mojzesz09 napisał(a):Z meganki ma aluminiowe krucce, jeden wychodzi z lewej strony z dolu przy belce silnika a drugi pod prawa lampa.
x2 mam w "magazynie" więc potwierdzam

Moderator: Moderator
mojzesz09 napisał(a):Z meganki ma aluminiowe krucce, jeden wychodzi z lewej strony z dolu przy belce silnika a drugi pod prawa lampa.

BartheZz_3 przeczytałem 90 stron tematu na forum.vwgolf i jestem zdania że ile golfów tyle różnych kombinacji. Z megane nie odpowiada mi, z racji tego że trzeba króćce przerabiać więc odpada. Najbliżej moich oczekiwań jest z iveco, ale już wolę dołożyć 150 zł i mieć nówkę
Tylko zastanawia mnie pewien fakt, wstawiacie wielkie coolery. Powietrze sie chłodzi, a przy kolektorze sie ogrzewa. Dolot jest tuż nad wydechowym który z racji turbiny masakrycznie sie grzeje, tak samo downpipe. Nie lepiej jest owinąć bandażem? Na pewno będzie to na plus, a koszt nie jest aż tak wielki.max19921 napisał(a):Tylko zastanawia mnie pewien fakt, wstawiacie wielkie coolery. Powietrze sie chłodzi, a przy kolektorze sie ogrzewa. Dolot jest tuż nad wydechowym który z racji turbiny masakrycznie sie grzeje, tak samo downpipe. Nie lepiej jest owinąć bandażem? Na pewno będzie to na plus, a koszt nie jest aż tak wielki.
oczywiście za wymiana IC, a raczej przed, musi być większe turbo żeby tez miało jak to wszystko przerobić, żeby laga nie łapać. to wszystko jest tak ze sobą powiązane, ze jak się powie A to trzeba już powiedzieć B... i C... i D 

max19921 napisał(a):BartheZz_3 przeczytałem 90 stron tematu na forum.vwgolf i jestem zdania że ile golfów tyle różnych kombinacji.
max19921 napisał(a):A ja właśnie chce żeby oba były na tej samej wysokości
Zobaczymy co z tego wyjdzie
Rury wstawić 57mm tak jak na wyjściu z coolera?

Silikony turbo works kosztują średnio 25 zł taniej na sztuce. Można też kombinować z fagumitami czy jakoś tak, mnie nie przekonują.Zobaczymy jak wyjdzie z miejscem pod maską, klima jest więc trzeba kombinować


Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 13 gości