Golf 3 1.9 TDI brak mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez jarolinho » 5 wrz 2014, o 14:24

mam podobną sytuację, właśnie włącza mi się notlauf.. miałem zatartych kilka przewodów i zostały wymienione, odniosłem wrażenie jakby notlauf włączał się później, ale jednak nadal się włącza.. w jaki sposób sprawdzić gruszkę przy turbo lub ten zawór n75?
Avatar użytkownika
jarolinho
Gaduła
 
Posty: 417
Dołączył(a): 2 sty 2013, o 22:51
Lokalizacja: Gliwice

 

Postprzez palio » 5 wrz 2014, o 19:20

jarolinho, mowa o AFN-ie? Jak tak to możesz pominąć n75.
Na zimnym silniku powinna dać się ugiać sztanga około 2 cm, ale łatwo nie będzie.

Najwięcej pomogą logi bo tak to wróżenie co jest nie tak.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Reiven » 5 wrz 2014, o 19:49

Akurat w AFNie diagnoza jest prosta, odpinasz podciśnienie od gruszki i jak dalej będzie przeładowywał stoją kierownice, jak nie będzie doładowania winna jest instalacja podciśnienia lub zawór.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez jarolinho » 5 wrz 2014, o 21:50

zapomniałem napisać.. mam 1.9 TDi 1z :/ na zimnym jeszcze nie sprawdzałem czy dostaje notlaufa w sumie.. boli mnie piłowanie na zimnym :D
Avatar użytkownika
jarolinho
Gaduła
 
Posty: 417
Dołączył(a): 2 sty 2013, o 22:51
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez krzyś » 5 wrz 2014, o 21:55

połącz przy zaworku n75 wężyk czerwony z niebieskim(jakąś rurką) i sie przejedź zobacz czy będzie notlauf.. byłoby fajnie jakbyś logi zrobił
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez marcinwv » 14 wrz 2014, o 00:46

Czekam co było przyczyna bo tu kłotnie wyszły :przestraszony: heheh :lol:
Avatar użytkownika
marcinwv
Gaduła
 
Posty: 475
Dołączył(a): 22 lis 2012, o 00:49
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez jarolinho » 30 wrz 2014, o 23:42

przy tym zaworze są trzy wężyki ale dwa z nich już były wymienione więc mam dwa czarne i jeden czerwony, a pisaliście, żeby połączyć niebieski z czerwonym.. który z nich jest niebieski, a który czerwony (nie jestem pewien czy ten czerwony to jest faktycznie ten, który powinien tam być)?
Avatar użytkownika
jarolinho
Gaduła
 
Posty: 417
Dołączył(a): 2 sty 2013, o 22:51
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez palio » 1 paź 2014, o 20:18

Tu masz poglądowe foto

Obrazek
kliknij aby powiększyć
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez jarolinho » 1 paź 2014, o 20:46

jakiś czas temu wymieniłem kilka wężyków i notlauf włączał się nadal, ale już dużo później.. dziś wymieniłem dwa kolejne (dwa jeszcze zostały) i chyba ustało.. rozbujałem się do 170km/h i nic.. a wcześniej przy 140-160 się włączał
Avatar użytkownika
jarolinho
Gaduła
 
Posty: 417
Dołączył(a): 2 sty 2013, o 22:51
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez palio » 1 paź 2014, o 20:48

Miejmy nadzieję, że pomogło.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 3 gości