dusi sie przy buci AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez witboy » 18 lis 2014, o 18:48

moze waz gumowy w t3 co idzie do wg jest gdzies przeciety i turbo laduje ile daje rady ? za toba jak dodajesz gazu jest czarnooo czy raczej niema dymu?

wtryski na 100% sprawne nie na oko tylko sprawdzone na mierniku?
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez ferdek16v » 18 lis 2014, o 18:58

Wtryski na oko niby rozpylaja dobrze.Jak jade to tez nie ma chmury za mna.Waz wymienialem bo byl przerwany i myslalem ze to moze przez to ale jednak nie przeszlo mu.Z poczatku obstawialem tez zatkany katalizator ale po sprawdzeniu okazalo sie ze jest wstawiona jakas imitacja kata pusta w srodku.
ferdek16v
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28 sty 2011, o 18:18
Lokalizacja: zach-pom

Postprzez witboy » 19 lis 2014, o 23:18

a ogolnie reszta wydechu.. sam mialem w innym aucie co prawda przypadek ze nie szlo w ogole..okazalo sie ze wydech na oko byl super, lecz byl juz tak stary ze bardziej zapychal wydech i auto sie dusilo, po zmianie na seryjny wydech w zamienniku nagle auto dostalo kopa jakby z 30 kuca dostal, ja w aaz odrazu zmienilem wydech plus pin i lekko dawka i 1.0 bar i wyszlo 98kuca i iles tam momentu nie pamietam z 180
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ferdek16v » 21 lis 2014, o 18:47

Wywale obydwa tlumiki i wspawam rure poprostu.Boje sie czy nie bedzie za glosno,chociaz z tego co czytalem to przy t3 nie powinno byc tragicznie.Pompa chyba tez juz slaba poniewaz na cieplym musi troche pokrecic zanim odpali.
ferdek16v
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28 sty 2011, o 18:18
Lokalizacja: zach-pom

Postprzez Pozor » 22 lis 2014, o 00:23

pompa kręci bo paliwo pewnie się cofa , a co do przelotu to ostatni tłumik bym zostawił :hyhy: ale od tdi
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez witboy » 22 lis 2014, o 02:20

ja bede dawal teraz przelot 2.25 cala albo nawet 2.5 a koncowy zostawie sobie z tdi, plus nowa pipa ale to jak turbo dojdzie inne jak narazie na k14 jest za glosno ;/
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ferdek16v » 22 lis 2014, o 15:15

Wydaje mi sie ze gdyby paliwo sie cofalo to w pierwszej kolejnosci na zimym po dluzszym postoju dlugo by krecil.Co do wydechu to mialem kiedys w mk3 tdi 1z przelot tylko na koncowym tlumiku i chodzil tak samo jak na calym orginalnym ukladzie czyli bardzo cicho no chyba ze jest roznica na przelocie miedzy tdi a td.Chcialbym zeby bylo glosniej niz na serii.
ferdek16v
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28 sty 2011, o 18:18
Lokalizacja: zach-pom

Postprzez witboy » 22 lis 2014, o 19:54

duzo glosniej nie bedzie bo turbina wycisza, tdi ma inna charakterystyke widzialem wiele tdi bez ani jednego wydechu tylko rura za auto i bylo cicho prawie jak w serji :shock:
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ferdek16v » 22 lis 2014, o 20:22

Zamiast tlumikow wstawie rury i napisze jaki efekt i czy cos pomoglo zamulonemu AAZ-owi.

[ Dodano: 2014-11-23, 17:06 ]
Dzis wyspawalem sobie przelot bez zadnego tlumika.Jest troche glosniej ale chodzi bardziej jak polonez z przepalonym tlumikiem wiec dzwiek raczej nieciekawy.Wspawam jednak ostatni tlumik.Mocy mu nie przybylo
ferdek16v
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28 sty 2011, o 18:18
Lokalizacja: zach-pom

Postprzez witboy » 24 lis 2014, o 16:56

a to myslales ze po tym mocy przybedzie :lol: to ma pomoc we wstawaniu turbo a nie w mocy, jak podkreci sie turbo podasz wiecej wachy to bedzie moc :] mi turbo k14 wstaje w sekundzie doslownie ;] wczesniej na mniejszej pompie tez nie mialem duzych problemow ale to bardziej suszareczka a nie t3
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ferdek16v » 24 lis 2014, o 19:40

Hehe,moze zle sie wyrazilem.Nie chodzilo mi o dodanie mu mocy poprzez przelot ale o tego muła przy butowaniu.Pomyslalem sobie ze moze tlumiki zabite i dlatego sie muli.Temat podkrecania znam dosyc dobrze.Narazie sa inne wydatki ale kto wie,za jakis czas moze sie za to zabiore.
ferdek16v
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28 sty 2011, o 18:18
Lokalizacja: zach-pom

Postprzez witboy » 24 lis 2014, o 22:00

wiem sam to pisalem...

skoro to nie wydech zostaja wtryski do sprawdzenia i pompa, i sprawdzic ile turbo laduje pod obciazeniem

wtryski sprawdzic to pare groszy u pompiarza a jak bys je sam wykrecil to pewnie zrobi od reki za przyslowiowe piwo albo tyle co na flaszke,
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości