkręcane a TDi ma wkładane


Nie pisz takich głupot jak nie wiesz :wstyd: musisz się trochę dokształcić.
:oops: :oops: :oops:
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Postprzez Pozor » 4 sty 2014, o 20:27

Wtryski td 165 bar znajdziesz w golfie 2 z silnika o oznaczeniu sb ciężko dorwać same wtryski a co dopiero zdrowe lepiej oryginał z naszego silnika wziąć i końcówki zmienić same z sb lub mercedesa i też masz wtedy 165 tylko warunkiem są wtryski jednosprężynkowe
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez karol MAŁY » 5 sty 2014, o 08:30

Pozor napisał(a):Wtryski td 165 bar znajdziesz w golfie 2 z silnika o oznaczeniu sb ciężko dorwać same wtryski a co dopiero zdrowe lepiej oryginał z naszego silnika wziąć i końcówki zmienić same z sb lub mercedesa i też masz wtedy 165 tylko warunkiem są wtryski jednosprężynkowe
Wielkie dzięki za porade :zdrowko: teraz przynajmniej powoli zaczynam kumać o co w tym chodzi a przy okazji znalazłem fajny temat o podnoszeniu mocy w AAZ i to na tym forum :mrgreen:
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Postprzez Bartej91 » 7 sty 2014, o 15:43

Witam panowie ja w sprawie pompy 10mm filipesku93 mam mały dylemat otóż w pompie tdi którą jest dawca bardzo ciężko i topornie wchodzi tłokorozdzielacz do środka tej pompy jeśli już wejdzie to przekrecenie nim na lewo bądz prawo jest prawie ze nie możliwe zaś tłokorozdzielacz z 9mm rusza się w środku bez problemu foto 1
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/809 ... a05f7.html
Jest możliwe że tłoko rozdzielacz jest minimalnie skrzywiony i to udrudnia poruszanie mu się w srodku pompy? foto 2
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f08 ... 5ddab.html
Bartej91
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2 sty 2014, o 10:33
Lokalizacja: Kędzierzyn

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron