dusi sie przy buci AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

dusi sie przy buci AAZ

Postprzez ferdek16v » 15 lis 2014, o 22:27

Witam.Problem jest nastepujacy:silnik to aaz,pompa z lda,turbo t3.przy wcisnieciu gazu do polowy ladnie przyspiesza chyba tak jak powinien a juz przy mocnym wcisnieciu jedzie gorzej jakby sie dusil.Silnik niedawno poskladany.Jest to aaz z dolem od tdi 1z.Wymienione zostaly tez pierscienie tlokowe.Poprzedni silnik zatarl sie na skutek braku oleju.Z poprzedniego silnika zostalo tylko:pompa wtryskowa,wtryskiwacze,uklad wydechowy oprocz turbo.Na poprzednim silniku problem tez wystepowal wiec to jedna z tych rzeczy robi zla robote.Mial ktos taki problem?
ferdek16v
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28 sty 2011, o 18:18
Lokalizacja: zach-pom

dusi sie przy buci AAZ

 

Postprzez Pozor » 16 lis 2014, o 00:19

no mi się gasił gdy dostał ostre obroty i stawiałem na pompę , póki co przełożyłem na nową i zobaczymy co dalej
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez ferdek16v » 16 lis 2014, o 10:35

Tu nawet nie chodzi o obroty ale o wcisniecie pedalu gazu niezaleznie od obrotow.Dodam ze jak silnik zimny to z pol obrotu pali a jak cieply to kreci juz dluzej.
Pozor a powiedz jedna rzecz,sam skladales pompe 11mm czy ktos Ci skladal?Jakich czesci uzyles?
ferdek16v
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28 sty 2011, o 18:18
Lokalizacja: zach-pom

Postprzez AdiK__ » 16 lis 2014, o 13:02

Kolego a filtr paliwa zmieniałeś?
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez ferdek16v » 16 lis 2014, o 13:27

Wszystkie filtry sa nowe.
ferdek16v
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28 sty 2011, o 18:18
Lokalizacja: zach-pom

Postprzez Pozor » 16 lis 2014, o 16:10

nie dłubałem jeszcze przy pompie ;-) cały czas mam 9 mm
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez ferdek16v » 16 lis 2014, o 18:14

A nie miales w golfbie 11mm?No chyba ze mi sie cos pomylilo ale wydaje mi sie ze pisales gdzies w temacie o aucie o pompie 11mm.
ferdek16v
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28 sty 2011, o 18:18
Lokalizacja: zach-pom

Postprzez Pozor » 16 lis 2014, o 18:20

może takie plany były ;p ale wypadek wszystko zmienił , jeżeli już o pompach to rozpisywałem się o możliwościach
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez ferdek16v » 16 lis 2014, o 19:27

Aha.No to musialo mi sie cos pomylic.
ferdek16v
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28 sty 2011, o 18:18
Lokalizacja: zach-pom

Postprzez Pozor » 16 lis 2014, o 21:28

teraz dopiero rozbieram pompę od aaz bo mam 2 i sobie będę modził :P
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez witboy » 17 lis 2014, o 20:04

11 mam ja ;d

jesli chodzi o te zachowanie to ja bym stawial chyba na wtryski ze moze zaczynaja lac na max otwarciu przepustnicy, obroty nie faluja jak odpalisz?

skoro filtry sa ok, turbo mowisz ze ok ? a ile ci pompuje t3? moze wg sie przycina na max bucie albo ci przeladowywuje i cos mieszanka ci sie zle spala

ja tak mialem gdy k14 ladowalo mi 2 bar :evil: bo wg sie zaciol

normalna jazda ok nawet mocniejsze wciskanie gazu ok, ale pelny but i nagle 2 bary pompa i nagle wydech zapchany turbo spuchniete i padaka
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ferdek16v » 18 lis 2014, o 16:15

Obroty nie faluja jak odpale.Turbo chyba dobre (nie ma luzu,kreci sie w miare lekko) na poprzednim silniku bylo tak samo a turbo bylo inne.Nie wiem ile pompuje bo nie mam wskaznika ale nie bylo nic grzebane przy niej no chyba ze rzeczywiscie WG sie zacial.
ferdek16v
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28 sty 2011, o 18:18
Lokalizacja: zach-pom

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości

cron