Jak odpowietrzyć układ paliwowy - AAZ???

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Jak odpowietrzyć układ paliwowy - AAZ???

Postprzez Szarik » 31 mar 2013, o 12:47

Jak w temacie. Paliwo zeszło do zera, a mój mądry znajomy, stwierdził, że zaraz odpali... no i zakręcił ze 4 razy. Teraz wlałem 5 litrów ropy, i jedynie co mi się udało osiągnąć, to mniej więcej połowa przewodów zalanych paliwem, reszta sucha. Zaraz padnie akuś jak bd tak kręcił, tak więc szukam innych sposobów :)
Szarik
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11 mar 2013, o 15:05
Lokalizacja: Katowice

Jak odpowietrzyć układ paliwowy - AAZ???

 

Postprzez Mick » 31 mar 2013, o 14:22

na szybko mozesz psiknoą lekko plakiem do rurki gdzie idze do filtra a niech ktos w tym czasie próbuje odpalic
Mick
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 24 gru 2012, o 21:17
Lokalizacja: Brzesko

Postprzez kermid » 31 mar 2013, o 15:17

Jedna osoba kręci rozrusznikiem a druga popuszcza śruby od wtryskiwaczy w głowicy po kolei i czeka kiedy poleci ropa.
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Postprzez scyzormks » 31 mar 2013, o 16:05

Poluzuj bodajz 17 nakretke od wtrysku, az do momentu jak zostaniesz obrzygany ropa.

Jesli nie zalej filtr paliw napewno pomoze i na 2 raz pamietaj dieslem nie jezdzi sie na oparach! 8-)
Avatar użytkownika
scyzormks
Gaduła
 
Posty: 630
Dołączył(a): 17 maja 2012, o 16:53
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez Szheyk » 31 mar 2013, o 18:24

Prawda bo robisz biede pompie ,
Rób tak jak kolega pisze z plakiem tylko nie kręć za długo
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Postprzez Szarik » 31 mar 2013, o 22:29

No to zmęczyłem dieselka :( I tak muszę go odpalać na kable :<

Z tego co widzę, w przewodach paliwowych jest ropa, tak mi się wydaje. W filtrze też. Ale dalej jedyne co robi, to kręci rozrusznik, to wszystko.

Mogli byście zaznaczyć mi na zdjęciu, którą nakrętnę mam poluzować w celu odpowietrzenia? Niestety, słowo "17 nakrętka od wtrysku" niewiele mi mówi... :(
Szarik
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11 mar 2013, o 15:05
Lokalizacja: Katowice

Postprzez scyzormks » 31 mar 2013, o 22:45

17 to klucz płaski a pierwszy lepszy wtrysk popusc, powinno cie obrzygac.

Mogł tez ci siasc elektrozawo na pompiren wtedy nic nie zdzialasz.
Avatar użytkownika
scyzormks
Gaduła
 
Posty: 630
Dołączył(a): 17 maja 2012, o 16:53
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez Szarik » 1 kwi 2013, o 11:45

Niestety... To nie paliwo. Byłem pewny, że brakło (tym bardziej, że na końcu węża paliwowego było powietrze...). Okazało się, że wyrwało się koło zębate te wychodzące z rozrządu (to na samej górze)... Nie wiem, jakie to będą koszta. W prawdzie pasek rozrządu nie spadł, i jest napięty, ale kto wie...
Szarik
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11 mar 2013, o 15:05
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Matiuas » 1 kwi 2013, o 14:31

Szarik napisał(a):Niestety... To nie paliwo. Byłem pewny, że brakło (tym bardziej, że na końcu węża paliwowego było powietrze...). Okazało się, że wyrwało się koło zębate te wychodzące z rozrządu (to na samej górze)... Nie wiem, jakie to będą koszta. W prawdzie pasek rozrządu nie spadł, i jest napięty, ale kto wie..

No to głowica do remontu, to że pasek jest napięty nie ma znaczenia, jeżeli rozrząd się przestawił to tłoki spotkały się z zaworami.
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez Szarik » 1 kwi 2013, o 16:07

Średnie koszta??
Szarik
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11 mar 2013, o 15:05
Lokalizacja: Katowice

Następna strona




Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość