dziwne szarpanie przy lekkim przyśpieszaniu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez gczester » 15 lis 2007, o 19:45

na początek posprawdzaj wszystkie łączenia może się da uszczelnić. Ganeralnie szukaj jakiegoś mokrego przewodu (tam gdzie ssie powietrze tam powinna terz pocić się ropa. A może słabo odpowietrzyłeś po wymianie filtru.
gczester
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 21:18
Lokalizacja: SKIERKI

 

Postprzez darkker » 2 gru 2007, o 20:26

hejka ja mam u siebie dokładnie to samo :-/ . Przeleciałem wszystkie połaczenia przewodów paliwowych wymieniłem filtr paliwa i nic jak szarpało tak szarpie :cry: okazało się że owszem poci mi sie ropa ale spod głowiczki pompy wtryskowej po niedzieli jade na uszczelnienie i wyregulowanie pompy mam nadzieję że to pomoze :lol:
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez Groch367 » 2 gru 2007, o 21:27

napisz ile to cie kosztowało :-?
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez Bryckas » 3 gru 2007, o 17:57

Groch367 napisał(a):po wymianie filtra :) teraz zauwazylem pecherzyki powietrza:( znalazlem przczyne lewe powietrze i co z tym zrobic? wymienic weżyk od samego baku czy posprawdzac i powymieniac opaski?


Te lewe powietrze może brać przy filtrze paliwa w miejscu gdzie się wkłada węzyk powrotny, a dokładniej jest tam taki plastykowy łącznik w/w wężyka i właśnie ten łącznik wkłada się do filtra, może tam brakować oringu. Częsty przypadek w Tdi'ku
Bryckas
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 lis 2007, o 20:17
Lokalizacja: Elbląg/Wałbrzych

Postprzez Groch367 » 4 gru 2007, o 02:14

swoją drogą zastanawiam sie nad przepływomierzem czy jego się czyści ? mozę warto do niego też zagladnąć ? :-/
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez darkker » 15 gru 2007, o 17:10

Groch367, uszczelnienie i wyregulowanie pompy to koszt 50 z? ale je?li to nie pomaga ( mi nie pomog?o ) to jest jeszcze opcja zabrudzonego nastawnika pompy wtryskowej ( je?li macie elektroniczn?) jak to sprawdzi???????
?atwo poprostu trzeba odpi?? kostk? która dochodzi do skrzynie biegów i daje impuls do pr?kdko?ciomierza je?li odepniesz kostke a przestanie szarpa? to znaczy ?e nastawnik jak nie przestanie szarpa? to trzeba szuka? dalej. Nie wiem co ma ta kostka do nastawnika ale gdzies znalaz?em taki post i sprawdzi?em u siebie

[ Dodano: 2007-12-15, 16:11 ]
jak znajd? gdzie? tego posta to wkleje linka
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez piootrek » 11 sty 2008, o 22:25

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... nastawnika




-----------------------------
Pomogłem ?Daj punkcik
Jeżeli to co napisałem Ci pomogło to ...:D
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Groch367 » 12 sty 2008, o 15:31

tak widzialem ten post już kiedys ;-) jak nazbieram troche kasy to sie wybiore na to czyszczenie do jakiegoś dobrego mechanika od pomp z komputerem do VAG itp

amatorom odradzam prace na własną rekę :-o
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez piootrek » 12 sty 2008, o 15:34

Groch367 ja się wczoraj wybrałem.I usłyszałem: nastawnika sie nie rozbiera.Trzeba wymienić 1600 zł + usługa).Rozebrałem (nie cały, wyciągłem i zdjąłem górny dekiel) przedmuchałem kompresorem.Nie wiem na ile ,ale pomogło.Koniec szarpania :)
Jeżeli to co napisałem Ci pomogło to ...:D
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Groch367 » 12 sty 2008, o 20:07

hmm to jest pomysl z tym kompresorem:)

a co do czysczenia sa takie :-/ uslugi badz pewien a Ci co mowia ze tylko nowy plus usługa chca tylko zarobić to dla pieniedzy. bo zaczyszczenie mniej zarobia :-?

[ Dodano: 2008-01-12, 19:16 ]
tylko jak to rozebraleś jest jedna jakaś dziwna śruba? i czy nie uszkodzileś nic w srodku, robieś to bez Vaga?
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez piootrek » 12 sty 2008, o 20:33

Trzy śruby to takie torxy ogólnie dostępne, a jedna trójkątna.Miałem z nią problem, ale naciąłem brzeszczotem i odkręciłem śrubokrętem.Musisz wyjąć cały nastawnik i najlepiej wyczyścić tak jak w opisie z linku, lecz ja nie rozbierałem całego tylko jak go wyjąłem ,zdjąłem dekielek to dmuchałem przez szczeliny pod płytkę, tam gdzie jest cewka.Nie czytałem dokładnie opisu z linku (znalazłem go już po zabiegu u siebie), ale jest opis ustawiania z vag, i bez niego.
Trzeba uważać przy składaniu, aby wlazło w odpowiednie miejsce, jest to w instrukcji bo widziałem.Po montażu trzeba ustawić nastawnik, przesuwając go na boki.Najlepiej zaznaczyć nożykiem przed zdjęciem, jego pozycje.
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Groch367 » 12 sty 2008, o 22:47

hmm :-| czytajac to co piszesz wyglada mi to na trudne zadanie :-? myslalem ze nie trzeba go wyciagac tylko sprobowac z góry, rozumiem ze robiles to bez vag :roll:
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 9 gości