Golf 1.9 TDI 1Z stukanie po dodaniu gazu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 23 mar 2014, o 17:13

Jak masz możliwość to nagraj filmik. Sporo wyjaśni.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez brewka13 » 23 mar 2014, o 17:14

palio napisał(a):Jak masz możliwość to nagraj filmik. Sporo wyjaśni.


mam nagrane.
www.youtube.com/watch?v=q0GyFd0qork
brewka13
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 31 lip 2013, o 11:02
Lokalizacja: Tczew

Postprzez palio » 23 mar 2014, o 17:25

Dzieje się to tak tylko na zimnym czy na ciepłym również?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brewka13 » 23 mar 2014, o 17:27

palio napisał(a):Dzieje się to tak tylko na zimnym czy na ciepłym również?


to stukanie jest i na zimnym i jak się silnik rozgrzeję to słychać też ale troszeczkę mniej.

[ Dodano: 2014-03-23, 16:28 ]
palio napisał(a):Dzieje się to tak tylko na zimnym czy na ciepłym również?



dzieje się to na zimnym i rozgrzanym silniku.
brewka13
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 31 lip 2013, o 11:02
Lokalizacja: Tczew

Postprzez roddi15 » 23 mar 2014, o 19:47

powiem ci tak ! widze ze duzo jest tu kombinowane
silnik 1z , pompa od td i bez IC !
po ogladanieciu filmiku ja slysze ewidentnie ze to cos w silniku (tzn. wewnatrz)
moze popychacze moze wstryski tak halasuja ( u kumpla wtryski wydawaly podobny dzwiek)
a moze tez i pompa ! od kiedy to sie zaczelo ?

nic sam nie wymislisz a my tez na odleglosc , podjedz do jakiego dobrego mechanika ktory zajmuje sie silnikami diesla on powienien dac ci odpowiedz !
ja na filmiku slysze tylko to ze silnik dosyc glosno pracuje !

wiec zrob tak jak mowie to moze uda ci sie to zrobic

pozdro
Avatar użytkownika
roddi15
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 12 paź 2011, o 14:27
Lokalizacja: ZAMOŚĆ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brewka13 » 23 mar 2014, o 20:00

roddi15 napisał(a):powiem ci tak ! widze ze duzo jest tu kombinowane
silnik 1z , pompa od td i bez IC !
po ogladanieciu filmiku ja slysze ewidentnie ze to cos w silniku (tzn. wewnatrz)
moze popychacze moze wstryski tak halasuja ( u kumpla wtryski wydawaly podobny dzwiek)
a moze tez i pompa ! od kiedy to sie zaczelo ?

nic sam nie wymislisz a my tez na odleglosc , podjedz do jakiego dobrego mechanika ktory zajmuje sie silnikami diesla on powienien dac ci odpowiedz !
ja na filmiku slysze tylko to ze silnik dosyc glosno pracuje !

wiec zrob tak jak mowie to moze uda ci sie to zrobic

pozdro


powiem tak, miałem poprzednio TD AAZ silnik ale mechanicy mi rozwalili go do końca i musiałem wymienić na 1.9 TDI 1Z i tu jest pies pogrzebany że nie moge miec oryginalnej pompy od 1Z bo mam bude z rocznika 1992 i jak bym chciał zmienić pompę na elektroniczną to bym musiał wiązki zmieniać a to już się tak nie opłaca tak mi mówił tek facet od tego silnika, silnik leżał na dworze bez osłony od rozrządu, a dzieje się to już od dawna jak silnik został zamontowany ale mowie pewnie to rozrząd ale po wymianie rozrządu dalej stukało i zacząłem się martwić, więc nie wiem co może być przyczyną stukania, a mechanika nie ma dobrego w mojej okolicy... ;/ więc dlatego się dopytuje na różnych forach.
Ostatnio edytowano 23 mar 2014, o 20:03 przez brewka13, łącznie edytowano 1 raz
brewka13
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 31 lip 2013, o 11:02
Lokalizacja: Tczew

Postprzez palio » 23 mar 2014, o 20:09

A czy kąt wtrysku jest dobrze ustawiony? Bo auto jakoś twardo pracuje.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez roddi15 » 23 mar 2014, o 20:13

tylko dalej nie rozumiem wsadziles TDI 1Z ale z pompa od TD to gdzie jest IC (intercooler) ?
czyli mozna powiedziec ze od momentu zamontowania jest to stukanie ?
tak jak mowie troche masz w tym silniku pokombinowane i dlatego trudniej znalezc przyczyne usterki !
ja stawiam na to ze to pompa powoduje ze pracuje tak a nie inaczej !
Avatar użytkownika
roddi15
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 12 paź 2011, o 14:27
Lokalizacja: ZAMOŚĆ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brewka13 » 23 mar 2014, o 20:15

palio napisał(a):A czy kąt wtrysku jest dobrze ustawiony? Bo auto jakoś twardo pracuje.


wtryski były niedawno ustawiane bo też była pompa razem ze wtryskami regenerowana.

[ Dodano: 2014-03-23, 19:17 ]
roddi15 napisał(a):tylko dalej nie rozumiem wsadziles TDI 1Z ale z pompa od TD to gdzie jest IC (intercooler) ?
czyli mozna powiedziec ze od momentu zamontowania jest to stukanie ?
tak jak mowie troche masz w tym silniku pokombinowane i dlatego trudniej znalezc przyczyne usterki !
ja stawiam na to ze to pompa powoduje ze pracuje tak a nie inaczej !



powiem tak że ja nie wsadzałem tego silnika tylko mechanik który mi to robił, i powiedział że te silniki mają tak do siebie że przy wymianie bierze się pompe od starego silnika i mówił mi też że te silniki mają IC i niektóre nie mają.
brewka13
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 31 lip 2013, o 11:02
Lokalizacja: Tczew

Postprzez palio » 23 mar 2014, o 20:17

Nie chodzi mi o ciśnienie wtrysków tylko o statyczny kąt początku wtrysku. Ustawia się go na rozgrzanym silniku za pomocą zegara.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brewka13 » 23 mar 2014, o 20:23

palio napisał(a):Nie chodzi mi o ciśnienie wtrysków tylko o statyczny kąt początku wtrysku. Ustawia się go na rozgrzanym silniku za pomocą zegara.



a tego to on nie robił.
brewka13
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 31 lip 2013, o 11:02
Lokalizacja: Tczew

Postprzez palio » 23 mar 2014, o 20:25

To warto byłby to zrobić.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron