Golf 3 1.9 tdi 90km 1Z BRAK MOCY

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Golf 3 1.9 tdi 90km 1Z BRAK MOCY

Postprzez salala32 » 13 kwi 2014, o 16:40

Witam mam problem tego typu iż mój silnik traci moc przeglądałem wszystkie tematy o podobnych problemach lecz żaden mi nie pomógł. Auto pali za pierwszy no generalnie pszczółka wszystko działa turbo chodzi ale do pewnego momentu .Po przekroczeniu 100/110/120 km auto traci moc. po zatrzymaniu i np jazda na 1 biegu pedał w podłoge i auto ma taki brak mocy ze maluch by wyprzedził. Silnik wchodzi w tryb noutlauf. Błedy to 00575 oraz 65535. błąd 00575 można usunąć ale po stracie mocy powraca natomiast drugiego błedu nie da się usunąć. Zawór n75 wymieniony przepływomierz działa został podmieniony z kilku innych aut i tez tracił moc. Mechanicy kasują a nic nie potrafią mi pomóc cały czas to samo. Dzis wymieniony był zawór n145 bodajze tak sie nazywa. jest on za przepływomierzem i niby mechanik powiedział ze jechał 160-180 i nic sie nie działo ja odbieram jade 110 i notlauf. auto po stracie mocy maksymalnie jedzie 120 km/h zrobiłem logi dynamiczne dla grup 011 03 01 wiec je zamieszczam . Proszę niech mi ktoś pomoze. aa zapomniał bym dodać że po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu wszystko jest ok.





Log (0 - 001,011,004,001,011,004)
salala32
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:54
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Golf 3 1.9 tdi 90km 1Z BRAK MOCY

 

Postprzez johnypepelos » 13 kwi 2014, o 17:15

00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym. Różnica w regulacji.
Może źle podłączyłeś ten zawór N75..? Sprawdź ten zawór.

65535 Uszkodzony komputer sterujący J248.
Możliwe, że padł ci komp i podaje dziwne wartości co powoduje takie objawy... Najlepiej by było jakby podmienić z innego działającego golfika 1z czy ahu.
johnypepelos
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 15:07
Lokalizacja: POLKOWICE
Rocznik: 1996
Silnik: AHU
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez salala32 » 13 kwi 2014, o 17:22

n75 dobrze podłaczony sprawdzany był jest ok może ale jak ten komputer wyjąć gdzie on się znajduje ?
salala32
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:54
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Postprzez palio » 13 kwi 2014, o 17:37

salala32,
575 przeładowanie auto wpada w tryb awaryjny.
Do sprawdzenia wężyki wszystkie czy są całe inie popękane. Zrób bypassa tzn. połącz ze sobą dwa wężyki wychodzące z n75 (niebieski i czerwony) i się przejedź. Jak będzie lepiej to n75 do wymiany lub regeneracja. Jest w nim w środku sprężynka, która po pewnym czasie pęka.

Co do drugiego błędu to rzeczywiście błąd sterownika - możliwe, że uszkodzony. Znajduje się on po lewej stronie stojąc przodem do auta. Musisz zdemontować podszybie lewe. Da radę to zrobić bez zdejmowania wycieraczek. Komp będzie się znajdował koło filtra kabinowego.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 13 kwi 2014, o 17:55

To może ja z innej beczki kolego wyjmij stera rozbierz go zobacz czy nie jest zalany olejem.. bo komp ci zwariował okroił ci mapę doładowania widać to w drugim logu chyba że robiłeś loga w trybie awaryjnym..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez salala32 » 13 kwi 2014, o 18:27

A więc tak n75 jest nówka sztuka pierburga z allegro wkładany do innego auta działa jak nalezy. Logi jak robiłem dynamiczne to zrobiłem tak właczyłem zapłon podpiołem komputer wszedłem w engine odpaliłem auto potem w grupe 08 i wybrałem grupy 011 03 04 i jechałem 3 bieg do 4 tys pedał w podłoge to samo 4 bieg i odziwo mocy nie stracił a miałem jakies 150km/h na licznki zatrzymałem się zgasiłem auto zapaliłem na nowo i tak samo tyle ze na 3 biegu pod 4 tys obrotów juz stracił moc bo przekroczyłem 100km/h. wiec w notlaufie chyba był ten log juz.
salala32
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:54
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Postprzez krzyś » 13 kwi 2014, o 18:42

Wyciągaj kompa bo on jest winny.. rozkręc go zobacz czy suchy w środku. ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez salala32 » 13 kwi 2014, o 20:43

No własnie próbowałem ale tam jest jak by taka duża wtyczka z kablami i co z nią dalej zrobić ? jak to wyjac bo mi to zawadza aby wicągnąć te skrzyneczke
salala32
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:54
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Postprzez krzyś » 13 kwi 2014, o 20:55

salala32 napisał(a):jest jak by taka duża wtyczka z kablami i co z nią dalej zrobić



Trzeba ją wypiąć :-D zdejmujesz wężyk od ciśnienia i wysuwasz w bok zabezpieczenie i kostka sama się wypina..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez lisek666 » 13 kwi 2014, o 21:09

a mi się wydaje że ma nieszczelność węży układu dolotowego czyli wszystkie węże od strony zimnej do intercoolera i dalej..ten sam problem miałem tylko w afn-e nowy zawór n75 inna przepławka nie pomogło,dopiero potem wszystkie złączki elastyczne po odwracałem i pomogło od tamtej pory żadnych przeładowań do 230km/h ciągnie bez problemu a przedtem 120-140 pfff bark mocy.
lisek666
Czytacz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 21:46
Lokalizacja: borzęcin

Postprzez salala32 » 13 kwi 2014, o 21:09

o masakra a jesteś w 100% pewny że to będzie ten komputerek winny spadkowi mocy ?
salala32
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:54
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Postprzez krzyś » 13 kwi 2014, o 21:20

salala32 napisał(a):o masakra a jesteś w 100% pewny że to będzie ten komputerek winny spadkowi mocy ?


tego ci zagwarantować nie mogę na 100% ale ja zacząłbym od sprawdzenia ecu czy nie jest zalany olejem w środku bo w drugim logu gdzie łapiesz tryb awaryjny masz okrojoną mape doładowania do 1400mbar a rzeczywiste doładowanie łapiesz 1600mbar i komp odrazu reaguje notlaufem dodatkowo błąd związany z uszkodzeniem ecu..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - - Czytaj nasze artykuły http://joannawodzinska.pl/migdalek-trojklapowy-kiedy-kwitnie-jak-dbac-o-migdalka-by-mial-duzo-kwiatow-uprawa-migdalka/%



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości