Jak podkręcić tdi

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Jak podkręcić tdi

Postprzez coro1993 » 19 mar 2013, o 12:27

Problem jest taki ze jestem laikiem w tych tematach i nie wiem od czego zacząć dużo tematów czytałem ale na nic konkretnie powiedziały wiec czekam na pomoc .
coro1993
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:33
Lokalizacja: Elbląg

Jak podkręcić tdi

 

Postprzez AdiK__ » 19 mar 2013, o 12:30

Dodaj jeszcze jakie fundusze masz dostępne na mody pod maską.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez palio » 19 mar 2013, o 12:31

Tak dokładnie konkretnie jaką kwotę chcesz na to przeznaczyć?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez coro1993 » 19 mar 2013, o 12:40

Myślę ze od 2 do 5 tys na maxa . Byłem w jednej firmie to powiedzieli mi ze 30 koni to wydatek 5 tys .Czekam co wy na to.
coro1993
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:33
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez AdiK__ » 19 mar 2013, o 12:45

TURBOSPRĘŻARKĘ BRD

POMPA WTRYSKOWA , 038 130 107 J (tzw.11-tka)

FMIC

MAP SENSOR 3 BAROWY(051 C)

ZEWNĘTRZNA POMPA PALIWA PIERBURG

KOLEKTOR SSĄCY AWX

Na żywca z aukcji allegro ale mody bardzo przemyślane.

zapomniałbym - wtryski 0.230

30KM - 2tyś? :shock: ze zdrowego 1z samymy wtryskami (0.216) i mapą paliwa wyciągasz lekkim pierdnięciem 110 do 120 (jeśli trzyma serię). Głupim opornikiem z instalacją za 10zł. zyskałem 12KM.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez palio » 19 mar 2013, o 12:53

AdiK__ napisał(a):TURBOSPRĘŻARKĘ BRD

POMPA WTRYSKOWA , 038 130 107 J (tzw.11-tka)

FMIC

MAP SENSOR 3 BAROWY(051 C)

ZEWNĘTRZNA POMPA PALIWA PIERBURG

KOLEKTOR SSĄCY AWX

Na żywca z aukcji allegro ale mody bardzo przemyślane.

zapomniałbym - wtryski 0.230



Dokładnie.

Pompa taka jak AdiK_ napisał lub tuning swojej pompy (wymiana fali i tłokorozdzielacza).

Ja bym tylko zamienił wtryski na 260 dodał bym zewnętrzną chłodniczkę oleju i paliwa no do tego oczywiście program aby to jakoś działało.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Piaggio » 19 mar 2013, o 12:55

AdiK__ napisał(a):TURBOSPRĘŻARKĘ BRD

POMPA WTRYSKOWA , 038 130 107 J (tzw.11-tka)

FMIC

MAP SENSOR 3 BAROWY(051 C)

ZEWNĘTRZNA POMPA PALIWA PIERBURG


KOLEKTOR SSĄCY AWX

Na żywca z aukcji allegro ale mody bardzo przemyślane.

zapomniałbym - wtryski 0.230

i ok albo nawet ponad 200 kuca byc powinno:-)
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez palio » 19 mar 2013, o 12:55

5 tyś za 30 PS więcej :lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez coro1993 » 19 mar 2013, o 12:59

Dobra dobra powoli zacznijmy od końca mi powiedzieli ze wtryski 216 ale jak mówicie 230 to zobaczę .Pompa nowa czy używana ?co to jest FMIC ? A koledzy z tej firmy co chcili dac 30 kucy to turbo nowa doloty i box koledzy piszcie jak do laika bo ja się zupełnie na tym nie znam
coro1993
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:33
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez palio » 19 mar 2013, o 13:10

Pompy tzw. 11 są w sprzedaży ale kosztują ponad 1000zł. Jest inne osadzenie i trzeba je przerabiać,aby zaadoptować to do naszych silników.

Jeżeli chcesz tylko 30PS więcej to 216 starczą. Jeżeli w przyszłości myślisz nad większą mocą zakładaj 230 będzie zapas ;-).

Na chwilę obecną posiadasz SMIC (czyli seryjny IC'ek). FMIC czyli zamiana seryjnego IC'ka na większy umieszczony centralnie.


30 PS więcej to zrobisz tak jak kolega AdiK_ pisał wyżej. Czyli wtryski 216 turbo seryjne, IC'ek seryjny, kolektor ssący i dolotowy seryjny i wirus (chip).
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Piaggio » 19 mar 2013, o 13:11

coro1993, w jaka moc celujesz? 130- 150-200 koni? AdiK__, Pokoleji ladnie opisal co trzeba wymienić- podstawa to Turbo- możesz wsadzić od silnika awx(wyda oa ok 160Ps) ewentualnie wieksze od sielnika brd(ok200ps) sa to Turbiny które pasują praktycznie bez zadnych przerobek, mozna sie pokusic o cosjeszcze mocniejszego ale konieczne będa przerobki
nastepnie wieksze wtryski- to tez zalezy w jaka moc celujesz 230 spokojnie starcza na 200 koni i wiecej
Nastepnie zmiana pompy wtryskowej na tzw "jedenastke" podleje paliwa na ok 180-190, dodatkowo moze dac dodatkowa zewnetrzną,
FMIC to centralna chłodnica powietrza inaczej zwany intercooler tylko taki wiekszy i montowany centralnie,
nastepniekolektor ssacy z awx- pasuje idealnie bez pzrerobek,
Na to wszystko nowy program w profesjonalnym zakładzie zajmujacym sie chip tuningiem i wla la- usmiech pojawia sie na twarzy:-)
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez coro1993 » 19 mar 2013, o 13:12

Dobra tak se szukam i mam wytryski http://allegro.pl/wtryski-wtryskiwacze- ... 31634.html .Pompa http://allegro.pl/vw-polo-golf-ibiza-po ... 85643.html. ZEWNĘTRZNA pompa http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-vw- ... 52847.html. i kolektor http://allegro.pl/passat-b5-1-9-tdi-kol ... 61931.html

I teraz jeszcze kto to może zamontować czy zwykły mechanik da rade i jeszcze czy zmiany w komputerze trzeba robić ? Piszcie czy to się nada

[ Dodano: 2013-03-19, 12:15 ]
Myślę ze tak 170 kucy nie więcej bo tak jak pisze Piaggio nie chce przeróbek których nie zrobi zwykły mechanik
coro1993
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:33
Lokalizacja: Elbląg

Następna strona

- - - https://migomat.com.pl/czesci-serwisowe/chlodnice-spawalnicze



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości