dziwne szarpanie przy lekkim przyśpieszaniu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Re: dziwne szarpanie przy lekkim przyśpieszaniu

Postprzez bobek84 » 8 lut 2008, o 11:07

ja miałem tak samo ,na1 i 2 było swietnie a wyzsze biegi to szarpanie . u mnie to był nastawnik na pompie paliwa. Niektórzy to szyszczą mi mechanik polecił wymianę kupiłem za 500 a swoją sprzedałem do regeneracji za 250 czyli mnie wyszło250
bobek84
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 7 lut 2008, o 12:00
Lokalizacja: mława

Re: dziwne szarpanie przy lekkim przyśpieszaniu

 

Postprzez piootrek » 8 lut 2008, o 11:33

bobek84 napisał(a):kupiłem za 500
Wporzo, tylko czy kupiłeś inną używkę czy jakiś po regeneracji?Bo jak używkę to może stać się to samo.Jak ktoś boi się sam za to wziąć to rzeczywiście lepiej dać te 250 zeta i mieć spokój.
Jeżeli to co napisałem Ci pomogło to ...:D
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez bobek84 » 8 lut 2008, o 15:08

to była używka tyle ze auto mi jest caly czas potrzebne i nie miałem mozliwosci wyjąć pompy i czekac az mi zregenerują nastawnik a z tego co wiem samo czyszczenie nie we wszystkich przypadkach pomaga
bobek84
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 7 lut 2008, o 12:00
Lokalizacja: mława

Postprzez piootrek » 8 lut 2008, o 15:21

bobek84 napisał(a):z tego co wiem samo czyszczenie nie we wszystkich przypadkach pomaga

Od kogo wiesz??Od mechanika? :lol: Chyba że cewka się przepaliła, to trza nową nawinąć :-)
Jeżeli to co napisałem Ci pomogło to ...:D
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Groch367 » 9 lut 2008, o 09:13

mowicie 250 za swoja a kupno za 500 to ladnie, ja nie mam takiej okazji wolaja 150zl za komputer a nastawnik i tak wysylaja gdzies i trzeba dać 300zl razem 450zł to rozbój w bialy dzień, nie wiem czy sie pochwalic ale ostatnio rozebralem dekielek i przedmuchalem go pod plytkami w kolo coś niby lepiej teraz ale szarpanie wcale nie ustało. :-(
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez piootrek » 9 lut 2008, o 11:44

Groch367, jak zdejmiesz sam dekielek to niewiele przedmuchasz bo zalane jest paliwem."Obrysuj" całość nożykiem do tapet i zdemontuj.Wtedy przedmuchaj i zamontuj w to samo miejsce.Bez rozbierania na części pierwsze nie potrzebujesz komputera do montażu, więc ustawisz idealnie tam gdzie był.
Jeżeli to co napisałem Ci pomogło to ...:D
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez darkker » 14 lut 2008, o 00:19

Nie ustawisz idealnie tam gdzie był . Ja wcześniej tak robiłem zanim dałem go do czyszczenia.
Gówno pomogło dmuchanie, niby po ustawieniu idalnie.... palił mi 8l /100km :-o , wiec wolałem wydać ta 250 i mieć świety spokój :-D .
Bez VAG'a nie ruszaj tego bo i tak i tak potem bedziesz go pod kompa podłączał żeby ustawic dawkę.
Wcześniej podałem numer tel do kolesia który czyści nastawniki więc 250 to aż tak nie dużo żeby auto jeździło jak powinno( cana która on wołał 300zł). Jak ktoś ma ochote niech skozysta i zadzwoni. To nie jest żadna reklama kolesia i nabijanie mu kasy tylko zwykła pomoc. przestańcie kombinować z dmuchaniem, zaznaczaniem, robieniem zdjęć (jak to gdzieś wyczytałem) tylko poprostu...... popsuło sie to trzeba naprawić...... no chyba że macie ochote debatować co.... gdzie ..... jak...... po co...... w jaki sposób.... to sobie jeździjcie szarpiącymi autami :-/
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez piootrek » 14 lut 2008, o 00:55

darkker, MECHANIK ZROBI TO SAMO (CZYSZCZENIE).Ja swój przedmuchałem i pomoglo.Ale nie miałem jeszcze info jak go wyczyścić...A ustawienie??Ustawiasz na zaznaczenie, a potem korugujesz.Pisalem, że VAG konieczny :D
Jeżeli to co napisałem Ci pomogło to ...:D
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Groch367 » 14 lut 2008, o 12:12

No jestem własnie po czyszczeniu nastawnika i wszystko wspaniale chodzi narazie nie widzę wiekszych ubytkow w paliwie, na wolnych obrotach w koncu pracuje równo tak jak powinnien :-D szarpanie juz mnie nie meczy :lol:
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron