Dużo informacji o Golfie Ecomatic !

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez adrian5 » 4 gru 2009, o 00:29

Bradley napisał(a):Musialbym przejechac sie takim samochodem aby zrozumiec sens jego dzialania. Moze to calkiem nie glupie, ale czy wiecej paliwa nie idzie na rozruch niz jesliby wrzucic luz i auto toczyloby sie spalajac 0,8l/h ?
Zreszta po co ma sie wylaczac silnik gdy nie naciskamy na pedal gazu skoro hamujac na biegu silnik i tak nie spala paliwa?


Też się zastanawiałem, ale jest jakiś powód tego, zresztą gdzieś są podane dane na temat spalania i Ecomatic ma wyraźnie mniejsze niż taki sam Golf bez tej funkcji.
adrian5
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 3 gru 2009, o 20:03
Lokalizacja: pomorskie

 

Postprzez morsdicti » 4 gru 2009, o 02:09

adrian5 napisał(a):Czym się różni więc wyłączony, jadący Ecomatic od jadącego zwykłego Golfa gdy nikt nie naciska na gaz, tylko silnik pracuje? I jeden i drugi przyspieszy gdy tylko kierowca naciśnie na gaz, różnica taka, że Ecomatic przedtem uruchomi silnik, wiadomo, mogą być jakieś niewielkie opuźnienia itd.


No właśnie tym sie różni, że jadąc i wpadając w poślizg zawsze lepiej mieć pod pedałem możliwość przeniesienia napędu na koła niż jej nie mieć ... to takie same głupstwo moim zdaniem jak jazda po zakrętach na luzie ... zanim zdążysz wrzucić bieg (wcisnąć, puścić sprzęgło i zapiąć w międzyczasie bieg) znajdziesz się już w rowie ... tak samo zanim ten silnik się włączy (a nie zawsze się tak rewelacyjnie diesel włącza) to może być "po ptakach" ... systemy ... systemy może były akuratne na tamte lata ja bym osobiście się takim autem które mi się wyłącza (tym bardziej 1.9D) bał się jechać :) ale to moje zdanie ... a różnica spalania tak jak tu piszecie nie jest duża w stosunku do zwykłego klekota ...

Tu macie Ecomatic'a :P
http://moto.allegro.pl/item824917837_au ... 3_5zl.html
"trzypiendziesiont":P za 100 km... prędkość max 90km/h - w Mk3 1.9D też szybciej się nie jeździ ...
morsdicti
Members
 
Posty: 625
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 23:55
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez adrian5 » 4 gru 2009, o 14:52

morsdicti napisał(a):
adrian5 napisał(a):Czym się różni więc wyłączony, jadący Ecomatic od jadącego zwykłego Golfa gdy nikt nie naciska na gaz, tylko silnik pracuje? I jeden i drugi przyspieszy gdy tylko kierowca naciśnie na gaz, różnica taka, że Ecomatic przedtem uruchomi silnik, wiadomo, mogą być jakieś niewielkie opuźnienia itd.


No właśnie tym sie różni, że jadąc i wpadając w poślizg zawsze lepiej mieć pod pedałem możliwość przeniesienia napędu na koła niż jej nie mieć ... to takie same głupstwo moim zdaniem jak jazda po zakrętach na luzie ... zanim zdążysz wrzucić bieg (wcisnąć, puścić sprzęgło i zapiąć w międzyczasie bieg) znajdziesz się już w rowie ... tak samo zanim ten silnik się włączy (a nie zawsze się tak rewelacyjnie diesel włącza) to może być "po ptakach" ... systemy ... systemy może były akuratne na tamte lata ja bym osobiście się takim autem które mi się wyłącza (tym bardziej 1.9D) bał się jechać :) ale to moje zdanie ... a różnica spalania tak jak tu piszecie nie jest duża w stosunku do zwykłego klekota ...

Tu macie Ecomatic'a :P
http://moto.allegro.pl/item824917837_au ... 3_5zl.html
"trzypiendziesiont":P za 100 km... prędkość max 90km/h - w Mk3 1.9D też szybciej się nie jeździ ...


Był też i seryjny Golf Mk3 na prąd http://www.passatgl5.cba.pl/golf3/edycj ... tromer.htm . Nazywa się Citistromer.

Z prospektu:
Obrazek
adrian5
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 3 gru 2009, o 20:03
Lokalizacja: pomorskie

Postprzez Bradley » 4 gru 2009, o 23:12

adrian5, podoba mi sie wskaznik paliwa :D
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez adrian5 » 17 gru 2009, o 20:22

Bradley napisał(a):adrian5, podoba mi sie wskaznik paliwa :D


Tak, fajny jest też ten kabel pod tablicą rejestracyjną.
VW Golf, CL Europe, 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.
adrian5
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 3 gru 2009, o 20:03
Lokalizacja: pomorskie

Postprzez marcinkazimierz » 27 sty 2013, o 10:27

el wspomaganie jest naprawde fajne krecic sie leciutko lepiej niz hydrauliczne ciekawe czy w golfie tez
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez krzysiek92 » 7 gru 2014, o 15:29

Witam, posiadam golfa 3 z silnikim 1.9D (GL) ecomatic problem jest w tym ze to auto niechce jechac ja dodaje gazu a on stoi w miejscu jest w nim zalozone nowe sprzegło ale to nic nie pomoglo wiec wydaje mi sie ze to kwestia regulacji tyle ze niewiem jak to zrobic :oops: ???
krzysiek92
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6 gru 2014, o 18:10
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez Pozor » 14 gru 2014, o 15:17

pierwsze pytanie , czy masz u siebie miech (półautomat) czy już nie masz funkcjonalnego ecomatica czyli czy masz pedał sprzęgła ?? jeżeli masz tylko 2 pedały to albo regulacja albo miech ci padł ,a jak już 3 pedały to tylko wyreguluj linkę ;-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez edward_k » 14 gru 2014, o 15:49

fest dziwna konstrukcja :-o
Avatar użytkownika
edward_k
VIP
 
Posty: 680
Dołączył(a): 27 maja 2013, o 11:02
Lokalizacja: Katowice
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Golf Maniak » 14 gru 2014, o 17:15

Czy tylko sprzęgło odpowiada za przeniesienie napędu?Może urwany masz któryś z przegubów?
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości