mam podobną sytuację, właśnie włącza mi się notlauf.. miałem zatartych kilka przewodów i zostały wymienione, odniosłem wrażenie jakby notlauf włączał się później, ale jednak nadal się włącza.. w jaki sposób sprawdzić gruszkę przy turbo lub ten zawór n75?
Akurat w AFNie diagnoza jest prosta, odpinasz podciśnienie od gruszki i jak dalej będzie przeładowywał stoją kierownice, jak nie będzie doładowania winna jest instalacja podciśnienia lub zawór.
przy tym zaworze są trzy wężyki ale dwa z nich już były wymienione więc mam dwa czarne i jeden czerwony, a pisaliście, żeby połączyć niebieski z czerwonym.. który z nich jest niebieski, a który czerwony (nie jestem pewien czy ten czerwony to jest faktycznie ten, który powinien tam być)?
jakiś czas temu wymieniłem kilka wężyków i notlauf włączał się nadal, ale już dużo później.. dziś wymieniłem dwa kolejne (dwa jeszcze zostały) i chyba ustało.. rozbujałem się do 170km/h i nic.. a wcześniej przy 140-160 się włączał