Dymi na białawo

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez seb » 10 cze 2009, o 16:47

Procent, masz racje, uszczelke sie "dociaga" po jakims czasie.
seb
 

 

Postprzez Procent » 10 cze 2009, o 16:54

Więc nie wprowadziłem kolegi w błąd.A Roni1985 pisał że wymieniał walnięta uszczelkę pod głowicą. Popatrz jeszcze tam. A te 4 litry oleju to już masakra
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Repsol » 10 cze 2009, o 17:29

Roni1985, masz coś walniętego w silniku. Przez uszczelkę raczej nie wziął by Ci tyle oleju. Możesz juz powoli zaczynać się rozglądać za nową głowicą-to w najlepszym przypadku. A w najgorszym masz pęknięty blok silnika.

Przygotowałeś go w ostatnim czasie :?:
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie

Postprzez Procent » 10 cze 2009, o 17:33

Zależy jak ta uszczelka tam wygląda. Bo może dosłownie tryskać olekjem. Mi poszła rura odprowadzająca olej z turbo i na 100 km wzięło mi 2 litry oleju. Możesz też tam szukać przyczyny. Taka rurka w serwisie kosztuje aż 150 zł, ale bynajmniej ori i pewna.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Repsol » 10 cze 2009, o 17:48

Jedno jest pewne. Auto do dobrego warsztatu i niech łupią silnik... :-P
Nie ma co gdybać i doszukiwać się gruszek na wierzbie.

Usterka napewno jest i to dosyć poważna, więc autor tematu napewno nadaremno go tam nie zaprowadzi :hyhy: ;-)
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie

Postprzez Legionista » 10 cze 2009, o 17:50

Repsol, dobrze powiedziane z takimi usterkami to odrazu na warsztat
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez Procent » 10 cze 2009, o 17:51

To jest fakt. Także dobry warsztat nie zaszkodzi, a wręcz przeciwnie
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 10 cze 2009, o 19:44

skoro nie ma zadnych mocnych wycieków....-a sprawdzana była turbina....?? założe sie ze nie jest w jakości 1wszej klasy. moze turbo żuca olej do spalenia...
a moze nie zrobili ci tej uszczelki...?? no bo olej sam nie wyparuje. jesli ma być spalony to prowadnice i uszczelniacze zaworowe do smieci , pierścienie...no chyba ze nie pali oleju a wyrzuca go do układu wydechowego...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Roni1985 » 11 cze 2009, o 16:41

Tak zagotowałem go jakies 7 miechow temu walnał mi czujnik tempertury przy bloku i zagotował sie... Teraz w razie czego dociągne ta uszczelke problem w tym ze takie objawy ma po wymianie z dymieniem... głowica niby ok byla jak mi mowili... a wycieków żadnych nie ma na zewnatrz ani do płynu olej tez sie nie dostaje, ani płynu nie bierze... uszczelke dali nowa , turbo sprawdzał znajomy szpec ktory tym sie bawi zawodowo fakt faktem bierze troszke oleju ale mowił ze po chula jeszcze mi...

Raczej bede musiał zmienic warsztat bo narazie topie kase a efektów brak
Avatar użytkownika
Roni1985
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 15:46
Lokalizacja: Jelenia Góra - Wrocław

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości