Jak odpowietrzyć układ paliwowy - AAZ???

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Szarik » 1 kwi 2013, o 21:18

Nie ;) Będzie on robiony. Mam do niego sentyment, i tak pozostanie. Szkoda, by taki golfik (zdrowiuuutki na kaloserii, elegancki czarny) wylądował na złomie ;) Uratuję go i będzie jeździł :) Mam przynajmniej nauczkę na przyszłość ;)
Szarik
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11 mar 2013, o 15:05
Lokalizacja: Katowice

 

Postprzez brzesiu » 2 kwi 2013, o 10:43

Szarik napisał(a):Nie ;) Będzie on robiony. Mam do niego sentyment, i tak pozostanie. Szkoda, by taki golfik (zdrowiuuutki na kaloserii, elegancki czarny) wylądował na złomie ;) Uratuję go i będzie jeździł :) Mam przynajmniej nauczkę na przyszłość ;)


Ostatnio jak szukałem sobie wałka to widziałem czapki po 150-200 zł. Do tego splanowanie uszczelka i zamkniesz sie w 500 ;)
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 297
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez pawel_63 » 18 kwi 2013, o 23:10

Kup pompke gumowa taka. Ręczna jak francuzy mają podpompuj aż powrotem pójdzie i gitara, do pompy trochę wchodzi. Ja ze swoim też tak miałem stał 6 miesięcy i później wtrysk popusc aż poleci i ogień na tłoki :-)

[ Dodano: 2013-04-18, 22:18 ]
Nie doczytałem wszystkiego :-) panowie jest aaz na części :-) tylko korby się fioletowe zrobiły :-D ja za kompletny remont głowicy płaciłem 700 turbo k24 za 150!! Kosa!! :-D spin 20 zł cooler dostałem od jakiegoś bmw węże do coolera 180 plus jakieś opaski coś razem coś koło 1000 ale różnica jest kosmos nie wyobrażałem sobie że to auto na dwójce będzie mi kopciło opony :-) trzeba go kręcić trochę ale to sama przyjemność mój wkreca się na zegarek czyli jakieś 6,5 tys obr. I dźwięk jest zabójczy:-)

[ Dodano: 2013-04-18, 22:18 ]
Nie doczytałem wszystkiego :-) panowie jest aaz na części :-) tylko korby się fioletowe zrobiły :-D ja za kompletny remont głowicy płaciłem 700 turbo k24 za 150!! Kosa!! :-D spin 20 zł cooler dostałem od jakiegoś bmw węże do coolera 180 plus jakieś opaski coś razem coś koło 1000 ale różnica jest kosmos nie wyobrażałem sobie że to auto na dwójce będzie mi kopciło opony :-) trzeba go kręcić trochę ale to sama przyjemność mój wkreca się na zegarek czyli jakieś 6,5 tys obr. I dźwięk jest zabójczy:-)
pawel_63
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 09:06
Lokalizacja: Milicz

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości