Golf 3 1.9 tdi 90km 1Z BRAK MOCY

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez salala32 » 13 kwi 2014, o 21:27

a Jak to jest możliwe aby w tym komputerku był olej ? Silnik mi w ogóle oleju nie ciągnie nic nie musze dolewać co 10 tys wymiana i poziom oleju zawsze taki sam ;/
salala32
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:54
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

 

Postprzez krzyś » 13 kwi 2014, o 22:01

salala32 napisał(a):Jak to jest możliwe aby w tym komputerku był olej ?



Wewnątrz ecu znajduje się map sensor, który mierzy nam ciśnienie doładowania. Jak sam widziałeś zapewne do ecu idzie wężyk który jest połączony z układem dolotowym silnika (olej dostał się przez odmę,turbo do dolotu) drobinki oleju mogły dostać się do "komputerka" wewnątrz ecu jest również wężyk ,który mógł ulec uszkodzeniu i mogło zaparskać płytę elektroniczną...dlatego sugeruje sprawdzenie.. jak namotałem niech ktoś mnie poprawi :mrgreen:
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez salala32 » 14 kwi 2014, o 00:41

a wiec tak komputer wyjety rozebrany suchy jak pustynia ani kropelki oleju chciałem tego map sensor rozebrac ale sklejony był to odpuściłem. podłaczyłem kompa poskładałem wszystko i stwierdziłem ze sprawdze sobie vagiem błedy. podłaczam i patrze 0 błedów w engine. stwierdziłem ze jak nie ma błedów to czas na jazde testową. jade 160/170/180 nic wszystko działa idzie jak zyleta nic nie buczy nie traci mocy no jak nowy. gasze go na stacji odpalam i jade znowu ale juz wyskoczyły 2 błedy 65535 o 00575 i juz 110 i spadek mocy i znowu to samo. generalnie tego błedu 65535 ciezko jest usunąć bo z reguły nie idzie w moim przypadku
salala32
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:54
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Postprzez krzyś » 14 kwi 2014, o 08:26

Skoro suchy w środku wiec uszkodzenie może być typowo elektroniczne. Jak możesz zrób jeszcze raz 2 logi 010i011 razem na 3 biegu. Jeśli masz możliwość to podmień kompa.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez salala32 » 14 kwi 2014, o 15:41

salala32
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:54
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Postprzez palio » 14 kwi 2014, o 19:22

salala32,
prawdopodobnie uwalony Czujnik Ciśnienia Atmosferycznego. Znajduje się wewnątrz ECU.
Najlepiej będzie jak wymienisz ECU. Coś dzieje się z płytą, sprawdź wszystkie luty.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez salala32 » 14 kwi 2014, o 21:53

palio,
A więc tak. przez przypadek odłaczyłem wężyk idący od komputera do dolotu. i o dziwo błąd 65535 zniknoł i sie nie pojawiał już. jedyne co to po przekroczeniu 150-160 km/h 00575 wyskakiwał bo wezyk był wypiety i mogł lewe powietrze łapać. jutro bedzie nowy komputer to zobacze jak to wygląda na innym kompie i dam znać :)
salala32
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:54
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Postprzez krzyś » 15 kwi 2014, o 09:03

salala32 napisał(a):przez przypadek odłaczyłem wężyk idący od komputera do dolotu



Więc logi robiłeś z odpiętym wężykiem? :mrgreen: kolega wyżej napisał co musisz zrobić ;-)


salala32 napisał(a): jutro bedzie nowy komputer to zobacze jak to wygląda na innym kompie i dam znać


Czekamy na wieści, czy hula wszystko jak należy.. ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez salala32 » 17 kwi 2014, o 11:43

Witam, golf działa jak nówencja , wszystko ok moc jets YEA :D w końcu nie bedzie mnie zaden smart wycinał :P Dzieki bardzo krzyś, :) Komputer był winny nowy załozyłem, vagiem musiałem tylko imobiliser odblokować i jest taka lala ze masakra :D
salala32
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:54
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Postprzez krzyś » 17 kwi 2014, o 14:43

salala32 napisał(a):Witam, golf działa jak nówencja , wszystko ok moc jets YEA :D w końcu nie bedzie mnie zaden smart wycinał :P Dzieki bardzo krzyś, :) Komputer był winny nowy załozyłem, vagiem musiałem tylko imobiliser odblokować i jest taka lala ze masakra :D



PolecaMy się na przyszłość ;-) więc nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci szerokości oraz bezawaryjności ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości